رپرتاژ اگهی

ارز دیجیتال ریپل چگونه به وجود آمد؟

ارز دیجیتال ریپل چگونه به وجود آمد؟
کدخبر : 29169

ارز دیجیتال ریپل چیست؟ تا چند سال پیش کلمه "ارز دیجیتال" یا "رمز ارز" برای دنیای زیرزمینی معامله‌گران مخفی استفاده می‌شد. اما امروز شاهد یک تغییر کلی و مثبت در معنی و مفهوم این واژه هستیم. در واقع برعکس قبل، سیستم ارزهای رایج یا فیات است که ریشه‌های آن دچار تزلزل شده و قادر به مقاومت در برابر رکود نیست.

ارز دیجیتال ریپل چیست؟ تا چند سال پیش کلمه "ارز دیجیتال" یا "رمز ارز" برای دنیای زیرزمینی معامله‌گران مخفی استفاده می‌شد. اما امروز شاهد یک تغییر کلی و مثبت در معنی و مفهوم این واژه هستیم. در واقع برعکس قبل، سیستم ارزهای رایج یا فیات است که ریشه‌های آن دچار تزلزل شده و قادر به مقاومت در برابر رکود نیست.

حوزه‌های قضایی در سرتاسر جهان درگیر وضع قوانین و مقرراتی هستند تا به شرکت‌ها اجازه‌ی برگزاری عرضه اولیه یا ICO را بدهند. بنابراین سوال مهمی سرتاسر جهان را درگیر خود کرده است که البته پاسخ آن نیز تا حدودی واضح است: «آیا خرید و فروش ارز دیجیتال در بازار اقتصادی ماندگار و قابل اطمینان است؟»

رمز ارزها عمدتا غیرمتمرکز و مبتنی بر الگوریتم‌های بلاک چین هستند؛ به این معنی که به هیچ وجه توسط هیچ بانک مرکزی یا مرجع پولی اداره نمی‌شوند. شبکه بلاک چین تمام ورودی ها و همچنین هرگونه تغییر در را تأیید و ثبت می کند. ارزهای دیجیتال استخراج یا عرضه شده سرعت نقل و انتقال بیشتری دارند و به نظر می‌رسد که در حال مقابله با رکود ارزهای فیات هستند.

در میان چهار ارز دیجیتال بزرگ و مهم بازار یعنی بیت‌کوین، اتریوم و تتر، ارز دیجیتال ریپل یا XRP نیز به چشم می‌خورد. دلیل محبوبیت ریپل تلاش‌های نوآورانه‌ی شرکت سازنده آن برای کمک به نقل و انتقال بین‌المللی پول است.

 

پیش بینی تغییر قیمت ارز دیجیتال ریپل XRP

بررسی تغییر قیمت ارز دیجیتال ریپل از ابتدای به وجود آمدن تا به امروز بسیار جالب است. سکه XRP با قیمت ناچیز 0.0058 دلار وارد بازار ارز دیجیتال شد و برای چند ماه در همین حدود قیمت باقی ماند. پس از اعلام خبر پیوستن ریپل به بانک توکیو-میتسوبیشی در سال ۲۰۱۷، مسیر تحول قیمت این ارز دیجیتال به کلی دگرگون شد.

در پایان دسامبر ۲۰۱۷ مسیر دشواری برای قیمت XRP به وجود آمد؛ زیرا بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مهم بازار نیز اندکی دچار نوسان قیمت شدند. با این حال پس از فوریه 2018 XRP مجددا به رقابت بازگشت و فعالانه ثبات قیمتی را از خود نشان داد.

در کمال تعجب در آوریل 2020 با وجود پاندمی کرونا، پس از سقوط قیمت، ریپل موقعیت خود را دوباره به دست آورد ونشان داد که هنوز هم برای رقابت با ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت کوین، ETH، لایت کوین و غیره بسیار سخت می جنگد. بنابراین طبق بررسی‌های قیمت ریپل در سال‌های گذشته، متوجه می‌شویم که قادر به حفظ موقعیت است و تغییرات آن موقتی و کوتاه مدت است؛ به همین دلیل نیز یک گزینه‌ی خوب برای سرمایه‌گذاری درنظر گرفته می‌شود.

باتوجه به خوشبینی‌های کارشناسان به ارز دیجیتال ریپل، بهترین گزینه برای ترید ارز XRP استفاده از بهترین سیگنال‌ها برای خرید ارز دیجیتال است.

سایت بیپتوری ارائه کننده‌ی بهترین سیگنال‌ها برای خرید ارز دیجیتال است که با همت و تلاش کارشناسان بازار، به صورت روزانه سیگنال‌ ارزهای دیجیتال را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. برای استفاده از این خدمات می‌توانید در سایت بیپتوری ثبت نام کنید و روزانه به بیش از صدها سیگنال معتبر ارز دیجیتال به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید.

 

پیش بینی قیمت ریپل در سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۴

بیشتر معامله گران با این سوال مواجه می‌شوند که "آیا XRP در مقایسه با بیت کوین یا ETH گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟". نحوه پیشرفت قیمت برای ارز دیجیتال ریپل چیست؟ سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال ریپل از توصیه‌های کارشناسان برای سرمایه‌گذاری است. زیرا این ارز دیجیتال در زمان اصلاح بازار، برخلاف ارزهای بزرگ مانند بیت‌کوین به زبان ساده و اتریوم ارز دیجیتال، تنها متحمل ضررهای جزئی می‌شود.

پیش بینی قیمت ریپل در سال ۲۰۲۲

اخیرا ریپل توانسته است با جذب حمایت برخی از سرمایه‌گذارهای بزرگ و افزایش مشارکت شرکت‌ها سهم خوبی از بازار را به دست آورد. همین نکته نشان می‌دهد که بسیاری به آینده آن امیدوارند و افزایش خوبی در قیمت آن را شاهد خواهیم بود. ممکن است تا پایان سال بر خلاف سایر ارزهای اصلی مانند بیت کوین و ETH پیشرفت قیمتی خوبی داشته باشد و از بالاترین حد قیمت خود یعنی 3.84 دلار عبور کند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ریپل در سال ۲۰۲۳

طبق نمودار قیمت، ممکن است XRP در طول سال 2023 افزایش قیمت زیادی را پیش رو داشته باشد؛ زیرا این شرکت برای پیشرفت‌ها و مشارکت‌های زیادی برنامه ریزی کرده است. قیمت ارز دیجیتال ریپل درسال ۲۰۲۳ ممکن است به جایی نزدیک به بالاترین رکورد خود یعنی 4 دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ریپل در سال ۲۰۲۴

بر اساس تحلیل‌های فنی کوتاه‌مدت و بلندمدت و پیش‌بینی قیمت ریپل، قیمت ارز دیجیتال XRP ممکن است در سال ۲۰۲۴ به حدود ۲.۲ دلار برسد؛ زیرا از ابتدا برنامه ریزی برای این ارز این گونه بوده که جایگزین ارزهای فیات شود. اما مطمئنا پس از این جایگزینی بازار آن «گاوی» شده و بیشتر سرمایه گذاران برای خرید آن هجوم می‌آورند.

 

XRP بخریم یا نه؟ سخن نهایی

نمودارهای XRP به ما نشان می‌دهد که قیمت متوسط ممکن است تا ژوئن به بالای 0.97 دلار و تا پایان سال نیز به 1.35 دلار برسد. بر اساس پیش‌بینی‌های قیمت کارشناسان، میانگین قیمت سکه در سال 2025 بالای 1.99 دلار می‌رسد و حداکثر تا 2.7 دلار افزایش می‌یابد. انتظار می رود این روند صعودی برای ارز دیجیتال ریپل همیشگی باشد.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه