مرور نوسنانات قیمت سکه در 8 ماه اول سال 98

مرور نوسنانات قیمت سکه در 8 ماه اول سال 98
کدخبر : 2962

قیمت سکه طرح جدید در آبان ماه سال جاری نسبت به مهر ۹۷ معادل ۰.۶ درصد و در هشت ماهه ۹۸ نسبت به هشت ماهه ۹۷ معادل ۳۴ درصد افزایش یافت. به گزارش خبرنگار ایبِنا، براساس آمار بانک مرکزی، متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد شهر تهران در آبان ماه سال جاری ۳ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۱۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۰.۶ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۴.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۳ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۷۰۰ تومان و ۴ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان بوده است. متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در آبان ماه ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران ۴ میلیون و ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۰.۴ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۸.۸ درصد کاهش نشان می‌دهد. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۳ میلیون و ۸۵۳ هزار و ۳۰۰ تومان و ۴ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان بوده است. متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی در هشت ماه اول سال ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران با طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۶۰۰ تومان و با طرح جدید ۴ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۳۰۰ تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال ١٣٩٧ به ترتیب ۳۹ درصد و ۳۴.۲ درصد افزایش یافته است. متوسط قیمت سکه طرح جدید در مهر ماه ۴ میلیون و ۹ هزار و ۶۰۰ تومان، شهریور ماه ۴ میلیون و ۹۴ هزار و ۹۰۰ تومان، مرداد ماه ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۰۰ تومان، تیرماه ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۱۰۰ تومان، خرداد ماه ۴ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان، اردیبهشت ماه ۵ میلیون و ۷ هزار و ۴۰۰ تومان و در فروردین ماه ۴ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ایبنا ، براساس آمار بانک مرکزی، متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد شهر تهران در آبان ماه سال جاری ۳ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۱۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۰.۶ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۴.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۳ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۷۰۰ تومان و ۴ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان بوده است.

 

متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در آبان ماه ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران ۴ میلیون و ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۰.۴ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۸.۸ درصد کاهش نشان می‌دهد. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۳ میلیون و ۸۵۳ هزار و ۳۰۰ تومان و ۴ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان بوده است.

 

متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی در هشت ماه اول سال ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران با طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۶۰۰ تومان و با طرح جدید ۴ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۳۰۰ تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال ١٣٩٧ به ترتیب ۳۹ درصد و ۳۴.۲ درصد افزایش یافته است.

 

متوسط قیمت سکه طرح جدید در مهر ماه ۴ میلیون و ۹ هزار و ۶۰۰ تومان، شهریور ماه ۴ میلیون و ۹۴ هزار و ۹۰۰ تومان، مرداد ماه ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۰۰ تومان، تیرماه ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۱۰۰ تومان، خرداد ماه ۴ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان، اردیبهشت ماه ۵ میلیون و ۷ هزار و ۴۰۰ تومان و در فروردین ماه ۴ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه