رپرتاژ اگهی

معرفی دو کیف پول پرطرفدار در بازار رمزارزها

معرفی دو کیف پول پرطرفدار در بازار رمزارزها
کدخبر : 30807

امروزه با گسترش علاقه مردم به سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال، این پرسش نیز مطرح شده‌است که رمزارزهای خود را در کجا ذخیره کنیم؟ همانطور که می‌دانید برای ذخیره ارزهای دیجیتال، کیف پول‌های متفاوتی وجود دارند و اگر شما نیز به سوی هودلر بودن و یا سرمایه گذاری بلند مدت پیش می‌روید، باید کیف پول مناسبی را انتخاب کنید.

امروزه با گسترش علاقه مردم به سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال، این پرسش نیز مطرح شده‌است که رمزارزهای خود را در کجا ذخیره کنیم؟ همانطور که می‌دانید برای ذخیره ارزهای دیجیتال، کیف پول‌های متفاوتی وجود دارند و اگر شما نیز به سوی هودلر بودن و یا سرمایه گذاری بلند مدت پیش می‌روید، باید کیف پول مناسبی را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که هودلر بودن در بازار ارزهای دیجیتال به معنای نگه داشتن ارز دیجیتال برای مدت طولانی و عدم خرید و فروش و ترید روزانه است. سرمایه گذاران که به سود بلند مدت در این بازار فکر می‌کنند، هودلر به شمار می‌روند. برای مطالعه منبع پیدایش این کلمه و نحوه ورود آن به دنیای کریپتو، به مقاله هودلر مراجعه کنید.

در این مقاله، دو نمونه از کیف پول ارزهای دیجیتال را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کیف پول یورویی چیست؟

ارز

 

اگر به سرمایه گذاری در بازار رمزارزها فکر می‌کنید، به احتمال اسم بلاکچین کاردانو به گوش شما خورده‌است. کیف پول یورویی نیز متعلق به این شبکه بلاکچین است.

کاردانو یکی از محبوب‌ترین رمزارز‌های موجود در بازار است و ایرانیان زیادی نیز این رمزارز را در کیف پول‌های خود نگهداری می‌کنند. اگر شما هم هولدر کاردانو هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این کیف پول استفاده کنید.

بلاکچین کاردانو یک پروژه کتن باز است که کیف پول یورویی را راه‌اندازی کرده‌است. در این کیف پول شما قابلیت دریافت و ارسال و استیک کردن را به راحتی در اختیار دارید. کیف پول یورویی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نگهداری و استیک کردن رمزارز‌ها است؛ به‌ خصوص برای افرادی که کاردانو نگهداری می‌کنند. این کیف پول، بسیار سبک و کارآمد است و در اکثر پلتفرم‌ها نیز به شما خدمات می‌دهد. به این معنی که در تلفن همراه و مرورگر قابل استفاده است.

به شما پیشنهاد می‌کنیم مراحل نصب این کیف پول را در مقاله کیف پول یورویی به صورت کامل مطالعه کرده و ارزهای خود را در این ولت امن ذخیره کنید.

 

کیف پول فانتوم چیست؟

 

ارز

 کیف پول فانتوم در ماه آپریل ۲۰۲۱ یا فروردین ماه ۱۴۰۰ شروع به کار کرد اما به دلیل سابقه بالا و خوب  تیم توسعه این والت و همچنین حضور سرمایه‌گذاران نام آشنا و بزرگ حوزه رمز ارزها در لیست سرمایه‌گذاران اولیه آن، در همین مدت بسیار کوتاه، توانست توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند. حضور سرمایه‌گذاران مشهور در کنار تیم فنی و متخصص فانتوم، این کیف پول ارز دیجیتال را به یکی از والت‌های آینده‌دار در شبکه سولانا و حوزه رمزارزها تبدیل کرد.

در حال حاضر تعداد کاربران کیف پول فانتوم به بیش از ۴۰۰ هزار کاربر رسیده‌است.

کیف پول فانتوم در واقع والت شبکه بلاکچین سولانا است. کیف پول فانتوم به عنوان ابزاری برای مدیریت، ارسال یا دریافت، استیک، تبادل رمزارزهای مبتنی بر شبکه سولانا و همچنین مدیریت NFT ها وارد بازار رمزارزها شده‌است.

این کیف پول قابل استفاده در افزونه مرورگر است که کار با پلتفرم‌های دیفای و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز شبکه بلاکچین سولانا را بسیار ساده‌تر کرده‌است. بسیاری از افراد شناخته شده این حوزه، کیف پول فانتوم برای شبکه سولانا را مشابه کیف پول متامسک برای شبکه اتریوم می‌دانند. در نتیجه، برای سرمایه گذارانی که قصد هولد کردن سولانا و سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده در این شبکه بلاکچین را دارند، این کیف پول گزینه مناسبی است.

همانطور که می‌دانید برای کار با تمامی کیف پول‌های ارزهای دیجیتال، نیاز به یادگیری روش نصب و ساخت و فعال سازی حساب در آن دارید. ما در مقاله کیف پول فانتوم، تمام این نکات را برای شروع ذخیره سازی رمزارزها در این کیف پول، به شما ارائه داده‌ایم.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه