رپرتاژ اگهی /

چگونه سرمایه گذاری بهتری داشته باشیم؟

چگونه سرمایه گذاری بهتری داشته باشیم؟
کدخبر : 30992

اگر شما هم به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال علاقه دارید، این مقاله مناسب شما است. ممکن است بپرسید که برای سرمایه گذاری چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

 

 باید به شما بگوییم که اولین قدم برای یک سرمایه گذاری درست، انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال برای شما است. صرافی ارز دیجیتال، پلتفرمی است که در آن ارزهای فیات را به رمزارزها تبدیل می‌کنند، عکس این عمل نیز در صرافی‌ها امکان پذیر است.

سرمایه‌گذاران در اولین قدم باید با توجه به نکاتی از قبیل شرایط جغرافیایی و ارز دیجیتال مورد نظر خود، صرافی مناسب را انتخاب کنند. به این منظور، لیستی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال را با ذکر نکات مهم در مقاله رتبه بندی صرافی های ارز دیجیتال در اختیار شما قرار داده‌ایم.

بعد از انتخاب صرافی و تعیین سرمایه، بهتر است برای شروع سرمایه گذاری، از شاخص‌ها و اندیکاتورها در جهت دریافت سود بیشتر، استفاده کنید. در ادامه دو مورد از مهمترین این شاخص‌ها را معرفی خواهیم کرد.

شاخص دامیننس چیست؟

ارز

 

 درک درست از مفهوم شاخص دامیننس بیت کوین می‌تواند در شناخت و تحلیل درست از روندهای موجود در بازار رمزارزها بسیار اثرگذار باشد. البته مفهوم دامیننس به هیچ عنوان نباید تنها مبنای تصمیم‌گیری برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال قرار بگیرد.

همانطور که می‌دانید در یک دهه گذشته بیت کوین به عنوان مهم‌ترین رمزارز در بازار ارزهای دیجیتال شناخته شده‌است. اما دامیننس بیت کوین نیز به صورت مداوم در حال تغییر است. در واقع افزایش و کاهش تسلط بیت کوین در بازار، باعث ایجاد نوسانات قیمتی خواهد شد.

در نتیجه، سرمایه گذاران با بررسی و در نظر گرفتن دامیننس بیت کوین، قادرند تصمیمات درست‌تری در رابطه با نحوه سرمایه گذاری خود بگیرند.

البته باید توجه داشته باشید که این شاخص نیاز به یادگیری بیشتری دارد. اگر به دنبال نحوه استفاده از شاخص دامیننس هستید، مقاله آن را به صورت کامل مطالعه کنید.

اندیکاتور حجم معاملات چیست؟

ارز

 

حجم معاملات بالا در نمودار به این معنی است که، امکان شروع یک روند جدید وجود دارد، در حالی که حجم معاملات پایین نشانی از عدم تمایل معامله گران به انجام معامله در بازار می باشد.

یکی از کاربردهای مهم این اندیکاتور این است، حجم معاملات تایید کننده الگوهای استفاده شده در تحلیل های معامله گر می باشد.

در استفاده کردن از این اندیکاتور، این نکته را در نظر داشته باشیم که:

۱- ابتدا حجم معاملات را مشاهده می کنیم.

۲- نمودار سهم را ببرسی می کنیم.

اندیکاتور حجم معاملات، اندیکاتوری است که تعداد معاملات یا حجم معاملات را در یک رنج قیمتی و در یک بازه زمانی مشخص را در بازار ارزهای دیجیتال، نشان می دهد. اما در اکثر مواقع تریدر به دلیل ساده بودن این اندیکاتور، استفاده‌ای از آن نمی‌کند.

در حالی که با استفاده از اندیکاتور حجم معاملات سرمایه گذار قادر است سود خود را افزایش داده و همچنین ریسک معاملات خود را به صورت چشمگیری کاهش دهد.

برای استفاده از این اندیکاتور، به شما توصیه می‌کنیم مقاله اندیکاتور حجم معاملات را به صورت کامل مطالعه کنید.

کجا سرمایه گذاری کنیم؟

همانطور که اشاره کردیم، انتخاب صرافی درست، از جمله مهمترین نکات در شروع یک سرمایه گذاری است. یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، شرایط جغرافیایی است. پلتفرم معاملاتی موربیت برای سرمایه گذاران ایرانی و کاربرانی که قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارند، یک صرافی کاملا امن و معتبر است.

کاربران قادرند در صرافی ارز دیجیتال موربیت، با طی مراحل احراز هویت، به سادگی سرمایه گذاری خود را شروع کنند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولییتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه