رپرتاژ اگهی /

ثبت نام صرافی کوکوین در سایت باینری آپشن جاب

ثبت نام صرافی کوکوین در سایت باینری آپشن جاب
کدخبر : 31845

در دنیای امروز بازارهای مالی رشد بسیار زیادی کرده اند و یکی از بهترین پلتفرم ها برای سرمایه گذاری شده اند.

برای سرمایه گذاری امن در بازارهای مالی و واریز و برداشت پول به صرافی امن و معتبری نیاز داریم. یکی از صرافی های بسیار خوب و معتبر در حوزه بازار های ارز دیجیتال صرافی کوکوین (Kucoin) است. کوکوین یک صرافی بین المللی است که از سال 2017 شروع به کارکرد و به صورت آنلاین به کاربران خود خدمات ارائه می دهد. صرافی کوکوین توسط دو متخصص فناوری به نام های مایکل و اریک ساخته شد.  این صرافی به دلیل عدم نیاز به احرازهویت برای کاربران ایرانی و داشتن امنیت بسیار بالا در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب واقع شده است.

مزیت های صرافی کوکوین

پیش از کوکوین، بایننس میان ایرانیان بسیار محبوب و پراستفاده بود. بعد از اینکه بایننس ایرانیان را تحریم کرد و حساب کاربران ایرانی را مسدود کرد کوکوین به میان آمد و این امکان را فراهم کرد تا کاربران ایرانی بتوانند سرمایه خود را برگردانند.

همچنین کوکوین امنیت بسیار زیادی را برای بیش از 5 میلیون کاربر خود فراهم کرده و امکان خرید و فروش آسان ارز ها در آن وجود دارد. کوکوین از ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، رییل، کادانو، اتریوم و ... پشتیبانی می کند. از دیگر مزیت های کوکوین می توان به این اشاره کرد که دارای سرور های بسیار قدرتمند معاملاتی است که آن را از دیگر صرافی ها متمایز می کند.

قصد داریم در ادامه به معرفی دیگر ویژگی های این صرافی معتبر یعنی کوکوین بپردازیم. به یاد داشته باشید که صرافی های موجود در حوزه ارزدیجیتال هرچقدرهم که معتبرو ایمن باشند بازهم نیازاست تا با ویژگی ها و خصوصیت های آن آشنا باشیم تا بتوانیم در آن فعالیت کنیم.

ثبت نام در کوکوین در سایت باینری آپشن جاب

برخی از مهم ترین ویژگی های کوکوین

  • بیش از 5 مییلیون کاربراز 200 کشور مختلف جهان درآن فعالیت دارند.
  • دارای محیط کاربری بسیار ساده و راحت است.
  • در حال حاضر بیش از 600 نوع ارز موجود در بازار را پشتیبانی می کند.
  • دارای یک اپلیکیشن موبایلی شبیه به وبسایت اصلی خود است.
  • می توان رمزارزها را به طور مستقیم با هم معامله کرد.
  • در حال حاضر پنجمین صرافی آنلاین معتبر در دنیا است.
  • دارای یک ارز دیجیتال اختصاصی به نام Kucoin Token است.
  • نقد شوندگی بسیار بالا در معاملات دارد و این مزیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاران است.
  • پشتیبانی 24 ساعته آنلاین در این صرافی وجود دارد که به سوالات کاربران پاسخ دهند.
  • در مقایسه با سایر صرافی های آنلاین کارکزد بسیار کمتری دریافت می کند.
  • فعالیت در کوکوین در تمامی روز های هفته و در تمامی ساعات شبانه روز امکان پذیر است.

کوکوین برای کاربران ایرانی

در سایت باینری آپشن جاب گفتیم که علاوه بر همه مزیت های این صرافی، باید بررسی کرد که چه خدماتی را برای ایران و کاربران آن ارائه می دهد. بررسی خدمات کوکوین برای ایرانیان به این دلیل است که ایران جزو کشورهای تحریم شده است. 

سایت کوکوین برای ایرانیان فیلترنیست و ایرانیان می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه هشداری وارد آن شوند. اما از آنجا که ناشناس بودن در بازار های مالی یکی از راه های کاهش ریسک و بالا بردن امنیت است؛ اکثر تریدرهای ایرانی آی پی خود را تغییر می دهند.

صرافی کوکوین

در بیان دیگر باید بدانید که دربخش ثبت نام صرافی کوکوین ایران جزو کشورهای موجود در لیست کوکوین نیست و درواقع نمی توان به عنوان یک ایرانی احرازهویت کرد.

 یکی از مراحل اولیه برای جلوگیری از کلاهبرداری احراز هویت یا Know Your Costumer است. بزرگان بازارهای دیجیتال برای جا به جا کردن پول و در کل هرگونه فعالیت های مالی قوانینی را تصویب کرده اند و روی آن ها نظارت دارند.

تراکنش های روزانه در صرافی های دیجیتال بر مبنای بیت کوین است. بر این اساس همه حساب های کاربری چه احراز هویت کرده باشند و چه احراز هویت نکرده باشند، می توانند بدون هیچ نام و نشانی صد ها هزار دلار را در روز جا به جا کنند. پیرو همین تراکنش ها با مبالغ بسیار زیاد، کشورهایی مثل آمریکا، کانادا و انگلستان تصمیم گرفتند که KYC را برای فعالیت در صرافی های دیجیتال اجباری کنند.

برای مطالعه مقاله کامل ثبت نام در صرافی کوکوین به سایت زیر مراجعه کنید .

ثبت نام در کوکوین

رده بندی صرافی کوکوین در سطوح جهانی

 به گفته مارکت کپ یکی از سایت های بسیار معتبر، و با توجه به ویژگی های گفته شده کوکوین از جمله امنیت بالا، سرور های قدرتمند، حجم بالای معاملات، پشتیبانی بسیارخوب و نقدشوندگی بالا، کوکوین پنجمین صرافی معتبر در دنیا قرار گرفته است. در این رقابت بایننس، کوین بیس، هوبی گلوبال و اف تی پیش از کوکوین قرار گرفته اند. میا ن این رقابت نمره کلی کوکوین 8.5 از 10 شده است. 

پاسخ به برخی سوالات پرتکرار

  • نام ارزاختصاصی کوکوین چیست؟

ارز اختصاصی کوکوین Kucoin Token نام دارد. این ارز با نماد KCS قابل شناسایی است. از KCS باری پرداخت کارمزد کمتر استفاده می شود.

  • کارمزد معاملاتی در صرافی کوکوین چقدر است؟

کارمزد معاملات در کوکوین 0.1 حجم کل معامله است. همچنین کارمزد دریافتی این صرافی برخلاف بقیه صرافی ها مقدار ثابت دارد. در مقایسه با سایر صرافی ها کارمزد کمتری نیز دریافت می کند.

  • از مهم ترین عیب های صرافی کوکوین چیست؟

ما چند روز پیش در سایت باینری آپشن جاب به این سوال پاسخ دادیم که صرافی کوکوین از ارز های فیات پشتیبانی نمی کند و امکان واریز و برداشت پول با ارز های فیات وجود ندارد. این نقطه ضعف کوکوین گاهی مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می کند.

  • صرافی کوکوین دارای اپلیکیشن موبایلی است؟

کوکوین اپلیکین موبایلی دارد. این اپلیکین همانند سایت اصلی کوکوین طراحی شده و اجرا می شود.

کیف پول های مخصوص ارز دیجیتال کوکوین(KCS)  

برای خریداری کردن و ذخیره ارز دیجیتال KCS، نیازمند به کیف پول مخصوص به آن را داریم. دو نوع کیف پول برای ذخیره ونگه داری ارز های دیجیتال وجود دارد: کیف پول سخت افزاری و کیف پول نرم افزاری.

معمولا کیف پول های سخت افزاری امنیت نسبتا بیشتری دارند. اما با توجه به قیمت بسیار زیادی که دارند تریدرها معمولا ازکیف پول های نرم افزاری استفاده میکنند. در ادامه با ویژگی های هریک از این کیف پول ها آشنا خواهیم شد.

  • کیف پول های سخت افزاری:

کیف پول لجر (Ledger): کیف پول سخت افزاری لجردارای دو نوع لجرنانو اس و لجر نانوایکس وجود دارند.

کیف پول ترزور (Trezor)کیف پول سخت افزاری ترزور دارای دو نوع ترزور تی و ترزور وان در بازار وجود دارد.

ثبت نام کوکوین در سایت باینری آپشن جاب

  • کیف پول های نرم افزاری:

به دلیل استفاده حداکثری کاربران از کیف پول های نرم افزاری، این نوع کیف پول تنوع بیشتری در مقایسه با کیف پول سخت افزاری دارد.

کیف پول متامسک (Metamask): کیف پول متامسک از کیف پول های موجود در وب یا همان تحت وب است.

کیف پول جکس (Jaxx): کیف پول جکس دارای دو پلتفرم است. هم در دسکتاپ و هم در بستر موبایل قابل دسترسی است.

کیف پول مای اتر (My ether Wallet)کیف پول مای اتر مانند جکس از سیستم های دسکتاپ و موبایل پشتیبانی می کند. علاوه بر آن برروی سیستم های مک و لینوکس نیز در دسترس است.

کیف پول تراست (trust): کیف پول تراست را می توان روی تلفن همراه اجرا کرد.

کیف پول سیف پل (Safepal)کیف پول سیف پل دارای یک اپلیکیشن است. این اپلیکیشن برروی سیستم اندروید و ios قابل نصب و اجرا است.

جمع بندی

صرافی کوکوین بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و خدمات خوبی را برای کاربرانش ارائه می دهد. همچنین به عنوان یک صرافی که کارمزد بسیار پایینی دارد مورد محبوبیت واقع شده است. با تمام ویژگی ها و مزیت های کوکوین باز هم نیز ممکن است در حین فعالیت در آن به مشکل بخورید که می توانید با تیم پشتیبانی این صرافی در ارتباط باشید. همواره به این نکته توجه کنید که هرگونه فعالیت در بازار های مالی شامل ریسک است و شما باید بررسی ها و مهارت های لازم را داشته باشید..

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه