رپرتاژ اگهی /

بیتکوین سقوط کرد | ضرورت آموزش ترید ارز دیجیتال است

بیتکوین سقوط کرد | ضرورت آموزش ترید ارز دیجیتال  است
کدخبر : 32482

اما سرمایه گذاران بازار ارز دیجیتال هوشیار شده اند، قسمتی از این افراد آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال از صفر تا صد را یاد گرفته و تعدادی از افراد هم انقدر در بالا پایین رفتن بازار ارز دیجیتال ضرر کرده اند که نسبت به این جمله سر شده اند. آن ها می دانند که هر ریزشی بالاخره به صعودی ختم می شود.

 . اما شاید جالب باشد بدانید که هر سناریویی در بازار ارز دیجیتال ممکن بوده و ما باید با علم کامل نسبت ماهیت بازار سرمایه گذاری خود را انجام دهیم. راه های درآمدزایی در بازار ارز دیجیتال از انگشتان دو دست بیشتر است و شاید شما تنها سه یا چهار راه آن را بدانید در صورتی که راه های مطمئن و بدون استرسی برای درآمدزایی در این بازار وجود دارد اما نیاز به تحقیق دارد. دوره های اموزشی سایت بورسا در زمینه تحلیل تکنیکال و شناسایی موقعیت ها در انواع بازارهای مالی می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. اگر اطلاعات خود نسبت به بازار را بالا ببرید دیگر دچار بحران اخیری که برای سرمایه گذارانرمزارز لونا پیش آمد نمی شدید. البته امیدوارم شما قربانی این اتفاقات نبوده باشید. اما خبر خوب اینکه اگر دانش کامل داشتید متوجه خروج سرمایه های کلان در چند ماه گذشته می شدید و محتاط تر سرمایه گذاری می کردید. دیدن آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال از صفر تا صد یک سرمایه گذاری روی دانش شماست و هزینه قلمداد نمی شود.

222222222222222222

ریزش بیت کوین اتفاق بسیار تلخی بود

تقریبا دو هفته از ریزش بیت کوین به زیر 30000$ می گذرد. این اتفاق برای اولین بار از ماه جولای سال 2021 افتاده است. ارزش بزرگترین ارز دیجیتال دنیا از نصف هم کمتر شده. البته که همین اتفاق شامل حال دیگر ارزها مثل بایننس کوین و اتریوم هم بوده است. نکته دیگری که اتفاق افتاده کاهش میزان معاملات ارزهای دیجیتال در ماه های گذشته است. بی شک این اتفاق خیلی افراد را یاد سریال تخت و تاج می اندازد که شعارشان این بود که زمستان به زودی فرا می رسد. همانطور که در این اصطلاح مشخص است زمستان قسمتی از چرخه بوده و اجتناب ناپذیر است. یعنی هیچ بازاری وجود ندارد که زمستان نداشته باشد. یکی از نشانه های سلامت یک بازار مالی، وجود ریزش های شدید است و در غیر این صورت آن بازار یک بازار تصنعی و غیر قابل اعتماد است. پس ریزشی که اتفاق افتاده شاید در کوتاه مدت حس منفی را انتقال دهد اما در بلند مدت یک سیگنال بسیار مثبت را به ما می دهد که این بازار قابل اعتماد است.

همیشه پس از یک دوران رشد سنگین ما اصلاح را داریم. اما طول مدت این رشد و این ریزش بسیار پر اهمیت است. دوره ی آموزش امواج الیوت یکی از دوره های اموزشی سایت بورسا ست که به شما کمک می کند حرکت بلند مدت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را تحلیل کنید.

ریزش کنونی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال دلایل کوتاه مدت و بلند مدت زیادی دارد. یکی از این دلایل بی اعتماد شدن مردم نسبت به استیبل کوین هاست. به توکن هایی که پشتوانه آن دلار است و با آن حرکت می کند استیبل کوین گفته می شود. در این مقاله می خواهیم راجع به دلایل ریزش بیت کوین صحبت کنیم. دلایل تکنیکال، فاندامنتال و تکنیکال زیادی در ریزش بیت کوین تاثیر گذار بودند

3333333333

بیت کوین به سایر بازارهای مالی مرتبط است

تحلیل گران و علاقه مندان بازار ارز دیجیتال این آرزو را داشتند که بازار ارز دیجیتال ارتباط فنی با دیگر بازارهای مالی نداشته باشد. بیت کوین، ارز دیجیتال شماره یک بازار، هیچ صادر کننده مرکزی یا شرکت و سازمانی ندارد که کنترلش کند. این ارز دیجیتال نسبت به دولت ها مستقل بوده و به همین خاطر بسیاری از تحلیل گران بر این باورند که نباید اتفاق کنونی برای می افتاد و ریزش و رکود و تورم نباید تاثیر زیادی روی قیمت بیت کوین می گذاشت.

 

 اما اتفاق دو سال اخیر نشان داد که این تئوری کاملا غلط است. وقتی ویروس کرونا همه گیر شد، اقتصاد دنیا از ماه مارس سال 2020 با رکود سنگینی روبرو شد و بیت کوین هم ریزش 57% را تجربه کرد. حال حاضر بازار سهام آمریکا و ارز دیجیتال هر دو سقوط شدیدی را تجربه کردند و در حال بازگشت هستند. یکی از دلایل این حرکت ها پول نقدی است که دولت ها به اقتصاد تزریق کرده اند.

4444444

اما اخیرا سرمایه گذاران حرفه ای متوجه تغییرات سنتیمنت در بازار شده اند. تحلیل سنتیمنت بر مبنای احساسات سرمایه گذاران است که نشان می دهد چقدر نسبت به حرکت های صعودی و نزولی بازار امیدوار هستند. در سایت بورسا، هم در دوره آموزش فارکس و هم در دوره آموزش ارز دیجیتال راجع به تاثیرات تحلیل سنتیمنت آموزش وجود دارد. شما با داشتن تسلط روی این موضوع می توانید مثل معامله گران حرفه ای، نگاه جامع تری نسبت به سناریو های پیش روی حرکت ارزهای دیجیتال داشته باشید.

تغییرات در بازارهای مالی از جایی شروع شد که آمار تورم در کشورهای مختلف از جمله انگلیس، آمریکا، استرالیا، کانادا و نیوزلند بالا رفت و فدرال رزرو و بانک های مرکزی این کشور ها اقدام به بالا بردن نرخ بهره کرده اند. برای سرمایه گذاران که به دنبال یک ساحل امن هستند، سرمایه گذاری روی بیت کوین که حرکت های هیجان انگیزی انجام می دهد یک سرمایه گذاری پر ریسک است.

ریزش سنگین رمزارز بیت کوین دقیقا همزمان با شاخص سهامی داوجونز اتفاق افتاد و این بدترین ریزش هر دو دارایی از سال 2020 بود. البته نا گفته نماند شاخص های سهامی دیگر هم مثل S&P 500 همین اتفاق برایشان افتاد و با ریزش سنگینی همراه بوده اند. در نظر داشته باشید که ضربه ای که کرونا به اقتصاد جهانی زده خیلی سنگین بوده و در میان مدت باید این رکود را تحمل کنیم. یکی از دیگر از عوامل رکود در بازار ارز دیجیتال و بیت کوین، اتفاقاتی است که میان اوکراین و روسیه افتاده است. ما در حال حاضر علاوه بر تورم، مشکل زنجیره تامین غذایی، با بالا رفتن قیمت سوخت مواجه هستیم. در چین هم موارد مربوط به کرونا در حال افزایش بوده و این موضوع بسیاری از افراد را نگران کرده است. این اتفاقا ها همه موقتی است و به زودی جریانات صعودی در بازار از سر گرفته می شود. برخی از تحلیل گران حوزه ارز دیجیتال بر این باورند که به زودی مسیر بازار سهام از بازار ارز دیجیتال جدا خواهد شد چرا که این دو بازار به نوعی رقیب هم هستند و حرکت آن ها در یک سو معنای خاصی نخواهد داد.

5555555555

بازار ارز دیجیتال ذاتا پر نوسان است

حتی کسانی که باعث حرکت های صعودی بازار ارز دیجیتال می شوند به شما خواهند گفت که موفقیت در بازار ارز دیجیتال به هیچوجه تضمین شدنی نیست. اصلا همین نوسانات بسیار زیاد این بازار است که توجه بسیاری از سرمایه گذاران و نوسان گیر ها را به خود جلب کرده. حرکت هایی که شما در بازار ارز دیجیتال می بینید سرعت بالایی دارد و می توان گفت که سرعت نوساناتش از تمام بازارها بالاتر است. اگر شما بخواهید در این بازار به درستی نوسان گیری انجام دهید نیاز دارید تا آموزش ببینید. دوره آموزش ارز دیجیتال بورسا یکی از کامل ترین دوره ها در این زمینه است.

شما در ابتدای این دوره با مفاهیم مهم و اولیه بازار آشنا می شوید. از آن جایی که هر روز مفاهیم جدیدی به این بازار اضافه می شود، مجموعه بورسا هم ویدیو های آموزشی اش را به روزرسانی کرده و ویدیو های جدید را هر هفته بارگذاری می کند. پس شما همیشه به روز هستید و به هیچ منبع دیگری نیاز ندارید. یکی از دلایل نوسان این بازار تازگی آن است و پس از یک مدت، نوسان هایش حساب شده تر و قابل پیش بینی تر خواهد بود. فرض کنید که اگر شما یک سرمایه یکسانی را روی بازار ارز دیجیتال و سهام تقسیم کنید بی شک بازگشت سرمایه بالاتری را در بازار ارز دیجیتال خواهید داشت. اما زمان ورود و خروج و مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار، رعایتش الزامیست.

666666

یک نکته بسیار جالب نسبت به بازار ارز دیجیتال امید است. تقریبا اکثر سرمایه گذاران معتقد هستند که بازار باز هم روند صعودی اش را ادامه می دهد. از سال 2009 که بیت کوین منتشر شد ما شاهد بازارهای صعودی و نزولی بسیار زیادی بوده ایم. خیلی از افراد که بدون اموزش و صرفا با شور وارد این بازار شدند و با سرعت زیادی تو ذوقشان خورده و از بازار خارج شده اند. نکته جالب اینجاست که افراد فعال در این بازار فکر می کنند که نوسان گیری در این بازار راحت است چرا که معمولا قیمت ها بالا می رود و بالاخره سود می کنند. شاید این امر راجع به هودلرها درست باشد اما اگر قصد نوسان گیری دارید باید حتما دوره ببینید. دیدن دوره آموزش ارز دیجیتال بورسا می تواند شروع خوبی برای شما باشد اما اگر می خواهید به صورت مداوم در این بازار به سود برسید می توانید از دوره های آموزش تحلیل تکنیکال ما که شامل صفر تا صد آموزش پرایس اکشن می شود، استفاده کنید.

ناگفته نماند که صرافی ها هم کار خود را بلد هستند و شرایط و امکاناتی را در اختیار معامله گران قرار می دهند که در موقعیت سود های کلان قرار بگیرند و به همین خاطر ریسک زیادی را متحمل می شوند. این صرافی ها حتی به شما برای معامله کردن پول قرض می دهند و از نظر ذهنی یک آرامش کاذب را به شما منتقل می کنند. یکی از دلیل ریزش های اخیر این است که وقتی قیمت ها پایین می آید، سرمایه گذاران بزرگ شروع به فروش می کنند و به این خاطر که بیشتر سرمایه معامه گران خورد به صورت قرضی است سرعت ریزش سریعتر می شود.

حجم افرادی که در بازار ارز دیجیتال به سرمایه گذاری مشغول هستند متغیر است. اما در نظر داشته باشید که بیشتر از نصف نوسان گیر هایی که در سال 2021 معامله می کردند در همان سال وارد بازار شده اند. فکر می کنید چه میزان ازین افراد آموزش های کافی را دیده و چه میزان از این افراد سرمایه خود را به صورت کامل از دست داده اند. دیدن آموزش با کیفیت نوعی سرمایه گذاری است که به جیب شما باز می گردد. پس بهترین شروع برای کار در بازار ارز دیجیتال کسب اطلاعات کامل است که با دیدن ویدئوهای آموزشی بورسا برای شما ممکن خواهد بود.

نگرانی در مورد قانون گذاری و حفره های امنیتی وجود دارد

این نکته را باید در نظر داشته باشید که بازار ارز دیجیتال قسمتی از ارزشش را بخاطر اعتقاد داشتن مردم به آن می گیرد. این بازار با قانون گذاری و پیش بینی های نا امن با مشکل های کوتاه مدت مواجه می شود. در اواسط سال 2021، کشور چین استخراج بیت کوین را ممنوع کرد و باعث شد قیمت بیت کوین از نزدیکی های 65000$ تا 35000$ فرو بریزد.

 

پس از آن هم ایلان ماسک رئیس شرکت تسلا گفت که دیگر پذیرش بیت کوین را عاقلانه نمی داند چرا که آلودگی های محیط زیستی زیادی را ایجاد می کند.

بسیاری از سرمایه گذاران دچار اضطراب و نگرانی شده اند که دولت های چین، آمریکا، هند و حتی آلمان بتوانند کنترل مرکزی بازار را در دست بگیرند و با قانون گذاری، کار را برای سرمایه گذاران سخت کنند.اما بازار دوباره به روند صعودی اش ادامه دارد. در همین حال بازار ارز دیجیتال در تلاطم این است که امنیت شبکه هایش را بیشتر کند تا جلوی هک شدن گرفته شود. همین اتفاق می تواند باعث ایجاد اطمینان بیشتر در بازار شود و اعتماد بیشتری را بین سرمایه گذاران به جریان بیندازد. هرچه امنیت بازار بیشتر شود ما شاهد توجهات بیشتری خواهیم بود.

77777777777

تعداد پروژه های جذابی که وارد بازار ارز دیجیتال وارد می شوند در سال 2022 کاهش یافته است. به عقیده آقای ادوارد مویا (یکی از سرمایه گذاران بزرگ حوزه کریپتو)، عقیده مردم که بازار جهانی به سرعت با بیت کوین تطابق پیدا می کند به مشکل خورده و بازار در فاز بایستیم و تماشا کنیم تا چه می شود قرار گرفته است.

تتر

معمولا در آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال ما کمتر دیده ایم که راجع به اهمیت استیبل کوین و به خصوص تتر صحبت شود. یکی از عواملی که می تواند تصمیم گیری را برای انجام معاملات آسان کند همین موضوع است. مجموعه بورسا در آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال از صفر تا صد، استراتژی های مشخصی را قرار داده که می تواند به شما در راه نوسان گیری کمک کند. وقتی مردم فکر می کنند که قرار است از ارزش بازار کاسته شود تمام پول خود را تبدیل به تتر کرده و زمانی که فکر می کنند قرار است رشد بازار آغاز شود آن را تبدیل به ارز دلخواهشان می کنند. نشانه های زیادی وجود دارد که می تواند در آن تاریخ نوید یک روند میان مدت را بدهد. اگر صفر تا صد آموزش پرایس اکشن بورسا را دیده باشید به راحتی با حرکت های اندازه گیری شده می توانید سناریو های پیش رو برای حرکت های آینده بازار ترسیم کنید.

8888888

اما در مورد بیت کوین،تصویر بزرگ تر بازار این موضوع را نشان می دهد که بالاخره روند بازار صعودی خواهد شد. در نظر داشته باشید که باید نشانه های لازم وجود داشته باشد که سرمایه گذاران به بازار بازگردند. هنوز این عقیده وجود دارد که در زیر 30000$ باید بیت کوین خرید. خرید در کف، یکی از اتفاق های بسیار خوبی است که برای سرمایه گذاران می افتد اما باید دید کف کجاست و دلیل ریزش چه بوده است. وقتی دلیل ریزش را متوجه شدید به راحتی می توانید برای سناریو های پیش روی بیت کوین هم آماده شوید. چرا که احتمال ریزش بیشتر هم وجود دارد.

99999

جزئیات ریزش بیت کوین در چندوقت اخیر

با افزایش نرخ تورم بازار سهام غرق شد و سرمایه گذاران فدرال رزرو آمریکا را هدف قرار داده اند و تمام حرکت هایشان را با استفاده از قانون گذاری هایی که این نهاد انجام می دهد می کنند. سوال همه سرمایه گذاران این است که بهترین زمان برای ورود و خرید بیت کوین چه زمانی است. این سوال باید از چند زاویه مورد بررسی قرار بگیرد. از دید فاندامنتال باید متغیر ها را بسنجید.تحلیل فاندامنتال مهم ترین نوع تحلیل در بازار ارز دیجیتال F,NI که در دوره های اموزشی سایت بورسا بسیار روی آن تاکید شده است. مهم نیست که در بازار بورس معامله می کنید یا ارز دیجیتال، همیشه شما باید اهمیت این نوع از تحلیل را پذیرفته و به درستی از داده ها استفاده کنید. از دید تکنیکال هم می توانید از صفر تا صد آموزش پرایس اکشن بورسا استفاده کنید تا هیچ جای خالی در تحلیل های شما باقی نماند.

نزدیک به شش ماه گذشته بود که بیت کوین به بالاترین قیمت خود در نزدیکی 69000$ رسید و حالا اوضاع به شکلی شده که در چند هفته اخیر به کف قیمتی خود رسیده و سطح 26000$ را هم برای ساعاتی لمس کرد. این بدان معناست که در مدت نامبرده، بیت کوین بیش از 37% ریزش را تحمل کرده است. همانطور که در ابتدای این مقاله مقایسه کردیم شاخص های سهامی هم وضعیت درستی نداشتند و ریزش های زیادی را تحمل کردند. حالا سوالی که برای افراد نوسان گیر و سرمایه گذار پیش می آید این است که ایا بیت کوین جا برای ریزش بیشتر دارد یا خیر.

uuuuuuuuuuu

سرمایه گذاری روی هر دارایی در مقطع کنونی ریسکی است. حتی ممکن است شما وارد بازار مسکن شوید و پس از مدتی قیمت مسکن هم نوسانات داشته باشد. حالا فرض کنید روی بیت کوین می خواهید سرمایه گذاری کنید. بیت کوینی که نوسان زیادی دارد و موقعیت های سرمایه گذاری بسیار خوبی برای افراد ایجاد می کند. مشکلی که از نظر ذهنیتی افراد با آن روبرو هستند این است که وقتی قیمت بیت کوین بالاست همه دوست دارند که بالا تر برود و می گویند کاش زودتر و در قیمت های پایین تر می خریدیم که با رشد بعدی، سود خوبی به جیب می زدم. اما وقتی نمودار بیت کوین با ریزش بسیار سنگینی روبرو می شود همه این ترس را دارند که قرار است بازار بیشتر از این ها بریزد و فعلا دست نگه دارم. دلیل اینکه بازار حرکت صعودی اش را آغاز نکرده هم، همین موضوع است. همه ترس از ورود را دارند و شاخص ترس و طمع هم هر روز همین موضوع را نشان می دهد.سرمایه گذاران بزرگ همیشه این ایده را دارند که هر وقت ترس در بازار زیاد می شود موقع خرید است و هر وقت بازار در حالت طمع قرار بگیرد وقت فروش و خروج است.

در حال حاضر بازار اوراق قرضه، کالا، سهام و ارز دیجیتال بازارهای ریسکی محسوب می شوند به این خاطر که این انتظار می رود که هر لحظه این بازارها نوسانات زیادی را متحمل شوند. پس باید در معامله روی کالاهایی که در بازارهای پر ریسک هستند احتیاط کنیم.

تا قبل از همین اواخر، بیت کوین به عنوان یک کالای ارزش مند بود که در مقابل تورم و بالا پایین شدن قیمت ارزها عکس العملی نشان نمی داد. وقتی نوسان در بازار شدت می گرفت افراد برای حفظ دارایی خود بیت کوین می خریدند. اما با اتفاقات اخیر امروز دیگر بیت کوین این نقش را از دست داده و پا به پای دیگر بازارها حالت ریسکی به خود گرفته است. سیاست های بانک مرکزی، تورم، حرکت های بازار سهام از عوامل تاثیر گذار روی بیت کوین هستند. این بدان معناست که بازار کنونی پتانسیل بسیار خوبی برای نوسان گیری دارد اما به چشم سرمایه گذاری روی بیت کوین وارد بازار نشوید.

ما در بازارهای مالی شاهد دو رفتار از سرمایه گذاران هستیم. نوع اول مربوط به ریسک گریزی است که از دارایی های پر ریسک فرار می کنند و حالت دوم مربوط به ریسک پذیری است که به این نوع از دارایی ها چنگ می اندازند. حالا بیت کوین از حالت ریسک پذیری به حالت ریسک گریزی درآمده است. با بالا رفتن نرخ بهره در آمریکا شرکت ها و افراد دیگر نمی توانند وام های زیادی بگیرند و به نوعی بازار نقدینگی در کشورهای بزرگ خشک شده است. آتش کرونا در کشورهای اقتصادی بزرگ در حال خاموش شدن است و به همین خاطر ما شاهد پخش شدن سرمایه ها هستیم. البته شاخه های زیادی در سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال هستند که می توانید از آن ها برای درآمدزایی بهره ببرید.شاخه هایی مثل NFT و متاورس.

در نظر داشته باشید که جریان های دیگری هم در ریزش اخیر بیت کوین تاثیر داشت که یکی از آن ها توسط بنیاد لونا اتفاق افتاد.

وقتی ارزش لونا بیش از 90% کاهش یافت ما شاهد هرج و مرج زیادی در بازار ارز دیجیتال بودیم. لونا به نظر می رسید که پروژه قوی باشد اما نشانه هایی از مشکلات در شبکه بلاک چین آن وجود داشت که اگر روی آن مسلط بودید می توانستید برای خروج زودهنگام آماده باشید. ارزیابی شبکه های بلاک چین ارزهای دیجیتال یکی از مباحث کاربردی پکیج آموزش ارز دیجیتال دیجی مایند سایت بورسا است.

اما چرا لونا ریخت. سعی می کنیم خلاصه وار آن را توضیح دهیم.

معروف ترین ارزهای استیبل کوین تتر و USDC هستند که پشتوانه شان دلار است و این موضوع بدان معناست که به ازای هر تتر موجود در شبکه ترون، ما 1$ در بانک داریم که پشتوانه آن است. اما استیبل کوین شبکه لونا یک استیبل کوین الگوریتمی بود و وقتی که با ریزش همراه شد، بنیاد لونا نتوانست با پشتوانه ی بیت کوینی که داشت جلوی این ریزش را بگیرد. هم استیبل کوین لونا ریخت و هم بیت کوین. همین امر باعث شد که افراد دیگر به استیبل کوین های الگوریتیمی اطمینان پیدا نکنند. البته بنیاد لونا تلاش خود را کرد تا بیت کوین هایش را بفروشد و وضعیت را به حالت عادی برگرداند اما فروش معادل 1.5 میلیارد دلار از 3 میلیارد پشتوانه بنیاد لونا باز هم نتوانست جلوی این ریزش را بگیرد.

 

 قصد بنیاد لونا این بود که مجموعا ارزش دارایی های بیت کوینی اش تا آخر سال 2022 به 10 میلیارد دلار معادل برسد که این اتفاق نیفتاد و هم لونا ریخت و هم بیت کوین. بازار ارز دیجیتال یک بازار نوپاست و افراد با سرعت زیادی تجارب تلخ و شیرینی کسب می کنند و به همین خاطر نیاز هست تا آموزش های خود را در این زمینه کامل کنید. مجموعه آموزش های ارز دیجیتال بورسا می تواند یک راه حل خوب برای کسانی باشد که می خواهند برای مدت مدیدی در این بازار کار کرده و درآمد داشته باشند.

 

شروع سخت بیت کوین در سال 2022

بیت کوین سال 2021 را با 70% رشد به پایان رساند که یک بازگشت فوق العاده برای این دارایی به حساب می آید. اگر بخواهیم میزان رشد این ارز را از ابتدای سال 2020 اندازه بگیریم بیش از 300% افزایش قیمت را تجربه کرده است.

در سال 2022، سرمایه گذاران در حالت ریسک گریزی قرار گرفته اند و سرمایه خود را بین دارایی های مختلف پخش می کنند. هنوز هم این افراد علاقه خود را به بازار ارز دیجیتال بیشتر نشان می دهند و از کار در بازارهای سهامی خسته شده اند. الگوریتم رفتاری اینگونه نشان می دهد که بازار ارز دیجیتال پتانسیل فعالیت و رشد زیادی دارد و به روزهای خوبش باز می گردد

 

یکی از دلایل خیلی قوی که رشد بیت کوین متوقف شده، فدرال رزرو است که با افزایش نرخ بهره به جنگ تن به تن علیه تورم رفته است. تورمی که در آمریکا به بالاترین سطح 40 سال اخیر رسیده و همین امر گمانه زنی ها را برای افزایش نرخ بهره در ماه های آینده بالا می برد.

وقتی نرخ بهره بالا می رود ما شاهد کاهش تقاضا برای خرید سهام های شرکت های معنبر می شویم و به همین ترتیب میزان سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال هم کاهش می یابد. جایی که نقدینگی در بازار کم شود ما شاهد ریزش ارز بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خواهیم بود. بدی ماجرا اینجا بود که ما هیچ تجربه و سابقه ای نداشتیم که در زمان تورم شدید، ارزهای دیجیتال چه واکنشی نشان می دهند و حتی اگر نرخ بهره با برنامه بالا برود چه تاثیری روی قیمت ارزهای دیجیتال خواهد گذاشت.

بیت کوین خوراک نوسان گیری شده

با اتفاقاتی که بین روسیه و اوکراین افتاده و جنگ تجاری میان آمریکا و چین، احتمال ادامه یافتن وضعیت کنونی وجود دارد و موقعیت خوبی برای نوسان گیری بیت کوین است. شما فقط نیاز دارید که صفر تا صد آموزش پرایس اکشن را در سایت بورسا کامل کنید و فرآیند نوسان گیری خود را در بازار ارز دیجیتال شروع کنید. وقتی جنگ پیش می آید، وقتی تحریم پیش می آید ارزهای دیجیتال می توانند راهگشا باشند. اما در کنار این اتفاقات وجود تورم معادله را بهم ریخته است. اما در میان مدت ترس ها ریخته می شود و رالی صعودی بیت کوین آغاز خواهد شد. از سال 2009 تا به حال بیت کوین 8 بار با ریزش 50% همراه شده و هر بار، بازگشت قوی تری داشته است. پس این ریزش ها طبیعی است اما شما باید از این فرصت استفاده کرده، کف قیمت بیت کوین و آلت کوین ها را شناسایی کرده و با یک استراتژی درست، نوسان گیری در بازار ارز دیجیتال را شروع کنید.

آیا زمان خوبی برای داشتن بیت کوین است

خرید بیت کوین و ذخیره آن به عنوان دارایی هنوز گزینه جذابی است به خصوص که بازار ریزش سنگینی را داشته است. اما باید دید که این ارز دیجیتال چه زمانی کف سازی خود را به پایان می برد و سپس به قصد یک ورود مطمئن، باید اقدام به تبدیل تتر به بیت کوین کرد.

 

شما در مجموعه بورسا با یک مجموعه آموزشی طرف هستید که راه شناسایی توکن و کوین های خوب را به شما یاد می دهد. تحلیل های روزانه بازار ارز دیجیتال در سایت بورسا به نوسان گیری شما جهت داده و در صورتی که از دوره های آموزشی این سایت استفاده کنید می توانیدموفقیت خود را تضمین کنید. دوره های آموزشی مجموعه بورسا پشتیبانی بسیار قوی داشته که می توانید از آن بهره ببرید. اگر به سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال علاقه مند هستید، اولین قدمتان را همین حالا بردارید و با یک سرمایه گذاری درست در زمینه آموزش، آینده خود را در این بازار تثبیت کنید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه