رپرتاژ اگهی

چگونه وارد بازار فارکس شویم؟

چگونه وارد بازار فارکس شویم؟
کدخبر : 33823

برداشتن قدم اول همیشه سخت است، آموزش در هر حوزه ای نیازمند تمرین و علاقه زیاد است و پیدا کردن بستری که بتوان از طریق آن آموزش دید نیز از دلایل دیگری است که در انگیزه و موفقیت شما نقش مستقیم دارد. داشتن درآمد دلاری همیشه آسان نبوده و افراد برای رسیدن به این هدف نیاز دارند که ساعت ها و هفته ها تمرین کنند تا به مهارت کافی در معامله در فارکس برسند.

 چگونه وارد فارکس شویم؟ تنها جواب درستی که می توان به این سوال داد این است: با آموزش ورود به فارکس! به محض اینکه وارد بازار فارکس شوید به چالش های عجیبی برخورد می کنید که اگر با مشورت افراد متخصص یا حتی بروکر مناسب فارکس این مسیر را طی کرده باشید، قطعا هم مسیر برایتان لذت بخش می شود هم از سودی که می کنید بیشتر خوشحال می شوید.

محدودیت های زیادی در ایران در حوزه سایت فارکس وجود دارد که سرمایه گذاری و معامله در فارکس را بسیار دشوارتر از قبل می کند، اما مهم اینجاست که عاقلانه بروکر فارکس را انتخاب کنید، بروکری که تجربه و مهارت کافی برای مشتریان ایرانی داشته باشد و به طور کلی اعتبار خوبی برای مشتریانش در بازار فارکس داشته باشد از مزیت های یک بروکر فارکس است که اغلب افراد علاقمند به معامله به دنبال آن هستند. ارائه خدمات به زبان فارسی و پشتیبانی خوب از مزیت هایی است که ایرانیان را به سمت بروکرهای فارکس معتبر سوق می دهد، چون تعداد زیادی کارگزاری فارکس معتبر وجود ندارد که چنین خدماتی را به ایرانیان ارائه دهد.

 

 چگونه در فارکس حساب باز کنیم

قطعا تا الان درباره نحوه ورود به فارکس شنیده اید و اطرافتان افرادی را دیده اید که این پروسه را طی کرده باشند. همانطور که می دانید برای باز کردن حساب معاملاتی دو راه وجود دارد که پس از ثبت نام و اطلاعات اولیه می توانید انتخاب کنید: افتتاح حساب دموی رایگان و افتتاح حساب معاملاتی واقعی.

پس بهتر است اگر تازه کار هستید و به دنبال یادگیری و آموزش فارکس هستید، ابتدا از حساب معاملاتی دمو استفاده کنید، اما اگر از قبل آموزش دیده اید یا زیر نظر افراد معامله گر بزرگ و باتجربه هستید حساب معاملاتی واقعی افتتاح کنید. در ادامه به اینکه چطور وارد بازار فارکس شویم می پردازیم و شما را با مراحل ثبت نام در بروکر فارکس آشنا می کنیم.

909

 

ثبت نام در فارکس با کارگزاری معتبر و با تجربه فارکس

انتخاب بروکر فارکس که تمامی امکانات مورد نیاز شما را داشته باشد و بتواند در طول روز پاسخگوی سوالات شما باشد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بروکر IFC Markets با اعتبار 16 ساله کارگزار فارکس رگوله شده و ایمن است و ابزارهای معاملاتی بسیار گسترده ای در فارکس، سهام، کالا و شاخص ها دارد. معاملات CFD شاخص و قراردادهای فیوچرز، فلزات گرانبها، ارزهای دیجیتال، ابزارهای منحصر به فرد معامله طلا و معامله نفت از سایر امکاناتی است که در اختیار تریدرها قرار می دهد. علاوه بر این ها پلتفرم های معاملاتی این بروکر متنوع است و از متاتریدر 4 و متاتریدر 5 پشتیبانی می کند، این در حالی است که پلتفرم اختصاصی و سفارشی آن نت ترید ایکس (NetTradeX) است که قابلیت ها و مزایای منحصر به فرد دیگری دارد که آن را از بقیه پلتفرم های معاملاتی فارکس متمایز می کند.

نحوه ثبت نام فارکس در بروکر IFC Markets

ثبت نام در بازار فارکس چگونه است؟ ثبت نام فارکس کار چندان پیچیده ای نیست، شما تنها کافیست پس از اینکه بروکر مناسب خود را انتخاب کردید، با پر کردن فرم مشخصات خود وارد صفحه حسابتان شوید. پیشنهاد ما به شما این است که پیش از آنکه بخواهید به عنوان یک معامله گر در فارکس فعالیت داشته باشید، مدتی را در حساب دموی رایگان IFC Markets به معامله مجازی بپردازید و تا زمانی که مطمئن نشدید که کاملا با معامله و زمان ورود و خروج از بازار آشنا نشدید حساب واقعی باز نکنید! برای ثبت نام در فارکس باید مراحل زیر را طی کنید:

  • نوع حساب معاملاتی را انتخاب کنید
  • فرم ثبت نام را تکمیل کنید
  • حساب معاملاتی خودتان را تایید کنید
  •  احراز هویت کنید و حساب معاملاتی خودتان را فعال کنید

 

مدارک لازم برای ثبت نام در فارکس

کارت شناسایی، تاریخ تولد، کد پستی و آدرس محل سکونت ساده ترین مدارکی است که شما برای باز کردن حساب در فارکس نیاز دارید. اطلاعاتی مثل نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، رمز ورود، کشور محل اقامت و شماره تلفن همراه را در بخش مشخصات خود وراد می کنید و پس از آن با فشردن دکمه ارسال فرم، ایمیلی برای شما فرستاده می شود و در آن از شما خواسته می شود که با مراجعه به لینک فرستاده شده، ایمیلتان را تایید کنید.

پس از تایید ایمیل دیگر پروسه باز کردن حساب ساده می شود و ثبت نام شما تکمیل می شود. تنها کافی است با لاگین کردن و وارد کردن رمز ورود خود، به صفحه کابینه شخصی خود وارد شوید.

البته راه تایید دیگری هم از طریق دریافت پیامک وجود دارد که می توانید از آن برای تایید حساب معاملاتی خود استفاده کنید.

 

مزایای معامله در بروکر فارکس IFC Markets

قطعا افرادی که قصد معامله در فارکس را دارند با مبحث فارکس چیست و چگونه کار میکند، روش معامله و استراتژی های معاملاتی آشنایی دارند، اما اگر مرحله آموزش فارکس را گذراندید و به دنبال معامله کردن هستید، می توانید به راحتی پس از افتتاح حساب معاملاتی ریل یا واقعی، شروع به ترید کنید.

اولین نکته درباره بروکر IFC Markets این است که این بروکر از سال 1385 تا کنون به مدت 16 سال است که یکی از باتجربه ترین و قدیمی ترین کارگزاران فارکس است و اغلب به خاطر پشتیبانی و خدمات به فارسی زبانان در میان ایرانیان محبوب شده است.

غفغفغ

 

علاوه بر تمامی مزایای گفته شده، امنیت و داشتن مجوزهای قانونی فارکس دیگر مباحثی است که یک بروکر را امن و معتبر می کند که در این باره باید اشاره کنیم که بروکر IFC Markets دارای مجوزهای بین المللی BVI FSC و CySEC می باشد و بیش از 185 هزار مشتری از 80 کشور مختلف دارد.

  • بیش از 600 ابزار معاملاتی فارکس، سهام، کالا و شاخص
  • روش های منحصر به فرد قیمت دهی سبد (Portfolio Quoting Method)
  • بهترین پلتفرم های معاملاتی فارکس
  • خدمات و پشتیبانی فارسی زبان (19 زبان دنیا و پشتیبانی 24 ساعته)
  • قراردادهای فیوچرز CFD
  • ارائه حساب اسلامی برای کاربران ایرانی
  • عدم دریافت کمیسیون از معامله شما
  • انجام سریع واریز و برداشت به صورت ریالی

جمع بندی

اگر تا اینجا با ما همراه بودید قطعا متوجه شدید که برداشتن قدم اول یعنی افتتاح حساب معاملاتی یا انتخاب بروکر مناسب فارکس کار چندان پیچیده ای نبود! اما از اینجا به بعد مقداری سخت تر می شود، شاید هم برای شما ساده تر باشد، چرا که دیگر آماده معامله می شوید و می توانید هر آنچه را که توان مالی آن را دارید معامله کنید و سودهای کلان به دست آورید. یادتان باشد در معامله فارکس به دانش و اطلاعات خودتان تکیه کنید و همیشه سعی کنید از اخبار اقتصادی جهان و بورس جهانی باخبر باشید تا بتوانید در تحلیل شاخص ها و سهام موفق تر عمل کنید.



* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه