رپرتاژ اگهی /

آیا سود با سرمایه کم در بازار ارز دیجیتال منطقی است؟

آیا سود با سرمایه کم در بازار ارز دیجیتال منطقی است؟
کدخبر : 34191

همان طور که عصرایران اشاره کرده است، نکته مهم در بازار CryptoCurrency، غیر متمرکز بودن آن است.

 همان طور که عصرایران اشاره کرده است، نکته مهم در بازار CryptoCurrency، غیر متمرکز بودن آن است. به این معنی که هیچ مرجع و مرکز متمرکزی بر قیمت ارز دیجیتال نظارت نمی‌کند. البته یک سیستم، این بازار را مدیریت و واحدهای ارز دیجیتال و صاحبان آنها را ردیابی می‌کند. این سیستم، هیچ مکان یا سرور مرکزی ندارد. در بخش بعد به اهمیت آموزش برای کسب سود از طریق خرید ارز دیجیتال می‌پردازیم.

  1. روش‌های کسب درآمد ارز دیجیتال

در واقع این بخش نیز نوعی بسته آموزشی است که روش‌های ورود، سرمایه گذاری و کسب سود از ارز دیجیتال را بیان می‌کند. موارد زیر روش‌های رایج سرمایه گذاری و در نتیجه کسب درآمد از این حوزه جذاب است:

سرمایه گذاری بلند مدت

این نوع از سرمایه گذاری، خرید ارز دیجیتال و نگهداری آنها برای مدت زمان طولانی است. استراتژی خرید و نگهداری در مورد بسیاری از کریپتوها عالی است، به خصوص زمانی که سرمایه کمی داشته باشید. شاید بازار و قیمت ارز دیجیتال در کوتاه مدت، ثبات لازم را نداشته باشد اما پتانسیل سوددهی فوق‌العاده‌ای در بلند مدت خواهند داشت که باعث می‌شود سرمایه کم شما سود قابل توجهی را برایتان به همراه آورد. ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم جواب خود را پس داده‌اند و در این زمینه سرمایه گذاری مطمئنی هستند.

تریدینگ (Trading)

ترید ارزهای دیجیتال به معنای معامله برای بهره برداری، در کوتاه مدت است. اگر با سرمایه کم شروع می‌کنید می‌توانید از این روش سود قابل توجهی را در کوتاه مدت بدست آورید. قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال و به طور کلی بازار کریپتو، نوسان زیادی در کوتاه مدت دارد. برای این که یک تریدر موفق باشید باید آموزش‌های فاندامنتال (Fundamenrtal) و تکنیکال (Technical) را گذرانده تا بتوانید تجزیه و تحلیل و پیش بینی دقیقی از افزایش و کاهش قیمت‌ها داشته باشید. به نقل از سایت Wallex، به روش‌های مختلف زیر می‌توان ترید ارز دیجیتال را انجام داد:

  • خرید و فروش فوری ارز دیجیتال (Scalping)
  • خرید و فروش روزانه ارز دیجیتال (Day Trading)
  • خرید و فروش نوسانی ارز دیجیتال (Swing Trading)
  • خرید و فروش ارز دیجیتال با موقعیت گیری (Position Trading)
  • معاملات رونویسی (Copy Trading)

ارز

ایردراپ (Airdrops) و فورک (Fork)

ایردراپ و توکن‌های رایگان برای ایجاد آگاهی توسط یک صرافی صورت می‌گیرد. صرافی برای ایجاد یک پایگاه کاربری بزرگ برای پیشبرد یک پروژه، از Airdrop استفاده می‌کند. با عضویت در آن می‌توانید یک سکه رایگان دریافت کنید و از آن برای خرید یا سرمایه گذاری بهره ببرید.

یک بلاکچین به دلیل تغییر یا ارتقا پروتکل برای تولید ارز دیجیتال جدید، فورک می‌کند. اگر خرید ارز دیجیتال داشته‌اید و آن را روی چین اصلی نگه دارید، از شبکه جدید، توکن‌های رایگان دریافت می‌کنید. دو نوع هارد فورک و سافت فورک وجود دارد که شرح آن را می‌توانید در  صرافی ارز دیجیتال والکس مطالعه کنید.

جمع بندی

هر چند که دنیای ارزهای دیجیتال، بسیار وسوسه کننده است، و برخی افراد، با دانش و تجربه، توانسته‌اند درآمدهای میلیاردی از آن کسب کنند. اما نکته اینجاست که این موضوع با آموزش صحیح و دقیق عملی خواهد بود. بله، با سرمایه کم نیز می‌توان به این عرصه پا گذاشت؛ اما اول آموزش اهمیت دارد و بعد از آن است که روش‌های سرمایه گذاری مانند تریدینگ، فورک، استیکینگ و غیره کارساز خواهد بود.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه