رپرتاژ اگهی

اوکی اکسچنج پله ترقی برای ایرانیان

اوکی اکسچنج پله ترقی برای ایرانیان
کدخبر : 34640

بازار ارزهای دیجیتال بدون محدودیت در اختیار جهانیان قرار دارد و ایرانیان هم از آن مستثنی نیستند. شما هم می­توانید به راحتی از داخل کشور هر ارزی که می­خواهید را معامله کنید و به ثروت برسید.

  بازار ارزهای دیجیتال بدون محدودیت در اختیار جهانیان قرار دارد و ایرانیان هم از آن مستثنی نیستند. شما هم می­توانید به راحتی از داخل کشور هر ارزی که می­خواهید را معامله کنید و به ثروت برسید. سود حاصل از ارزهای دیجیتال بادآورده نیست. شما باید دانش و تجربه لازم را کسب کنید تا بتوانید به مرحله سوددهی برسید. از آغاز تا پایان این معاملات شما به یک صرافی معتبر احتیاج دارید که چم و خم کار را برایتان توضیح دهد و شما را پشتیبانی کند. همچنین اطلاعات مورد نیاز همچون قیمت لحظه­ای ارزها و... را در اختیارتان قرار دهد. اوکی اکسچنج معتبرترین صرافی ایران است که می‌توانید از هر نقطه‌ای که هستید به صورت آنلاین از آن استفاده کنید.

 

تتر و بیت کوین دو بال پرواز برای کاربران

خرید و فروش ارز دیجیتال با تنوع بالایی در این بازار انجام می­شود که همه را مدیون ارزهای مختلف است که با یکدیگر به رقابت می­پردازند. هر یک در مقابل دیگری قد علم می­کند و در تلاش برای زمین زدن آن یکی است. اما در این میان، چیزی که مهم است کسب سود تریدرها می­باشد. برای آنکه از سرمایه­گذاری اطمینان حاصل کنید و نگران سود نباشید بهتر است به سراغ ارزهای به نسبت قدیمی بروید که امتحان خود را پس داده­اند. تتر و بیت کوین یکی از این ارزها هستند که شهرت جهانی دارند و می­توانید برای استارت سرمایه­گذاری دست به دامن آن­ها شوید. اما بازهم باید تحلیل کنید و با دانش و هدف از پیش تعیین شده پیش بروید، زیرا کوچکترین بی توجهی ممکن است باعث از بین رفتن سرمایه و ضرر شما شود.

تتر را با بهترین قیمت خریداری کنید

 ثبات قیمت خرید و فروش تتر یکی از مهم­ترین عواملی است که سبب می­شود اشخاص جهت سرمایه­گذاری به آن روی آورند. اما باید این نکته را بدانید که یک تتر برابر با یک دلار کشور آمریکا است و در ایران وابستگی قیمت تتر به دلار به دلیل نوسانات آن، بسیار زیاد است. از این رو بسیار مهم است که شما تتر را با بهترین قیمت و در زمان مناسب خریداری نمایید. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید باید قیمت لحظه­ای دلار را هم در دست داشته باشید و تحلیل­های لازم برای دلار را هم مورد بررسی قرار دهید. اوکی اکسچنج این اطلاعات را در اختیار شما قرار می­دهد تا از غافله عقب نمانید و بتوانید در زمان کوتاه و در لحظه با کم­ترین کارمزد خریدوفروش کنید. امروزه تتر به سکه پایدار بازار تبدیل شده است و به آن استیبل کوین هم می­گویند و بسیار پر طرفدار است. اگر تازه وارد این حوزه می­شوید و تجربه زیادی ندارید، یا سرمایه اندکی دارید و جای هیچ ریسکی برایتان باقی نمانده؛ تتر فرشته نجات شما خواهد بود.

گول شهرت بیت کوین را نخورید

درست است که خرید و فروش بیت کوین بسیار محبوب شده و در سراسر جهان نقل محافل گشته است، اما به این آسانی­ها هم که به نظر می­رسد نیست. اگر فکر می­کنید با خرید و فروش آن بعد از مدتی به سود خواهید رسید کاملا در اشتباه هستید. ارزش این ارز بسیار زیاد و رتبه اول را به خود اختصاص داده است. به عبارتی می­توان گفت تمامی تریدرهای حرفه­ای مشغول معامله آن هستند. توجه کنید، تریدرهای حرفه­ای! اگر هنوز اطلاعات کامل را ندارید و به این میزان از حرفه­ای بودن نرسیدید بهتر است فعلا به سراغ آن نروید. هرچند که از امنیت بالایی برخوردار می­باشد و به راحتی نقد می­شود اما شما بعد از تراکنش نمی­توانید آن را تغییر دهید یا بازپس بگیرید. دستتان کاملا بسته خواهد شد و جای جبران نیست. پس حسابی حواستان را جمع کنید. معامله آسان این ارز نیز از دیگر مشخصات آن است که افراد را وسوسه می­کند. دانش لازم را بدست آورید و سپس تا می­توانید از بیت کوین سود کنید و پله­های ترقی را پشت سر بگذارید و بدرخشید.

قانون ارز دیجیتال در کشور

بسیاری از شما که تازه می­خواهید پا در این مسیر بگذارید، نگران قانونی بودن این بازار هستند که کاملا هم طبیعی است. اما خبر خوب این است که هیچ جرمی برای خرید یا فروش بیت­کوین ودیگر ارزها در کشور وجود ندارد. هرچند که به صورت قانونی هم شناخته نشده است اما مانعی هم برایتان نخواهد داشت و میتوانید فعالیت خود را پیش ببرید. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که شما برخلاف کشورهای دیگر نمی­توانید از بیت کوین برای معامله در بانک­ها و... استفاده کنید. اگر هم می­خواهید استخراج بیت­کوین را اغاز کنید بهتر است ابتدا مجوز از وزارت تجارت و معدن دریافت نمایید تا هیچ مانعی برایتان وجود نداشته باشد.

 

f8b13261-5684-4c59-8b42-2035f4ea03dc

خرید و فروش ارز دیجیتال در اوکی اکسچنج

ارزهای دیجیتال را باید از صرافی­ها تبدیل کنید. با داغ شدن این بازار تعداد زیادی از صرافی­ها بوجود آمده­اند که هر کدام با تبلیغات تلاش دارند خود را برتر نشان دهند. اما برتر بودن تنها به حرف و شعار نیست. یک صرافی خوب باید دارای ویژگی­های زیر باشد:

  1. رابط کاربری آسان

زمانی که وارد سایت می­شوید باید بتوانید به راحتی مسیر انجام فرآیند را تشخیص دهید. هیچ ابهامی وجود نداشته باشد و بتوانید به راحتی با آن کار کنید.

  1. سرعت جت

شما معاملات خود را در لحظه انجام خواهید داد. پس باید تراکنش­ها هم در لحظه انجام شود. زمانی این اتفاق رخ خواهد دادکه صرافی مد نظر سرعت بالایی در تراکنش­ها و سایت داشته باشد.

  1. معتبر و قانونی باشد

صرافی که با آن کار می­کنید باید قانونی باشد و از اعتبار بالایی برخوردار باشد تا برایتان دردسرساز نشود.

همه این­ها در اوکی اکسچنج به وضوح قابل لمس است و می­توانید با اولین معامله و سرمایه­گذاری متوجه آن شوید. گذشته از آن، مشاورین باتجربه و تحلیل­گران اوکی اکسچنج نیز آماده مشاوره برای شما هستند تا همراه شما در هر قدم باشند و موفقیت را برایتان به ارمغان بیاورند. در بازارهای مالی شما علاوه بر سرمایه و ثروت، زمانتان را هم خرج خواهید کرد پس دقت کنید که همه آن­ها را از دست ندهید. قدم­های محکم بردارید و با انتخابی درست سرمایه­تان را دو برابر و حتی بیشتر کنید و از حضور در این بازار پر ریسک و داغ لذت ببرید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه