رپرتاژ اگهی

بهترین صرافی ارز دیجیتال و ویژگی ‌های آن

بهترین صرافی ارز دیجیتال و ویژگی ‌های آن
کدخبر : 34719

میزان اعتبار، مولفه اصلی در بهترین صرافی ارز دیجیتال محسوب می‌شود. اعتبار یک صرافی در وهله اول به تعداد کاربران آن بستگی دارد.

 

 بهترین صرافی ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی کدام است؟‌ صرافی خوب ایرانی چه نام دارد؟! فعالیت در عرصه ارز‌های دیجیتال علاوه بر آموزش کافی به بستر مناسب جهت انجام معاملات نیاز دارد. پیوستن به صرافی ‌های خارجی عملا برای ایرانیان غیرممکن است. از این رو بررسی بهترین صرافی های ایرانی و انتخاب از میان آن‌‌ها امری هوشمندانه است.  بهترین صرافی ارز دیجیتال باید علاوه بر پشتیبانی از رمز‌ارز‌های متنوع، امنیت و اعتبار قابل توجهی داشته باشد.‌ امنیت و اعتبار، دو مولفه بهترین صرافی ‌ها به ‌شمار می ‌آیند.

صرافی بیت ۲۴، آبان تتر، نوبیتکس، اوکی اکسچنج و ...در صدر لیست صرافی ‌های معتبر ایران هستند. یکی از قابلیت ‌های بهترین فروشگاه اینترنتی ، سرعت و قابلیت پاسخگویی نیاز‌های مشتریان است. سرعت چنج، خرید، فروش و انتقال موجودی از ویژگی ‌های فروشگاه ایده ‌آل به ‌شمار می ‌آیند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال امنیت دارد!

 

بهترین صرافی ارز دیجیتال امنیت دارد!

هر شخصی هنگام معامله در صرافی ‌های آنلاین، در وهله اول امنیت صرافی را می‌سنجد. در واقع ویژگی برتر بهترین صرافی ارز دیجیتال، امنیت حساب ‌های کاربران است. امنیت صرافی ها با بررسی میزان سابقه صرافی، سرپرستان آن و میزان رضایت کاربران تا حدودی مشخص می‌شود.

سابقه هک شدن صرافی و دزدیده شدن ارزهای کاربران از علل نبود امنیت صرافی است. بهترین صرافی ارز دیجیتال با وضع قوانین امنیتی مانند ثبت نام حرفه ‌ای، پیامک ‌های هشدار و ذخیره سرد دارایی کاربران، امنیت نسبی برقرار می‌کند. بیمه صرافی و حساب کاربران، میزان امنیت دارایی ها و اطمینان از جبران خسارت را افزایش می‌دهد. از این رو صرافی مطلوب باید علاوه بر امنیت بالا در پی جبران خسارت ‌های احتمالی هم باشد.

اعتبار، ویژگی بارز بهترین صرافی ارز دیجیتال

میزان اعتبار، مولفه اصلی در بهترین صرافی ارز دیجیتال محسوب می‌شود. اعتبار یک صرافی در وهله اول به تعداد کاربران آن بستگی دارد. اغلب صرافی ‌های معتبر دارای تعداد زیادی کاربر قوی و فعال هستند در دسترس بودن صرافی هنگام رونق بازار ارز دیجیتال و پشتیبانی از اعضا، نشانه ‌ی اعتبار آن است. خدماتی که صرافی در راستای بهبود عملکرد و انتخاب به کاربران ارائه می‌دهد، دلایل موجهی برای تایید اعتبار آن هستند.

اعتبار بهترین صرافی ارز دیجیتال چگونه مشخص می‌شود؟! در راستای اعتبار سنجی صرافی ارز دیجیتال مدنظر با جستجو در اینترنت، اطلاعات مناسبی حاصل می‌شود. بررسی فاکتور‌هایی چون در دسترس بودن صرافی در هر شرایطی، عدم توقف معاملات و سابقه از دسترس خارج شدن صرافی، اعتبار آن را مشخص می‌کند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال درمورد کارمزد رو راست است!!

cb71edb8-5286-44cc-b7ec-15a5112d2986

بهترین صرافی ارز دیجیتال درمورد کارمزد رو راست است!!

مسئله کارمزد، دغدغه بسیاری از کاربران در معاملات ارز دیجیتال است. به راستی بهترین صرافی ارز دیجیتال، صرافی است که کارمزد کمتر می‌گیرد؟! قطعا خیر. بهترین صرافی در مورد میزان کارمزد و نحوه دریافت آن با کاربران رو راست است. بنابراین صرفا نرخ کارمزد پایین، نشانه صداقت و کیفیت صرافی نیست. بررسی میزان کارمزدهای پنهانی و لیستی که به کاربران ارائه می‌شود، صداقت صرافی در کارمزد درا مشخص می‌کند. استفاده از نرم افزار‌های اختصاصی در صرافی ‌های سرشناسی چون بیت فاینکس و کوین، نرخ کارمزد را به طور قابل توجهی کاهش داده است.

احراز هویت اصولی، دستور‌کار صرافی ‌های معتبر

آیا KYC در تعیین بهترین صرافی ارز دیجیتال نقش دارد؟! احراز هویت یا Know Your Customer اصل و اساس ثبت نام در صرافی ‌های معتبر است. احراز هویت، از تخلفاتی چون پولشویی،هک و فساد مالی توسط کاربران پیشگیری می‌کند. اهمیت این موضوع به قدری زیاد است که امکان کلاهبردار بودن صرافی های بدون KYC بیش از ۵۰٪ است. صرافی ‌های بدون قوانین احراز هویت اصولی در اغلب مواقع، حجم اندکی از بازار و معاملات را پوشش می‌دهند‌. بنابراین میزان فعالیت کاربران با محدودیت روبه رو می‌شود. از این رو بهترین صرافی در کنار خدمات ارزنده به هویت و قانونمندی کاربران اهمیت می‌‌دهد.

پشتیبانی از کاربران را فراموش نکنید!

65080c83-1ad9-464c-a13b-ca14c5c2d425

لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

بهترین صرافی ارز دیجیتال، با اجرای سیاست ‌های درست در راستای پاسخگویی به نیازها و مشکلات کاربران، محبوب می‌شود. پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به مشتریان، ستون صرافی آنلاین به شمار می ‌آید. بروز مشکلات و اختلالات در سیستم ‌های آنلاین، لزوم وجود چنین امکانی را افزایش می‌دهد.

صرافی ‌های نا‌امن و ناشناخته به طور معمول نسبت به مشکلات و سوالات مشتریان بی اهمیت هستند. تنوع در روش ‌های پاسخگویی نیز میزان محبوبیت صرافی را افزایش می‌دهند. پشتیبانی از طریق چت و کامنت رایج ترین شیوه پاسخگویی به کاربران در صرافی های بزرگ است.

لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

  • صرافی ارز پایا در لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال قرار دارد. علت انتخاب این صرافی امکان خرید و فروش فوری و بدون وقفه است. فضای این پلتفرم دارای طراحی ساده و کاملا کاربردی است.
  • صرافی آبان تتر با پشتیبانی از رمز ارز‌های متنوع و آینده دار، جایگاه ویژه‌ای میان کاربران یافته است. امنیت بالا و کارمزد معقول از ویژگی ‌های جذاب این صرافی محسوب می‌شوند.
  • بینگ ایکس صرافی مناسب ایرانیان است که در سنگاپور ثبت شده است. این صرافی بین المللی به پشتیبانی فارسی مجهز است. اما واریز ریالی ندارد. امکان ترید، معاملات فیوچر و احراز هویت آسان از ویژگی ‌های مثبت این صرافی به شمار می ‌آیند.
  • سایت بیت ۲۴ جزء صرافی های محبوب ایرانی محسوب می‌شود. در این صرافی، حداقل خرید ۵۰۰ و حداقل فروش ۴۰۰ هزار تومان است.
  • صرافی بیت پین توسط تیمی توانا اداره می‌شود. قابلیت تعیین حد سود و زیان و آموزش کاربران، علت محبوبیت این صرافی است.

دوره ارز دیجیتال

دوره ارز دیجیتال همان گونه که از نامش پیداست، علاقمندان به بازار کریپتو را آموزش می‌دهد. دوره‌ ها معمولا به دلیل تنوع سطح دانش و آگاهی داوطلبان، در سطوح مختلف آموزش داده می‌شوند. آنچه که اهمیت دارد، آموزش صفر تا صد اطلاعات مورد‌نیاز فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال است. سوال بسیاری از داوطلبان دور‌ه ‌های ارز دیجیتال، کاربردی بودن این دوره ها است. در وهله اول علاقه و میزان توانایی فرد و سپس کیفیت دوره مدنظر در میزان کسب نتیجه بسیار موثر است. البته که پشتیبانی و تمرین ‌های دوره در میزان تبحر افراد بی تاثیر نیست.

بهترین فروشگاه اینترنتی

ویژگی های بهترین فروشگاه اینترنتی از نظر کاربران شامل موارد ذیل هستند:

  • ارائه محصولات متنوع و در عین حال با‌کیفیت
  • احترام به سلیقه مشتری
  • قیمت مناسب
  • اخذ نماد اعتماد الکترونیکی
  • ارائه تخفیفات ویژه
  • پروسه خرید آسان و سریع
  • قابلیت ثبت محصول در سبد رزرو
  • ارسال سریع
  • پشتیبانی مطلوب
  • فضای سایت جذاب و ساده

دسترسی به سایت معتبر با محصولات متنوع و با‌کیفیت فیلمبرداری و تولید محتوا، موهبتی بزرگ است. فروشگاه دیدنگار علاوه بر ارائه انواع تجهیزات فیلمبرداری، دوره ‌های آموزشی استفاده از آنها را هم به کاربران ارائه می‌دهد. خرید انواع گوشی، تبلت، هدفون و هندزفری از سایت دیدنگار به راحتی صورت می‌گیرد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه