رپرتاژ اگهی

برای ساخت NFT با هزینه پرداخت کنیم ؟

برای ساخت NFT با هزینه پرداخت کنیم ؟
کدخبر : 34908

انگار NFT ها و املاک و مستغلات برای یکدیگر ساخته شده اند. زیرا با استفاده از NFT ها می توان انتقال سند زمین، ارائه مدارک مالکیت و حتی پیگیری تغییرات رشد ارزش ملک در طول زمان را مورد استفاده قرار داد. پس می‌توان گفت که صنعت املاک و مستغلات یکی از مهمترین زمینه های کاربرد NFT است. NFT را می توان برای سرعت بخشیدن به تراکنش ها و ساده‌سازی آن ها، فعال ساختن قراردادهای هوشمند مرتبط با املاک و ایجاد خدمات اجاره غیرمتمرکز در زمینه املاک و مستغلات مورد استفاده قرار دارد.

به وسیله NFT می توان سوابق پزشکی را بدون به خطر انداختن حریم شخصی بیمار یا به وجود آمدن خطر دستکاری منابع خارجی، ذخیره نمود. زیرا اطلاعات منتقل شده به NFT قبل از اینکه به صورت دائمی به بستر بلاک چین اضافه شوند، اعتبارسنجی خواهند شد. کاربرد NFT به شکل خاص برای کمک به متخصصان عرصه بهداشت طراحی شده است. صدور گواهی تولد را می توان یکی از این نمونه ها در نظر گرفت که توسط ارائه دهندگان خدمات بهداشتی انجام می شود. همچنین NFTروشهایی ایمن تر برای ذخیره اطلاعات حساس پزشکی ارائه می دهد و در عین حال این اجازه را صادر می کند که ارائه دهندگان خدمات بهداشتی به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

هزینه ساخت NFT

هزینه ساخت NFT در این روزها توسط کاربران بسیار مورد پرسش قرار می گیرد. زیرا توکن های غیر قابل تعویض که به آن ها NFT گفته می شود، در سال های اخیر محبوبیت زیادی کسب نموده اند. به شکلی که ارزش فضای NFT در سال ۲۰۲۰ به ۲۴.۹ میلیارد دلار افزایش پیدا کرد.

هنگام ساخت و ایجاد NFT لازم است هزینه های معمول مرتبط با آن را بپردازید. هزینه ساخت NFT در حالت عادی بالا نیست و می توان به راحتی آن را پرداخت. اما متغیر های مختلفی بر میزان هزینه ها تاثیر می گذارند و لازم است شما قبل از شروع ساخت NFT از هزینه های آن به طور کامل اطلاع کسب کنید. به طور کلی هزینه ساخت NFT شامل موارد زیر می باشد:

هزینه gas

 این مورد را می توان برای همه هزینه های مرتبط با ارزهای دیجیتال مشترک در نظر گرفت. به طور کلی تمام عملیات هایی که در بستر بلاک چین به انجام می رسند حداقل به یک تراکنش بر روی این بستر نیاز دارند. هر تراکنشی که در بستر بلاک چین انجام می شود، هزینه گس را به همراه خواهد داشت.

هزینه راه اندازی حساب

این هزینه اغلب به سایت و بستری که می خواهید در آن به فعالیت بپردازید، بستگی خواهد داشت. بر همین اساس این هزینه می تواند متغیر باشد.

هزینه های فروش

 برخی از اوقات شما می توانید که توکن های مورد نظر خود را به صورت رایگان ضرب کنید. اما اگر قصد فروش محصول خود را داشته باشید، لازم است پیش از فروش، هزینه های مربوط به آن را بپردازید.

می توان گفت که این هزینه ها برای ساخت NFT ضروری هستند. اما صرفاً نباید به دنبال سایت هایی با هزینه پایین باشید. زیرا برخی از سایت ها هزینه بیشتری از شما دریافت می کنند، اما افراد بیشتری از آن ها استفاده کرده و احتمال خرید  NFT شما به طرز چشمگیری افزایش می یابد. پس برایتان به صرفه خواهد بود که در برخی موارد هزینه بیشتری برای سایت پرداخت کرده و در ازای آن با سهولت بیشتر NFT تان را بفروشید.

اغلب اوقات هزینه gas یکی از بیشترین مبالغی است که برای ساخت NFT باید آن را بپردازید. هزینه gas برای تمام تراکنش هایی که در بستر بلاکچین انجام می شوند، اعمال خواهد شد. اما زمان ساخت NFT طولانی تر از زمان انتقال پول است. به همین دلیل هزینه gas افزایش پیدا می کند. به طور کلی لازم است آمادگی داشته باشید که هنگام استفاده از بستر بلاک چین اتریوم، به منظور ایمن ساختن توکن، مبلغی در حدود ۷۲ دلار را به عنوان هزینه gas پردازد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه