رپرتاژ اگهی

چگونه در بازار نزولی ارز دیجیتال سود کنیم؟

چگونه در بازار نزولی ارز دیجیتال سود کنیم؟
کدخبر : 35029

نوسانات شدید قیمتی با تمام مزایا و معایب خود، بخشی جدانشدنی از بازار ارزهای دیجیتال است و در طول بیش از یک دهه گذشته، بارها پس از صعود شدید قیمتی شاهد یک روند نزولی بلند مدت بوده‌ایم که به بازار خرسی یا زمستان ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

این زمستان که با افت شدید قیمتی برترین ارزدیجیتال بازار یعنی بیت کوین (BTC) شروع می‌شود، ممکن است تا ماه‌ها یا حتی چندین سال ادامه داشته باشد. زمانی که علاوه بر بیت کوین بسیاری از آلت کوین‌ها نیز با افت قیمتی مواجه می‌شوند و در نگاه برخی بازار ارزدیجیتال دیگر فضای مناسبی برای سرمایه گذاری و ترید دیده نمی‌شود. اما آیا این دیدگاه درستی است؟

ارزهای دیجیتال تنها به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری عمل نمی‌کنند و با فناوری نوآورانه و پیشرفته آنها، شاهد استفاده از رمزارزها در فعالیت‌ها و پلتفرم‌های مختلفی جهانی هستیم. موضوعی که باعث می‌شود در زمانی که ارزهای بازار در یک روند نزولی قرار دارند، همچنان این امکان برای سرمایه گذاران و علاقه مندان وجود داشته باشد تا از این بازار سود کسب کنند.

به عنوان مثال، می‌توانیم به استیکینگ (Staking) اشاره کنیم. در استیکینگ، کاربر موجودی ارزدیجیتال خود را در اختیار یک پلتفرم قرار می‌دهد و در ازای این دارایی قفل شده، پلتفرم به کاربر توکن پاداش می‌دهد. علاوه بر این پاداش، به مرور زمان و با صعودی شدن بازار ارزش دارایی قفل شده و این توکن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کنند که منجر به چندبرابر شدن سود این سرمایه گذاری می‌شود.

بازی‌ها بلاک چینی مانند اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) از جمله دیگر روش‌های جذاب کسب سود و سرگرمی در دوران زمستان قیمت ارز دیجیتال است. در این بازی‌ها کاربران به ازای انجام فعالیت‌های مختلف و دستیابی به اهداف خاص، توکن پاداش می‌گیرند. برخلاف استیکینگ در این روش کاربر لازم به قفل کردن دارایی‌های خود نیست و در برخی بازی‌ها برای شروع فعالیت الزامی به پرداخت هزینه نیز نیست.

این دو روش تنها راه‌های سرمایه گذاری و کسب سود در زمان بازار نزولی نیستند و از دیگر روش‌ها می‌توانیم به وام و وام دهی (Lending)، کشت سود (Yield Farming) و استخراج ارزدیجیتال اشاره کنیم.

علاوه بر تمام روش‌های گفته شده، در نگاه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها بازار نزولی به عنوان یک فرصت طلایی دیده می‌شود. بیت کوین و بسیاری از آلت کوین‌های برتر بازار در حال کاهش قیمتی هستند و قطعا این روند مورد پسند عموم نیست اما این روند نزولی با تمام معایب خود، فرصتی تکرار نشدنی برای رشد برخی آلت کوین‌های بازار ایجاد می‌کند.

666c519a-b854-4870-88cc-aa1aa9b97e46

آلت کوین‌ها، بهترین روش کسب سود در زمان بازار نزولی

نهنگ‌ها و سرمایه گذارهای قدرتمند بازار در زمان بازار نزولی جذب آلت کوین‌های کمتر شناخته شده می‌شوند و به دنبال فرصتی برای ورود و کسب سود هنگفت هستند. این همان فرصتی است که بسیاری از تریدرها از آن برای کسب سود استفاده می‌کنند.

رصد فعالیت نهنگ‌ها، برنامه‌ها و روند توسعه ارزدیجیتال و همچنین سابقه و بررسی میزان افزایش علاقه به یک آلت کوین با توجه به داده‌های شبکه‌های اجتماعی، همه می‌توانند نشانه‌هایی از درخشش یک آلت کوین در زمان بازار خرسی باشند. در این بازه زمانی است که برخی ارزها که در روند عادی نمی‌توانند 10 درصد رشد داشته باشند، تا 60 درصد و بیشتر رشد قیمتی ثبت می‌کنند.

اما برای استفاده از این فرصت و کسب سود از آلت کوین‌های موفق در بازار نزولی، چندین پیش نیاز لازم است. در بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی سریع انجام می‌شود و ثبت سریع معامله اهمیت زیادی دارد، پس باید به صورت 24 ساعته به بازار دسترسی داشته باشید.

همچنین بسیاری از این آلت کوین‌ها شناخته شده نیستند و باید از یک صرافی با بازاری متنوع استفاده کنید. در نهایت، قیمت مناسب اهمیت زیادی دارد و باید با کمترین قیمت ارز دیجیتال را خریداری و با بیشترین قیمت آن را به فروش برسانید تا نهایت سود را بدست آورید.

همچنین بسیاری از این آلت کوین‌ها شناخته شده نیستند و باید از یک صرافی با بازاری متنوع استفاده کنید. در نهایت، قیمت مناسب اهمیت زیادی دارد و باید با کمترین ارز دیجیتال را خریداری و با بیشترین قیمت آن را به فروش برسانید تا نهایت سود را بدست آورید.

سرمایکس به عنوان یکی از مطمئن ترین و قدیمی ترین صرافی‌های ارز دیجیتال، دارای بازاری متنوع با حدود 400 رمزارز است و شما در آن به تمام آلت کوین‌های موفق بازار دسترسی خواهید داشت. همچنین با پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته، تمام معاملات ثبت شده در سریعترین زمان، با بهترین قیمت و کمترین کارمزد انجام می‌شوند و در سرمایکس هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهید.

بازار ارزهای دیجیتال حتی در زمان بازار نزولی با تحقیق و بررسی دقیق فرصت‌های بسیاری برای کسب سود دارد و امیدواریم با استفاده از یک سامانه حرفه‌ای و پیشرفته، لذت کسب سود حتی در زمان‌های سخت را تجربه کنید

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه