رپرتاژ اگهی

لزوم انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر

لزوم انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر
کدخبر : 35978

در این محتوا قصد داریم دلایل انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر را جهت انجام معاملات ارزهای دیجیتال تشریح نماییم.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال چیست؟ همه ما با عباراتی همچون ارزهای دیجیتال، رمز ارزها، بیت کوین، صرافی ارز دیجیتال  و غیره آشنا هستیم. اما خیلی از ما دقیقا اطلاع نداریم جهت انجام خرید و فروش ارزهای دیجیتال بایستی به چه نحوی عمل نماییم.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با صرافی ارز دیجیتال و نحوه انجام معاملات در آن آشنا سازیم. پیش نیاز انجام معاملات در حوزه ارزهای دیجیتال ایجاد یک حساب در یک صرافی معتبر می باشد. با توجه به مجازی بودن کلیه عملیات ثبت نام و معاملات در صرافی های ارز دیجیتال، سرمایه گذاران بایستی به شدت آگاه باشند و در انتخاب صرافی معتبر وسواس زیادی به خرج دهند تا متحمل ضرر و زیان ناشی از کلاهبرداری نشوند.

انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر برای ایرانیان

صرافی ارز دیجیتال یک پلتفرم آنلاین می باشد که در این صرافی ها امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم می گردد. جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال کاربران می توانند از هر صرافی در هر نقطه از دنیا استفاده نمایند. اما نکته مهم برای ما ایرانیان مسئله تحریم های مالی می باشد که ریسک استفاده از صرافی های ارز دیجیتال در سایر کشورهای دنیا را بالا می برد.

 

مشکلات انتخاب صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان (جایگزین: مشکلات انتخاب صرافی ارز دیجیتال)

پس با یک تحلیل ساده به این نتیجه می رسیم که بهترین روش جهت سرمایه گذاری و کسب درآمد در حوزه ارزهای دیجیتال استفاده از صرافی داخلی می باشد. ما در کشور با صرافی های ارز دیجیتال به دو شکل مواجه هستیم. یک سری از صرافی ها فقط به عنوان خریدار و فروشنده ارزهای دیجیتال عمل می کنند و امکان خرید و فروش مستقیم کاربران را فراهم نمی سازند. اما صرافی هایی وجود دارند که دارای تالار معاملات هستند و این امکان را به کاربران می دهند تا بصورت آنلاین با یکدیگر معامله کنند. در واقع این نوع از صرافی های ارز دیجیتال از طریق اخذ کارمزد معاملات از کاربران درآمد کسب می نمایند.

صرافی های ارز دیجیتال بستری شبانه روزی جهت انجام معاملات

در صرافی ارز دیجیتال به کاربران این امکان داده می شود که پول رایج کشور خود را تبدیل به ارز دیجیتال و بالعکس کنند. همچنین صرافی های ارز دیجیتال فضای واسطی را به وجود می آورند که کاربران بتوانند ارزهای دیجیتال خود را به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل نمایند.

جهت انجام معاملات ابتدا بایستی در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر عضو شد تا امکان معامله به کاربر داده شود. جهت عضو شدن در صرافی ها نیاز به حضور فیزیکی نیست و تنها با چند کلیک ساده می توان عضویت یک صرافی را به دست آورد.

۱۲۳۴

مشکلات انتخاب صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان (جایگزین: مشکلات انتخاب صرافی ارز دیجیتال)

با توجه به اینکه تعداد صرافی ارز دیجیتال زیادی در کشور وجود دارد این صرافی ها نیز با اعطای امکانات و تسهیلات ویژه به کاربران خود سعی در رقابت با یکدیگر دارند و همین رقابت باعث شکوفایی صرافی های ارز دیجیتال داخلی شده است.

صرافی ارز دیجیتال یک بستر آنلاین را در اختیار کاربران قرار می دهند که در این بستر کاربران می توانند بصورت شبانه روزی معامله کنند. با توجه به محبوبیت ارزهای دیجیتال در این سال ها، بازار کریپتوها در کل دنیا به شدت مورد توجه قرار گرفته اند. وجود بستری که در آن یک شخص در هر کجای دنیا بتواند با اشخاص دیگر معامله نماید و سود ببرد بسیار جذاب است.

ویژگی های صرافی های ارز دیجیتال

حال بایستی به ویژگی های یک صرافی ارز دیجیتال بپردازیم و اینکه بایستی از چه صرافی جهت معاملات استفاده نماییم:

اولین ویژگی سهولت در ثبت نام و احراز هویت افراد می باشد، یعنی کاربران در سریعترین زمان ممکن و بدون مشکل بتوانند ثبت نام نمایند.

ویژگی دیگری که یک صرافی بایستی داشته باشد امنیت سرمایه گذاری می باشد، به صورتی که کاربران با خیالی راحت بتوانند معاملات خود را انجام دهند. همچنین یک صرافی بایستی پشتیبانی آنلاین 24 ساعته را جهت پاسخگویی به کاربران خود، فراهم سازد.

از سایر ویژگی های یک صرافی ارز دیجیتال معتبر می توان از نرخ کارمزد عادلانه، وجود اپلیکیشن موبایلی، حذف واسطه ها و امکان وجود معامله رمز ارزهای معتبر نام برد.

۱۲۳

ویژگی های یک صرافی ارز دیجیتال معتبر (جایگزین: ویژگی های صرافی ارز دیجیتال)

رها اکسچنج یک صرافی ارز دیجیتال معتبر داخلی

رها اکسچنج یکی از صرافی های ارز دیجیتال بسیار معتبر و متشکل از یک تیم حرفه ای و بسیار متعهد می باشد. با ورود به رها اکسچنج به صورت آنلاین و به سهولت در سریعترین زمان ممکن می توان عمل ثبت نام و احراز هویت را انجام داد. رها اکسچنج یک بستر با ضریب امنیتی بالا را جهت انجام معاملات مستقیم کاربران فراهم کرده است؛ به صورتی که امنیت کامل را برای سرمایه گذاران فراهم می سازد. این صرافی معتبر در میان کاربران با توجه به نرخ کارمزد عادلانه از محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

رها اکسچنج امکان خرید و فروش آنی 283 رمز ارز معتبر؛ و همچنین امکان ترید 36 رمز ارز محبوب را در تالار معاملات برای کاربران خود فراهم نموده است. این صرافی دارای یک تیم پشتیبانی آنلاین قدرتمند می باشد که در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی نیاز کاربران می باشد.

 

انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر (جایگزین: رها اکسچنج یک صرافی ارز دیجیتال معتبر)

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه