رپرتاژ اگهی /

مزایای معاملات فیوچرز در بایننس

مزایای معاملات فیوچرز در بایننس
کدخبر : 36264

معاملات فیوچرز مزایای بیشتری نسبت به معاملات اسپات و آپشن دارند و به همین دلیل تریدرها به انجام تریدهای فیوچرز علاقه‌مند هستند. با وجود این، معاملات فیوچرز ریسک بالایی دارند و قبل از هرچیز باید آموزش لازم را کسب کرده و در هنگام انجام معاملات از سیگنال فیوچرز کمک بگیرید تا معامله بهتری انجام دهید.

مقدمه

راه‌های زیادی برای معامله ارزهای دیجیتال وجود دارد، اما معاملات فیوچرز یکی از محبوب‌ترین و راحت‌ترین روش‌ها برای انجام این کار است. در این مطلب، همه چیزهایی که برای درک بهتر پیچیدگی‌های معاملات آتی نیاز دارید آورده شده است. معاملات فیوچرز در مقایسه با معاملات اسپات و آپشن  فرصت‌های بهتر و بیشتری برای تریدرها فراهم می‌کنند. اما معاملات فیوچرز چیست؟ چرا تریدرهای بازار ارز دیجیتال به معاملات فیوچرز علاقه دارند؟ چرا برای انجام معامله به سیگنال فیوچرز ارز دیجیتال نیاز داریم؟ در ادامه این مطلب به این سوالات پاسخ می‌دهیم. با ما همراه باشید.

معاملات فیوچرز چیست؟

معاملات فیوچرز به روشی برای خرید و فروش دارایی‌ها از جمله ارزهای دیجیتال، بدون داشتن مالکیت واقعی آنها اشاره دارد. درست همانند معاملات آتی کالا یا سهام، معاملات فیوچرز ارزهای دیجیتال به معامله‌گران این فرصت را می‌دهد که روی قیمت آتی ارز دیجیتال با یکدیگر توافق کنند. نیازی به گفتن نیست که در حال حاضر معاملات فیوچرز بیت‌کوین محبوب‌ترین نوع قراردادهای فیوچرز ارز دیجیتال است.

مزایای معاملات فیوچرز در بایننس چیست؟

از آنجایی که در این صفحه هستید به احتمال زیاد به انجام معامله در فیوچرز بایننس فکر کرده‌اید. یک علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال، به دلایل مختلفی ممکن است معاملات فیوچرز ارز دیجیتال مانند بیت‌کوین را در نظر بگیرد:

شورت کردن بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال: در این رویکرد، یک معامله‌گر پوزیشن‌های خود را هج می‌کند و مدیریت ریسک شما را بهبود می‌بخشد و از سبد ارزهای دیجیتال شما در بازارهای نزولی محافظت می‌کند.

بهره‌گیری از پوزیشن‌ها با اهرم: اینجا جایی است که می‌توانید معامله کنید، حتی اگر صاحب سرمایه چندانی نباشید.

معامله روی پلتفرمی با امنیت بالا: بر روی یک پلت‌فرم امن معامله می‌کنید که نقدینگی لازم برای ارسال سریع و مطمئن سفارشات را دارد.

با آموزش دیدن در کنار استفاده از سیگنال فیوچرز ، می‌توانید معاملات فیوچرز بیت‌کوین خود را تا ۱۲۵ برابر با اهرم معامله کنید. با این حال، به عنوان یک مبتدی، باید سعی کنید از معاملات مارجین خودداری کنید، زیرا خطر از دست دادن سریع سرمایه شما از آنچه تصور می‌کنید بیشتر است. ما توصیه می‌کنیم که فقط معامله‌گران با تجربه که دانش زیادی در زمینه بازارهای ارز دیجیتال و این‌گونه معاملات دارند، معاملات مارجین را انجام دهند.

استفاده از کانال و سیگنال فیوچرز

سایت‌ها و کانال‌هایی زیادی خدمات سیگنال‌های فیوچر و ارز دیجیتال را ارائه می‌دهند و مزایای مختلفی را برای کاربران فراهم می‌کنند. با این حال، تعدادی کمی از آن‌ها به شما می‌گویند که از دست دادن تمام سرمایه ارز دیجیتال چقدر آسان است. ضرر کردن در معاملات فیوچرز و ارز دیجیتال نه تنها برای تازه‌کارها بلکه حتی برای معامله‌گران باتجربه نیز اتفاق می‌افتد به خصوص اگر سیگنال‌‌های فیوچرز اشتباه و غیرقابل اعتماد را دنبال کنند. به همین دلیل حتما باید یک کانال ارز دیجیتال قابل اعتماد را انتخاب کنید که به شما در روند معاملات و ورود و خروج از پوزیشن و جلوگیری از ضرر زیاد کمک می‌کنند.

چرا به سیگنال فیوچرز نیاز دارید؟

وقتی در طول معاملات شروع به ضرر دادن می‌کنید یا وقتی شروع به فکر کردن به نحوه انجام همه کارهایی که برای معامله خوب فکر می‌کنید شاید بترسید. گاهی اوقات ممکن است وسوسه شوید که برای مدیریت معاملات خود همه چیز را به فردی معامله‌گر مورد اعتماد بسپارید. اما به زودی متوجه می‌شوید که این راه حل نیست زیرا نمی توانید به طور کامل به شخص ثالثی درباره سرمایه‌گذاری خود اعتماد کنید. هیچ چیز به اندازه از دست دادن پول نقدی که به سختی به دست آورده‌اید ویرانگر نیست.

با استفاده از یک سیگنال فیوچرز مناسب یاد خواهید گرفت که چگونه ارز دیجیتال خود را به شکلی سودآور و دائمی معامله کنید. بایننس اخیرا یک پلتفرم معاملاتی فیوچرز به نام Binance Futures راه‌اندازی کرده است. این پلتفرم به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا از اهرم‌های مالی استفاده کنند و پوزیشن‌های خرید و فروش را باز کنند. تجزیه و تحلیل دقیق این پلتفرم نشان می دهد که دارای ویژگی‌هایی مشابه با صرافی بایننس است. این پلتفرم با طراحی بصری خود، یک تجربه معامله راحت و ساده را فراهم می‌کند.

سیگنال فیوچرز راهی ابزاری برای انجام معاملات بهتر

آموزش دیدن درباره نحوه انجام معاملات ارز دیجیتال و استفاده از کانال ارز دیجیتال برای دریافت اطلاعات به صورت لحظه‌ای و سیگنال‌های معاملاتی، راه بسیار خوبی برای بهبود استراتژی‌هایی است که به عنوان یک تریدر اجرا می کنید. سیگنال‌های معاملاتی پیش‌بینی می‌کنند که ارز دیجیتال در آینده چه رفتاری خواهد داشت، بنابراین ذهنیت بهتری به تریدر می‌دهند که چه زمانی وارد بازار شود یا چه زمانی معامله را انجام دهد. معامله‌گران ممکن است طیف گسترده‌ای از سیگنال‌های معاملاتی ارز دیجیتال را در چند سال گذشته دنبال کرده‌ باشند و به همین دلیل، تعداد ارائه‌دهندگان سیگنال‌های معاملاتی فیوچرز و ارز دیجیتال در بازار افزایش یافته است.

سیگنال‌های فیوچرز، ابزارهای معاملاتی هستند که سیگنال‌هایی را برای ورود یا خروج از معامله ارائه می‌دهند.کانال‌های ارائه‌دهنده سیگنال فیوچرز به طور منظم تجزیه و تحلیل فنی و همچنین محتوای آموزشی را برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال در تمام سطوح ارائه می‌دهند.

احراز هویت بایننس

شاید برای شما هم سوال باشد که با وجود تحریم‌ها آیا امکان احراز هویت بایننس و انجام معامله در آن وجود دارد. در پاسخ به این سوال گفت که برخی شرکت‌ها و سایت‌ها مانند پرشین الیت در این زمینه خدمات خوبی به مشتریان ارائه می‌دهند و برای شما روند احراز هویت بایننس را با هزینه‌ای مناسب انجام می‌دهند و برای عدم بروز مشکل در هنگام استفاده از این پلتفرم و بسته شدن حساب، شما را راهنمایی می‌کنند.

کلام آخر

وارد شدن به بازار ارز دیجیتال و انجام معاملات فیوچرز، اسپات و یا آپشن به کسب تجربه و آموزش نیاز دارد. معاملات فیوچرز نسبت به دیگر معاملات ارزهای دیجیتال مزیت‌هایی دارند که در این مقاله به آن اشاره شد. با این حال، معاملات فیوچرز با ریسک از دست دادن کل سرمایه همراه هستند. در صورتی که می‌خواهید معاملات فیوچرز را انجام دهید ابتدا آموزش‌های لازم را کسب کرده و تمرین‌های زیادی انجام دهید. سپس استفاده از سیگنال فیوچرز استراتژی و نحوه ورود و خروج از پوزیشن را یاد بگیرید.

در صورتی که در زمینه معاملات فیوچرز یا نحوه دریافت سیگنال‌های فیوچرز و ارز دیجیتال به راهنمایی احتیاج دارید می‌توانید به سایت پرشین الیت مراجعه کرده و سوالات خود را با کارکنان این سایت در میان بگذارید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه