رپرتاژ اگهی /

خرید تتر بدون کارمزد از صرافی ایرانیکارت

خرید تتر بدون کارمزد از صرافی ایرانیکارت
کدخبر : 38368

تمام بازارهای معاملاتی نیاز به واسطه‌ای معتبر با مقبولیت عمومی دارد.

 

ارز دیجیتال تتر نیز به دلیل ثبات همیشگی قیمت یک دلاری (آمریکا) خود توانسته نقش مهمی در دنیای رمز ارزها ایفا کند. قیمت همیشگی و به دور از هرگونه نزول قیمت سبب شده تا بسیاری از تریدرها در زمان ریزشی شدن بازار، ارز دیجیتال خود را به فروش رسانده و آن را به تتر تبدیل نمایند. کاربران بر اساس شبکه هر رمز ارز باید کارمزد شبکه را پرداخت نموده و با توجه به قوانین پلتفرم یا صرافی انتخابی باید کارمزد آن را نیز بپردازند. در چنین مواقعی خرید تتر بدون کارمزد از صرافی ایرانیکارت به شما پیشنهاد می‌شود.

هر کدام از صرافی‌ها جهانی میزان درصد مشخصی را از حجم معامله شما را به عنوان کارمزد تبدیل، جابجایی و خرید ارز دیجیتال تتر از حساب کاربر کسر خواهد کرد. در صورت تعدد خریدها در بازه زمانی طولانی یا سرمایه‌گذاری زیاد این میزان کارمزد پلتفرم به چشم خواهد آمد. طی این مقاله به دنبال بررسی خرید تتر بدون کارمزد از صرافی ایرانیکارت خواهیم بود. در صورت علاقه با یادگیری دلایل محبوبیت تتر در بین تریدرها و نحوه خرید تتر بدون کارمزد از صرافی ایرانیکارت تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تاثیر تتر در بازار ارز دیجیتال چیست

جایگاه تتر در دنیای رمز ارزها غیر قابل انکار بوده و در نقش واسطی کارآمد به کمک تریدرها و شرکت‌ها آمده است. امکان تبدیل بسیاری از ارزهای دیجیتالی به شکل مستقیم به یکدیگر وجود نداشته و باید ابتدا به رمز ارز سوم مثل تتر تبدیل شود. در چنین مواقعی جهت کاهش ضرر کارمزد باید از صرافی معتبر با کمترین میزان کارمزد پلتفرم بهره ببرید. خرید تتر بدون کارمزد از صرافی ایرانیکارت برای کاربران ایرانی بسیار به صرفه بوده و مشکلات تبدیل ریال به رمز ارز را نیز نخواهند داشت.

fcbdc6c7-d1ff-441c-afe3-3d8ed731db5f

از طرفی بازار معاملات ارزهای دیجیتال همواره روند افزایشی یا ثبات قیمتی را برای کاربران فراهم نکرده و تریدرها جهت حفظ سرمایه خود مجبور به تبدیل پول خود هستند. در چنین زمانی شاهد افزایش میزان دامیننس تتر و کاهش دامیننس دیگر رمز ارزها خواهید بود. دامیننس نشان از میزان معاملات انجام شده ارز دیجیتال در بازار و نشان از تسلط لحظه‌ای آن بر تمام سرمایه‌گذاری‌ها خواهد بود. کاهش دامیننس تتر نشان از روند مناسب بازار دیجیتالی داشته و تریدرها در حال انتقال و تزریق سرمایه خود بازار هستند.

 چرا باید تتر بخریم

علاوه بر موارد گفته شده در بخش قبلی مقاله می‌توان به امنیت بسیار بالا استفاده شده در طراحی و اجرا این رمز ارز در سراسر دنیا اشاره کرد. همچنین در صورت خرید تتر بدون کارمزد از صرافی ایرانیکارت و انتقال آن به کیف پول دیجیتالی خود قادر به انتقال بدون کارمزد به تمام نقاط دنیا در کمترین زمان ممکن خواهید بود. مشکلات تحریم حساب‌های بانکی کشور ایران در سطح جهان مشکلاتی را برای تاجرین، دانشجویان و مسافرین به وجود آورده است.

برابر قیمت تتر با یک دلار آمریکا در هر شرایطی سبب رفع مشکلات گفته شده در در زمان‌ها مورد نیاز خواهد شد. همچنین بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین در سراسر دنیا در جهت بروزرسانی وضعیت دریافت وجه از مشتریان به سمت به کارگیری از رمز ارزها روی آورده و ارز دیجیتال تتر نیز جایگاه ثابتی در لیست ارائه شده دارد. هر چند هنوز این روند مشتری‌مداری در فروشگاه‌های آنلاین ایران هنوز به شکل جدی مورد اجرا قرار نگرفته اما در باز زمانی کوتاه مدت دو ساله به طور قطع شاهد افزودن رمز ارزها به لیست گزینه‌های پرداختی خواهید بود.

عوامل تاثیرگذار در قیمت تتر

تغییرات قیمتی در ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، کاردانو، ریپل و دیگر رمز ارزها موجب خرید و فروش بسیار زیادی در بازه زمانی کوتاهی خواهد شد. در زمان فروش رمز ارزهای در حال سقوط و انتقال سرمایه به تتر موجب افزایش بسیار کم قیمت آن خواهد شد. از طرفی در زمان ثبات بازار معاملات، تریدرها مبالغ ذخیره شده خود را از تتر به دیگر ارزهای دیجیتالی تبدیل کرده و در این بازه زمانی امکان کاهش ارزش تتر به مقدار جزئی نیز ممکن است.

اما با توجه به اهمیت وجود تتر در بازار ارزهای دیجیتالی، ثبات قیمتی آن به ارزش یک دلار آمریکا حائز اهمیت بوده و نظارت‌های زیادی در راستای حفظ قیمت آن وجود دارد. تتر پشتوانه بسیاری از استیل کوین‌ها و قراردادهای هوشمند و تجاری در سطح دنیا بوده و از این رو قیمت یک دلاری آن به قانونی نانوشته تبدیل شده است. هر چند پشتوانه اصلی تتر قیمت دلار آمریکا بوده و در صورت رشد یا کاهش قیمت دلار نیز به همان میزان تغییر قیمت تتر و اثرگذاری آن بر بازار معاملات را مشاهده خواهید کرد.

f856e731-9dbc-4b4e-becf-502ea0e57c8b

خرید تتر بدون کارمزد در ایران

تهیه ارزهای دیجیتال برای کاربران فارسی زبان در داخل کشور به دلیل مشکلات انتقال وجه به صرافی‌های خارجی با مشکلاتی همراه است. خرید تتر با فیلترشکن از صرافی امکان مسدود شدن حساب کاربری از سوی صرافی خارجی را به دنبال خواهد داشت. از این رو بهتر است از محلی معتبر و مطمئن در داخل کشور به دنبال تهیه ارزهای دیجیتال باشید. خرید تتر بدون کارمزد از صرافی ایرانیکارت امکان خرید مستقیم تتر برای کاربران ایرانی را داشته و برای این کار تنها باید حساب کاربری خود را ایجاد نموده و مراحل احراز هویت خود را تکمیل نمایید.

در کنار خرید تتر بدون کارمزد از صرافی ایرانیکارت امکان استفاده از دیگر خدمات این صرافی مثل: انتقال پول به اشخاص در کشورهای دیگر، خرید نرم‌افزار، سخت‌افزار و بازی به شکل اورجینال را خواهید داشت. همچنین بسیاری از دانشجویان و هنرآموزان مشکلات پرداخت هزینه آزمون، مدارس و کلاس‌های خود را داشته و خدمات صرافی ایرانی کارت چنین معضلاتی را رفع خواهد کرد. خرید کارت‌های هدیه، ایجاد حساب‌های ارزی، هزینه‌های ویزا و سفارت در کنار خدمات خرید سرورهای مجازی نیز برای کاربران وجود دارد.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ...

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • هدیه کاظمی زاده
    0

    دامیننس تتر رو استادمون میگفت نگاه کنید همیشه
    جالبه بهش پرداختین اینجا

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه