رپرتاژ اگهی

امنیت بالای صرافی ارز دیجیتال والکس چگونه تأمین می‌شود؟

امنیت بالای صرافی ارز دیجیتال والکس چگونه تأمین می‌شود؟
کدخبر : 38953

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال خوب این است که امنیت آن تضمین شده باشد. تضمین شدن امنیت به این معناست که هم اطلاعات و ورودی‌های شما درون سایت آن صرافی ایمن باشد و هم تراکنش‌های مالی که انجام می‌دهید مطمئن صورت گیرند. این بسیار مهم است زیرا بازار رمز ارز‌ها یک بازار مجازی است و هکر‌ها و افراد سودجو می‌توانند با دزدی اطلاعات، ضرر و زیان مالی به شما بزنند.

صرافی والکس یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که اهمیت ویژه‌ای به مسئله امنیت اطلاعات کاربران در فضای مجازی می‌دهد. والکس به صورت ویژه و با پروتکل‌های مختلف این موضوع را در نظر گرفته است به همین دلیل صرافی ایرانی والکس را می‌توان یکی از بهترین‌ها در این مسأله دانست. اما این‌که چطور صرافی wallex امنیت خود را تأمین می‌کند موضوع دیگری است که می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم.

حفظ اطلاعات کاربران در صرافی والکس

به طور کلی قصد دارم امنیت اطلاعات در صرافی ارز دیجیتال را به دو دسته اطلاعات کاربران و امنیت معاملات تقسیم‌بندی کنم. والکس در هر دو زمینه توانسته است ویژگی‌های منحصر به فردی را نشان دهد که آن را تبدیل به یکی از صرافی‌های ایمن در ایران می‌کند. صرافی آنلاین والکس برای این‌که امنیت کاربران خود را تأمین کند از مجرب‌ترین تیم در زمینه امنیت شبکه و اطلاعات کاربران استفاده کرده است.

صرافی ارز دیجیتال والکس در زمینه امنیت اطلاعات کاربران از به روزترین و آخرین ابزار‌های موجود استفاده می‌کند. پروتکل‌هایی که صرافی wallex از آن‌ها استفاده می‌کند از بین رفتن اطلاعات کاربران را غیرممکن کرده است. صرافی آنلاین والکس از اطلاعات کاربران یک نسخه پشتیبان تهیه می‌کند تا در صورت از بین رفتن اطلاعات، بازگرداندن آن‌ها آسان باشد. از طرف دیگر شما می‌توانید در صرافی والکس از وجود چندین دیواره آتشین مطمئن باشید. این دیواره‌های آتشین دسترسی و نفوذ به سرور‌ها و اطلاعات شما در والکس را امکان‌ناپذیر می‌کنند بنابراین از این جهت نیز اطلاعات شما محفوظ و ایمن خواهد ماند.

علاوه بر تمام این ویژگی‌ها در صرافی آنلاین والکس تمامی اطلاعاتی که از جانب کاربران وارد می‌شود، رمزنگاری شده هستند به همین دلیل حتی اگر کسی به والکس نفوذ کرد باز هم اطلاعات کاربران ایمن و محفوظ می‌ماند. تمامی این ویژگی‌ها در کنار هم صرافی ایرانی والکس را پلتفرمی امن و مطمئن برای مبادلات تجاری در حوزه ارز‌های دیجیتال می‌کنند.

 

fd6f7eb4-08df-4971-bf2e-01dd34101bf7

امنیت معاملات کاربران در صرافی والکس

مطلب بعدی که قصد داریم به آن بپردازیم، میزان امنیت معاملاتی است که کاربران در صرافی ارز دیجیتال والکس انجام می‌دهند. تمام فرایند‌هایی که در صرافی آنلاین والکس انجام می‌شوند نیازمند احراز هویت دو مرحله‌ای است و در این نوع احراز هویت این اطمینان خاطر به وجود می‌آید که شخص شما معامله را تأیید کرده‌اید.

از طرف دیگر پس از انجام هر تراکنش ایمیل یا پیامکی به شما ارسال خواهد شد و از آنجا می‌توانید روند فعالیت حساب کاربری خود را دنبال کنید و در صورت مشاهده هرگونه فرایند مشکوک این موضوع را به تیم پشتیبانی والکس اطلاع دهید که به صورت بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به شما هستند.

والکس برای حفظ توکن‌های خریداری شده توسط کاربران یک کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی به همه می‌دهد. صرافی wallex این کیف پول را به صورت سخت‌افزاری ارائه می‌کند که باید بدانید به همین دلیل از امنیت بسیار بالاتری نسبت به کیف پول‌های گرم یا نرم‌افزاری دارد. به همین دلیل حتی اگر تراکنشی انجام دادید و حساب خود را به کیف پول شخصی‌تان منتقل نکردید، همچنان توکن‌هایی که خریداری کرده بودید ایمن باقی می‌مانند.

والکس برای حفظ امنیت معاملات از آخرین ابزار‌های اینترنتی برای امنیت شبکه استفاده می‌کند و می‌توانید از این موضوع اطمینان داشته باشید که با وجود پشتیبانی دائمی والکس از شما، عملاً همیشه معاملات ایمنی را تجربه خواهید کرد. صرافی ایرانی والکس از جمله قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است و با سال‌ها تجربه توانسته امنیت بالایی را در اینجا تأمین کند.

 

جمع‌بندی

در این مقاله بررسی کردیم که چطور صرافی آنلاین والکس توانسته است امنیت بالایی برای کاربرانش به ارمغان بیاورد. همان طور که در تکراتو هم درباره صرافی wallex نقل شده است، والکس از آخرین روش‌ها وشیوه‌های موجود در بستر امنیت شبکه استفاده می‌کند تا اطلاعات و معاملات کاربران خود را در بالاترین میزان و سطح امنیت قرار دهد. صرافی ایرانی والکس با استفاده از ویژگی‌هایی همچون پشتیبان‌گیری مداوم، رمزگذاری اطلاعات، تأیید و احراز هویت دو مرحله‌ای برای مبادلات، اطلاع‌رسانی به کاربران از طریق پیامک و ایمیل و... امنیت خود را تأمین می‌کند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه