دلار و طلا باز هم گران شد + جزئیات

دلار و طلا باز هم گران شد + جزئیات
کدخبر : 5404

در حالی امروز قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با عبور از سد مقاومتی در مرز ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان ایستاد که فعالان بازار ارز خبر دادند دلار در بازار آزاد با نرخ ۱۵ هزار ۸۰۰ تومان معامله شده و در آستانه ورود به کانال ۱۶ هزار تومان قرار دارد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از برترین‌ها: در حالی امروز قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با عبور از سد مقاومتی در مرز ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان ایستاد که فعالان بازار ارز خبر دادند دلار در بازار آزاد با نرخ ۱۵ هزار ۸۰۰ تومان معامله شده و در آستانه ورود به کانال ۱۶ هزار تومان قرار دارد.

 

امروز نرخ هر یورو نیز در بازار آزاد با رشدی اندک به ۱۶ هزار و ۵۰ تومان رسید. هر یورو در صرافی‌های بانکی به قیمت ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شود.

 

خبرداغ :رامبد جوان|اولین عکس لورفته از دخترش نوردخت + عکس وبیوگرافی

 

 

صرافان می‌گویند بازار ارز به دلیل ترس از شیوع کرونا با خلوتی خاصی روبروست و قیمت‌ها در شرایطی افزایش می‌یابد که مشتری چندانی در بازار نیست!

 

همچنین در حالی روز گذشته قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۶۰۴ هزار و ۸۲۷ تومان رسیده بود که امروز نرخ طلا افزایشی شد و هر گرم طلا در بازار ۶۳۰ هزار تومان معامله شد.

 

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۵ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان داد و ستد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه