رپورتاژ آگهی/

چگونه بهترین اپراتور درب اتوماتیک را انتخاب کنید؟

کدخبر : 66075

در این مقاله، بهترین اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ای را معرفی می‌کنیم تا شما با تاریخچه آن آشنا شده و به راحتی انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به دلیل ظاهری شیک و در عین حال ساده، یکی از محبوب‌ترین نوع درب‌های اتوماتیک برای نصب در منازل، ویلای‌ها و محیط‌های کاری هستند. برندهای مختلف داخلی و خارجی، انواع مختلف درب‌های شیشه‌ای را تولید کرده‌اند که با گذر زمان، کیفیت خود را به اثبات رسانده‌اند. کشورهای سوئیس، ایتالیا و آلمان به عنوان یکی از کشورهای سرآمد در این زمینه، با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا و تولید محصولات با کیفیت، حرف اول را در صنعت درب‌های شیشه‌ای می‌زنند. در این مقاله، بهترین اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ای را معرفی می‌کنیم تا شما با تاریخچه آن آشنا شده و به راحتی انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور درب اتومات نیز همانند موتور درب اتوماتیک یکی از اصلی ترین قطعات و تجهیزات مربوط به درب های اتوماتیک می باشد که اصلی ترین وظیفه را در باز و بسته کردن لنگه های درب دارا می باشد. در واقع اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای یکی از قطعات درب اتوماتیک می باشد که افراد و اجسام را در تشخیص داده و با نگه داسشتن لنگه های درب مانع از ورود و یا گیر کردن افراد به محیط داخل می گردد. درب اتوماتیک شیشه ای همواره ظاهری زیبا و دلنشین را به محیط می بخشند، از درب های اتوماتیک شیشه ای میتوان در موارد متعددی همچون درب اتوماتیک شرکت و اداره ها، درب اتوماتیک مراکز خرید و… استفاده نمود. لازم به ذکر است درب های اتوماتیک شیشه ای به نوعی مانع ورود گرد و غبار به محیط داخل شده و همواره باعث افزایش امنیت خواهند شد.

اجزای مکانیکی اپراتور درب برقی

  • ریل و کاور:تمامی قطعات الکترونیکی و مکانیکی بر روی ریل سوار می شوند و بعد از نصب قطعات از کاور به عنوان یک درپوش استفاده می کنند .کاور هم جهت زیبایی و هم جهت محافظت از قطعات از گرد وغبار و رطوبت وهمچنین سرقت استفاده می شود،رنگ ریل و کاور به صورت نقره ای می باشد اما می توان به وسیله ی رنگ های کوره ای جهت همسو کردن با نمای ساختمان از رنگهای دیگر نیز استفاده کرد.جنس ریل ها از آلومینیوم می باشد چرا که باید تحمل وزن قطعات نصب شده را داشته باشد.چشمی درب برقی بر روی کاور نصب می شود.
  • تسمه و تسمه گیر:تسمه قطعه ای می باشد که نیروی حرکنی موتور را به فلکه و سپس درب انتقال می دهد،تسمه گیر نیز تسمه را به هنگر متصل می کند،واسطه ی بین تسمه و تسمه گیر براکت می باشد.
  • هنگر اپراتور:هنگر ها دارای دو تا سه غلطک می باشند و از یک طرف به تسمه و از طرف دیگرتوسط خار هنگر به لت ها متصل می باشند،با حرکت تسمه هنگر نیز به حرکت در می آید.
  • استوپر:استوپر یا متوقف کننده حد بازشوی درب اتومات را مشخص می کند در واقع بعد از اتصال سیستم به برق، دربها شروع به حرکت می کنند و به این قطعه برخورد می کنند.
  • حسگر دستی یا شستی:مواقعی استفاده می شود که از چشمی نخواهیم استفاده کنیم  در این صورت با فشردن کلید درب باز و بسته می شود.

مزایای استفاده از اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

درب‌ های ورودی یک ساختمان یکی از مهم‌ ترین قسمت های آن مخصوصا به لحاظ حفاظتی و امنیتی هستند. اصولا درب ها از هر نوع با هر شکل ظاهری که برخوردار باشند در زیبایی نمای ساختمان بسیار تاثیر گذارند. درب‌ های اتوماتیک شیشه ای نیز از این قاعده مستثنی نبوده و علاوه بر راحتی در عبور و مرور به ایجاد حس مثبت در فضای بصری کمک می کنند. این مسئله مدیون طراحی زیبا، وزن کم و به ویژه اپراتور آن است چون در همه درب های شیشه ای به باز و بسته شدن آرام و کنترل دقیق درب به شکل کاملا هوشمند کمک می کند.اپراتور درب اتوماتیک باید نسبت به حجم رفت و آمدهای روزانه یک فضا انتخاب شود. قطعا هرچه رفت آمد بیشتر باشد نیاز به اپراتور قوی ‌تری وجود دارد. شما با یک اپراتور درب اتوماتیک شیشه ‌ای از به خدمت گرفتن نیروی انسانی اضافه بی ‌نیاز شده و به افزایش صرفه جویی کمک می کنید. از مزایای اپراتور درب ‌اتوماتیک شیشه ‌ای امکان اتصال دوربین مدار بسته به آن است که این موضوع در اماکنی مثل بانک ‌ها و مراکز تجاری بزرگ بسیار به درد بخور است.

پیشنهاد میشود اگر میخواهید بدانید بهترین شرکت درب اتوماتیک کدام است؟ از متخصصین این صنعت در شرکت آماج صنعت آذر مشاوره کاملا رایگان بگیرید. انجام موفق و رضایتمندی بالای مشتریان در بیش از 30 هزار پروژه در سطح کشور افتخار ماست.

 

نحوه انتخاب بهترین اپراتور درب اتوماتیک با قیمت مناسب و کیفیت عالی

شما می توانید انواع اپراتور درب برقی شیشه ای و سایر اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک را با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت از فروشگاه درب اتوماتیک آماج صنعت آذر خریداری نمایید، ما در شرکت آماج صنعت بهترین اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک را به مشتریان و مخاطبین خود عرضه می نماییم.

باید خاطر نشان کنیم که متاسفانه انواع تقلبی و بی کیفیتی از دستگاه های اپراتور درب اتوماتیک در بازار ایران موجود است و لزوم دقت در خرید این محصول از ارائه کننده معتبر آن ضروری به نظر می رسد. شرکت آماج صنعت آذر به عنوان بزرگترین تولیدکننده درب اتوماتیک ایران، انواع یراق آلات درب اتوماتیک و گیت کنترل تردد و راهبند را ارائه می نماید.

اپراتور درب برقی از محصولاتی است که توسط آماج صنعت ارائه می گردد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 4813-021 تماس حاصل نمایید. همچنین برای مشاوره حضوری به آدرس تهران، اشرفی اصفهانی، بزرگراه جلال آل احمد، جنب داروخانه دکتر علمی، پلاک 174، طبقه دوم، واحد 8 و یا به سایت شرکت مراجعه نمایید. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه