اخرین قیمت طلا و ارز در بازار جهانی جمعه 1 فروردین

اخرین قیمت طلا و ارز در بازار جهانی جمعه 1 فروردین
کدخبر : 6718

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: نرخ ارز و اونس جهانی دو عامل اصلی و تعیین‌کننده قیمت طلا هستند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران : ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: نرخ ارز و اونس جهانی دو عامل اصلی و تعیین‌کننده در قیمت طلا به شمار می‌روند.

 

او افزود: در روزهای گذشته، شاهد نوسانات چشمگیر در بازار بوده‌ایم.

 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: داد و ستد در بازار نسبت به ماه گذشته، بین ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش داشته است و طی چند روز گذشته هم شاهد نوسانات چشمگیر در بازار بوده‌ایم.

 

 

محمدولی اظهار کرد: امیدواریم که روند بازار، طی هفته‌های آینده مثبت و داد و ستد‌ها به صورت عادی در جریان باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر از مردم درخواست کرد که برای خرید طلا حتما از واحد‌های صنفی مجوزدار خریداری کنند چرا که واحد‌های صنفی غیرمجازی وجود دارند که به عرضه طلا و سکه در بازار اقدام می‌کنند.

محمدولی در ادامه گفت: زمانی که افراد می‌خواهند از قیمت طلا و سکه در بازار با خبر شوند حتما به سایت‌های معتبر و رسانه‌ ملی مراجعه کنند چرا که بسیاری از سایت‌های نامعتبر که به صورت قارچ در بازار رشد کردند، ممکن است اطلاعات نامعتبر و نادرستی را به مردم بدهند، بنابراین مردم  به موضوع، دقت کامل داشته باشند.

بازار طلا و سکه به طور سنتی از گزینه‌های نخست خانواده‌های ایرانی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود که معمولا همزمان با فرارسیدن ایام نوروز، رونق می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه