پیش بینی جالب قیمت طلا و سکه در پساکرونا + جزئیات

پیش بینی جالب قیمت طلا و سکه در پساکرونا + جزئیات
کدخبر : 7813

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در بازار داخلی قیمت ارز روند کاهشی داشته است بنابراین انتظار می رود قیمت طلا و سکه هم کاهش یابد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران : کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ، گفت: امروز دوشنبه قیمت هر اونس طلا در اوایل صبح ۳ دلار کاهش داشت، اما در ادامه ۹ دلار افزایش داشت و به یک هزار و ۶۹۵ دلار رسید.

 

او بیان کرد: در بازار داخلی قیمت ارز نیز روند کاهشی داشته است در حالی که دلار دیروز ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان بود امروز به ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. این نوسانات قیمتی به دلیل نوسانات قیمت طلا ارز است که شاهد کاهش قیمت طلا و سکه هستیم.

 

 

بیشتر بخوانید : افزایش قیمت سکه و طلا تا کی ادامه دارد ؟

 

کشتی آرای با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۶۹۵ دلار شد. سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان شد که نسبت به دیروز ۴۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. نیم سکه ۳ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۸۰ هزار تومان و هر مثقال طلا با ۵۰ هزار تومان کاهش به ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

 

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۳۶ هزار تومان معامله شد. از اواخر بهمن سال ۹۸ بازار طلا به علت شیوع کرونا، وارد رکودی شدید و کامل شد که این وضعیت با وجود گذشت یک ماه از سال ۹۹ همچنان ادامه دارد.

 

این مقام مسئول در خصوص وضعیت بازار  با بازگشایی طلافروشی ها گفت: هم اکنون قابل پیش بینی نیست که نوسانات بازار را بگوییم اما نوسانات قیمت ارز جهانی را خواهیم داشت. با بازگشایی بازار نیز قیمت ها تا حدودی گیج خواهند بود تا به یک حد متعادل برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه