طلا گران شد | دوشنبه 22 اردیبهشت

طلا گران شد | دوشنبه 22 اردیبهشت
کدخبر : 9049

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز در بازار سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و طرح جدید در مرز ۷ میلیون تومان معامله شد.​

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران : ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر ، با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: امروز نوسانات قیمتی طلا و سکه بیشتر از روزهای گذشته بود و  تنها در مقطع کوتاهی کاهش داشته است.

 

 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: بعد از افزایش قیمت طلا و سکه شاهد نوسانات بیش از حد در این بازار بودیم که فضا را بیشتر داغ کرد و به نوعی می توان گفت نگاه ها را به سمت صنعت طلا برد  اما بازار مصنوعات ساخته شده به همان روال قبل، در سکوت به سر می برد و مردم خیلی به سمت بازار مصنوعات نمی روند. 

 

 

محمدولی تشریح کرد: امیدواریم آرامش به بازار طلا و سکه باز گردد تا شاهد کاهش قیمت و افزایش داد و ستدها در بازار باشیم.

 

 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص آخرین وضعیت قیمت طلا و سکه، بیان کرد: هر اونس جهانی امروز با قیمت هزار و ۷۰۱ دلار معامله شده است. یک مثقال طلای ۱۸ عیار (آب شده) ۶۶۶ هزار تومان، طلای ۱۷ عیار ۲ میلیون و ۸۸۳ هزار تومان معامله شد.

 

 

این مقام مسئول با بیان اینکه قیمت سکه از ۶ میلیون تومان به ۷ میلیون تومان رسید، گفت: امروز در بازار سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید در مرز ۷ میلیون تومان معامله شد که بدین صورت شاهد افزایش قیمت این کالا هستیم. همچنین نیم سکه ۳ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه