درگیری داوران عصرجدید جنجالی شد + فیلم

درگیری داوران عصرجدید جنجالی شد + فیلم
کدخبر : 10142

درگیری لفظی رویا نونهالی با بشیر حسینی در عصرجدید را در این صفحه دنبال کنید .

عصرجدید هر هفته شنبه تا دوشنبه از شبکه 3 پخش می شود . عصرجدید مخاطبان زیادی دارد . عصرجدید یک مسابقه استعدادیابی است . درگیری لفظی رویا نونهالی با بشیر حسینی در عصرجدید را در ادامه می بینید : 

 

 

 

در دوران سختِ کرونایی، "عصر جدید" جزو برنامه‌هایی بود که چند قسمتی را بدون تماشاگر ایام نوروز روی آنتن رفت و بعد از آن مدتی ترجیح داد روی آنتن نباشد تا شرایط بهتر شود و جان شرکت‌کننده و یا عوامل برنامه به خطر نیفتد. از این رو مدتی "عصر جدید" در تعطیلی به سر برد تا اینکه احسان علیخانی در لایو اینستاگرام و جریان گپ و گفت با علیرضا وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت و گفت‌وگوی غیرمنتظره با وزیر بهداشت از شرایط جدید ضبط ادامه فصل دوم برنامه "عصر جدید" گفت که مرحله مقدماتی آن در نوروز 1399 روی آنتن رفت.

 

 

او در این گفت‌وگوی مجازی از شروع ضبط دوباره برنامه بدون حضور تماشاگر از امروز خبر داد و اعلام کرد که هر روز قرار است یک قسمت ضبط کنند. لوکیشن برنامه با همکاری شهرداری، سازمان آتش‌نشانی و مرکز بهداشت صداوسیما ضدعفونی شده و قرار است از عید فطر هم پخش برنامه شروع شود.

 

این برنامه براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، امشب و فردا شب روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت؛ البته بدون تماشاگر. در واقع دو قسمت "عصر جدید" امشب همزمان با شب عید فطر و فردا یکشنبه چهارم خردادماه بدون تماشاگر روی آنتن می‌رود. قرار است در هفته‌های آینده، برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تماشاچی محدود، ضبط شود.

 

 
  •  

فصل دوم مسابقه "عصر جدید" با اجرای احسان علیخانی، داوری امین حیایی، آریا عظیمی‌نژاد، سید بشیر حسینی و رویا نونهالی حوالی ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه می‌رود. / منبع : رکنا 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • جنی
    0

    خخخخخخخخخخ🤣🤣

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه