میترا ابراهیمی خبر ازدواجش با پیمان قاسم خانی را تکذیب کرد+بیوگرافی

میترا ابراهیمی خبر ازدواجش با پیمان قاسم خانی را تکذیب کرد+بیوگرافی
کدخبر : 11312

میترا ابراهیمی با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به خبر ازدواجش با پیمان قاسم‌خانی در فضای مجازی واکنش نشان داد.

میترا ابراهیمی  متولد ۱۳۶۹، دکتر روانشناس و مستندساز، دارای مدرک تحصیلی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است.خانم میترا ابراهیمی بعد از پایان تحصیلاتش در رشته روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ، اکنون چند سالی است که میترا ابراهیمی در زمینه روانشناسی مشغول است. میترا ابراهیمی  علاوه بر پزشکی ، در زمینه حمایت از حیوانات نیز فعالیت دارد و گیاهخوار است.چندی پیش شایعه ای مبنی برازدواج میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی منتشر شد.

 

خبرداغ : سرنوشت مشابه دختر 20 ساله کوهدشتی با رومینا اشرفی و ریحانه عامری + عکس

 

 میترا ابراهیمی که پیش‌تر از این خبر ازدواجش در فضای مجازی با پیمان قاسم خانی بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون منتشر شده بود، نسبت به این خبر واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامش نوشت: "با تمام اعضای خانواده ام در گیر ویروس کشنده‌ی کرونا بودیم که خبر پخش شد. سیل تماس از سوی کسانی که در یک ماه قرنطینه‌ی ما حالی نپرسیده بودند و حالا صاحب نظر بودند.

 

میترا ابراهیمی در ادامه گفت: "از فردای خبر صفحات فیک دست به کار می‌شوند، هدایت شده و تابلو! جهت فحاشی و تهمت. در دایرکت من و کامنت‌های مربوط با من با منشن کردن و به پا کردن غوغایی که من وارد زندگی مردم شدم. اون قدر که به خودم شک می‌کنم و چک می‌کنم و می‌بینم خانوم رهنما هم در مصاحبه هاشون گفته اند که در زندگی سابقشان خیانتی ندیده اند پس این موج که علاقه منده من رو خانه خراب کن معرفی کنه چه قدر عجیبه! من در سی سالگی می‌شوم کودک، البته مرسی که من این قدر خوب موندم، ولی یه کم سی برای نوجوان هم زیاده چه برسه به کودک!

 

میترا ابراهیمی افزود: «بعد روانشناس بودنم محکوم است، چون مثلا ارتوپد‌ها پاشون نمی‌شکنه، متخصصین ریه سیگار نمی‌کشن، هیچ متخصص سرطانی به سرطان مبتلا نمی‌شود و هیچ روانشناسی عصبانی نمیشه چه برسه به ازدواج با فاصله سنی زیاد! یه مثلا همکاری هم از آب گل آلود ماهی گرفته بود که من درمان نشده ام و یکی هم خوب برایش نوشته بود یونگ هم حیف مرد واگرنه برای رابطه‌ی فلان مدلی اش باید می‌آمد پیش شما درمان! مقدس سازی و تعصب هم نمی‌دانم می‌دانید یا نه از کم سوادیست. تمام روانشناسی میگه:هیچ نسخه‌ی واحدی وجود نداره. کلیاتی هست، اما وحی منزل نیست. بیاییم قول بدیم زرد نباشیم. بیاییم بازیچه‌ی خبری که عمدا پخش شده نباشیم و هرچی به ذهنمان رسید ننویسیم و بدون شناخت با آبروی کسی بازی نکنیم. ما مردمی که زندگی خصوصی تری داریم نباید گول این رسانه‌های دروغگو را که معلوم نیست به چه قیمتی خودشون رو می‌فروشند، بخوریم.

 

ما مردم بیچاره‌ای هستیم در این شرایط، اما بیچاره بودن را دوست داریم اگر به خبر ازدواج یک هنرمند در این رکود اقتصادی و خطر مرگ هر کداممان این همه واکنش نشون بدیم. اصلا کرده یا نکرده! چه تاثیری در زندگی ما داره؟

 

و اما جواب سوال متاسفانه مهم: خیر! فعلا که صفحه‌ دوم شناسنامه‌ی من سفیده. اون عکس‌ها هم که زحمت کشیدن پخش کردن هم عکس‌های اکران مستند کامی بود، فیلمی که به کمک تهیه کننده‌ای به غایت انسان و عزیز به ثمر رسید. من قول میدم هروقت تصمیم به ازدواج گرفتم از همه‌ی دوستان نگران اجازه بگیرم»

 

ورود به حوزه کارگردانی و مستندسازی

ایشان در کنار مشاور روانشناس بودن، مدتی اشا که وارد حرفه مستندسازی و کارگردانی شده است و اولین مستند خود را به نام کامی بر اساس زندگینامه فروغ فرخزاد و پسرش کامیار شاپو ساخت.

 

 

همسر میترا ابراهیمی کیست

از زندگی شخصی و ازدواج و همسر وی اطلاعی در دست نیست.

 

 

مستند کامی به کارگردانی میترا ابراهیمی

مستند کامی اولین کار حرفه ای خانم ابراهیمی بود که ابتدا با نام فرزند تنها کلید خورد و توسط سایت حامی جو معرفی شد . پخش تیزر کامی باعث شد تا او عوامل ساخت این مستند را پیدا کند و با پیمان قاسمخانی آشنا شود.

 

 

همسر میترا ابراهیمی کارگردان کیست

 

آشنایی با پیمان قاسمخانی

کامی اولین کارم بود و من هیچ چیزی در دست نداشتم و به همین دلیل کسی تهیه کنندگی این کار را به عهده نمی گرفت. حامی جو باعث شد که ویدئو و اولین تیزر مستند کامی که در آن زمان با نام فرزند تنها در این سایت قرار دادم، دیده شود و سهم بزرگی در اینکه کامی، کامی شود داشت و من شانس پیدا کردن تهیه کننده (پیمان قاسمخانی )را پیدا کردم.

 

بیشتر بخوانید :  بیوگرافی و عکس های پیمان قاسم خانی بازیگر و فیلمنامه نویس
 

گفتنی است که مستند کامی به کارگردانی میترا ابراهیمی و تهیه‌کنندگی پیمان قاسم خانی و مستانه مهاجر تدوین این مستند و آهنگسازی آن را پریا قاسم خانی بر عهده داشته است.

 

کامی روایتگرِ زندگی کامیار شاپور فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است. پرتره‌ای از مردی که می‌توان او را نماد عزلت آدمی در دوران معاصر دانست.

 

میترا ابراهیمی و پیمان قاسمخانی

 

 

علاقه به فروغ فرخزاد

از بچگی به فروغ فرخزاد علاقه زیادی داشتم و تمام اتفاق‌هایی که پیرامون او می‌افتاد را دنبال می‌کردم حتی آدم‌های اطرافش را پیدا و با آنها درباره فروغ بدون دوربین صحبت می‌کردم و تنها آدمی که طی این سال‌ها نتوانستم پیدا کنم کامیار شاپور پسر فروغ بود زمانی که او را دیدم جا خوردم

 

 

میترا ابراهیمی کارگردان کیست

شغل من در واقع روانشناسی است اما همیشه به ادبیات علاقه‌مند بودم و آن را دنبال می‌کردم حتی کلاس‌های فیلمنامه نویسی نیز شرکت کرده بودم اما تجربه‌ای در زمینه فیلمسازی نداشتم فیلمسازی برایم به صورت وحشتناکی سخت بود و اما با خوش شانسی بزرگی روبرو شدم و آن کامیار شاپوری بود که روبروی دوربین من نشسته و با همه چیز کنار می‌آمد.

 

 

عکس میترا ابراهیمی و پیمان قاسمخانی و نیروانا قاسمخانی

اینستاگرام mitra-ebrahimi

 

 

اینستاگرام میترا ابراهیمی

پیج دکتر ابراهیمی با آیدی mitraebrahimi فعال است و او اینگونه خود را معرفی کرده است:

روانشناس بالینى کودک و نوجوان

عضو سازمان نظام روانشناسی

من ازعناصر۴گانه اطاعت میکنم

«فروغ»

حیوانات،کودکان،ادبیات،فلسفه

صفحه گیاهخواری من @anahita_veg

شماره تماس کلینیک۲۲۹۱۶۱۱۴

 

انصراف از جشنواره فجر

پیمان قاسم‌خانی و میترا ابراهیمی تهیه کننده و کارگردان مستند کامی از شرکت در جشنواره فیلم فجر انصراف دادند.

 

میترا ابراهیمی (کارگردان مستند کامی)نوشت: پیش از این با افتخار گفتم که فیلم را در جشنواره فجر اکران خواهم کرد چون کامی برای این مردم است چون نمی‌خواهم با پزهای روشنفکری ببرمش آن طرف و جایی اکرانش بکنم که درکش نمی‌کنند، اما حالا برایم هیچ افتخاری نیست.

 

حالا پنج سال تلاشم را کوچک‌ می‌بینم در مقابل داغی که بر دل مردم ایرانه! کامی هم به نوعی قربانی شد اما اکرانش بماند به زمانی بهتر با دلی خوش‌تر.

 

البته قابل ذکر است که تا پیش از اکران این مستند، کامیار شاپور پسر فروغ فرخزاد از دنیا رفت.

 

 

 

منبع بیوگرافی: مجله حرف تازه

منبع مصاحبه: پانا

منبع:برنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه