تیپ جذاب پدرام شریفی بازیگر سریال همگناه+بیوگرافی

تیپ جذاب پدرام شریفی بازیگر سریال همگناه+بیوگرافی
کدخبر : 11337

تصویری از تیپ ساده پدرام شریفی بازیگر سریال نمایش خانگی هم گناه

  پدرام شریفی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانیاست.پدرام شریفی مرداد سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شده است. پدرام شریفی از سال ۱۳۷۸ فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده و تاکنون در سریال گشت ویژه و فیلم سینمایی بدون همه چیز و شیرجه بزرگ نقش آفرینی کرده است. پدرام شریفی بازیگر فارغ ‌التحصیل رشته تئاتر بوده و فعالیت خود را در بازیگری با تئاتر شروع کرده ‌است.

 

در قسمت زیر تصویری از تیپ ساده پدرام شریفی هم گناه را قرار داده ایم. 

 

pedram-sharifi-is-also-a-sinner-1

 

خلاصه داستان سریال هم گناه

 

سریال هم گناه راجع به خانواده‌ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سال‌ها است در کار پرورش گل‌های تزئینی و گل‌های مختلف هستند.

 

خانواده صبوری متشکل از سه برادر و یک خواهر است، خانواده‌ای که همگی در این شرکت کار می کنند و شغل موروثی خانواده خود را دنبال می‌کنند، فقط پسر دوم، فریبرز است که در حال حاضر ۵۸ سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است و داستان زندگی خود را بی‌تاثیر از خانواده خود نوشته است.

 

بازیگران سریال هم گناهفریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و دستش به

 

گناهی آلوده است که خودش هم به دنبال حل این معما و کشف گناهش است

 

درباره یکی از شخصیت‌های آن که حبیب رضایی نقشش را بازی می‌کند اعلام شده: پرویز کوهی خلافکاری است که در جعل اسناد و مدارک تبحر خاصی دارد و یکی از اصلی‌ترین نقش‌ها در فیلمنامه‌ هم‌گناه به این کاراکتر مربوط می‌شود.

 

شهرت پدرام شریفی

آقای شریفی درسال ۱۳۹۲ توسط شهرام مکری کارگردان برای بازی در فیلم ماهی و گربه انتخاب شد. فیلم ماهی و گربه نخستین تجربه پدرام شریفی در سینما بود وی سپس در فیلمهای مانند بادیگارد و سیانور و .. بازی کرد. هم چنین بازی پدرام شریفی درسال ۱۳۹۵ در سریال گشت پلیس سبب شهرت و محبوبیت بیشترش شد.

 

 

منبع:نیک صالحی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه