عکس قدیمی جواد رضویان در کنار دختر بامزه+عکس

عکس قدیمی جواد رضویان در کنار دختر بامزه+عکس
کدخبر : 12213

عکسی قدیمی که جواد رضویان با دخترش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

جواد رضویان زادهٔ ٢۵ خرداد ۱۳۵۳ است.جواد رضویان در قم بازیگر، کارگردان، خواننده و مجری ایرانی است.جواد رضویان از پدری قمی و مادری یزدی در شهر قم به دنیا آمد.جواد رضویان به‌طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. جواد رضویان در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه همکلاس بود و به کمک آن‌ها وارد این رشته شده‌است.

 


عکسی قدیمی که جواد رضویان با دخترش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

تصویر

 

زندگی شخصی جواد رضویان

سیدجواد رضویان از پدری قمی و مادر یزدی در شهر قم به دنیا آمد. او به طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. رضویان در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه همکلاس بود و به کمک آن ها وارد این رشته شده است. جواد رضویان از سال 1373 در عرصه بازیگری مشغول به کار شده است.

 

بازی های دیده شده از جواد رضویان

در مجموعه های متعددی از جمله سیب خنده، مجیددلبندم و باغچه مینو… شرکت کرد. او با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد؛ ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ دوباره به کارگردانی مهران مدیری این موفقیت را تکرار کرد.

 

عکس و بیوگرافی جواد رضویان

 

 

تجربه کارگردانی جواد رضویان

جواد رضویان یکی دو تجربه کارگردانی هم داشته که البته نتوانست در این زمینه موفقیت هایی که در عرصه بازیگری بدست آورده بود را تکرار کند. وی تاکنون در چند تله فیلم نیز بازی کرده و تا به حال چند آلبوم نیز بیرون داده است که آخرین آن کاری با نام لحاف دوزی است. دارای یک فرزند دختر است و یک طوطی برزیلی هم دارد. نارنجی رنگ مورد علاقه اوست.

 

خوانندگی جواد رضویان

جواد رضویان نیز از آن دست هنرمندانی است که وارد عرصه موسیقی شده و چند آلبوم نیز منتشر کرده است، او چندین تک ترک نیز دارد.

 

منبع:ساعدنیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه