محسن تنابنده برای همیشه از پایتخت رفت+جزئیات

محسن تنابنده برای همیشه از پایتخت رفت+جزئیات
کدخبر : 12524

طبق اعلام رسانه ها خبری مبنی بر جدایی محسن تنابنده از کارگردان پایتخت پس از 13 سال مطرح شده است که الهام غفوری، تهیه کننده «پایتخت» درباره جزییات آن توضیح داده است.

محسن تنابنده   متولد سال 1354  فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است.محسن تنابنده فیلم نامه نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.  همه محسن تنابنده  را با بازیگر نقش نقی در سریال نوروزی پایتخت می شناسند.محسن تنابنده در سال ۱۳۹۴ با روشنک گلپا ازدواج کرده است.

 

 

به تازگی خبری مبنی جدایی محسن تنابنده از کارگردان «پایتخت» منتشر شده است. روز گذشته خبری مبنی بر ساخت سریال نوروزی شبکه یک در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی سیروس مقدم منتشر شد؛ سریالی کمدی که مقدم آن را بدون همکاری الهام غفوری (تهیه‌کننده بیشتر آثارش) و محسن تنابنده (نویسنده  پایتخت  سریال نوروزی مقدم در سال های اخیر) می‌سازد. طبق خبر منتشر شده، فیلمنامه این سریال که هنوز نامش قطعی نشده است، امیر برادران نوشته است.

 

جدایی محسن تنابنده از کارگردان «پایتخت» + جزییات

 

 

اما، الهام غفوری تهیه‌کننده، درباره صحت و سقم این خبر گفت: این خبر منبع موثقی ندارد؛ من چنین خبری را تکذیب می‌کنم. در سال‌های اخیر سیروس مقدم سریال‌هایی برای شبکه یک ساخته است که من تهیه‌کننده آن نبودم، اما اینکه بخواهد سریال نوروزی شبکه یک را بدون حضور من و محسن تنابنده تولید کند را تکذیب می‌کنم. سیروس مقدم عاقل‌تر از این است که تیم موفق خود را کنار بگذارد و به ترکیب جدیدی فکر کند. شبکه یک هم تا امروز پیشنهادی برای ساخت سریال نوروزی به آقای مقدم نداده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه