عکس دیده نشده از محمدرضا فروتن و همسرش لورفت + ماجرای تغییر جنسیت

عکس دیده نشده از محمدرضا فروتن و همسرش لورفت + ماجرای تغییر جنسیت
کدخبر : 12877

محمد رضا فروتن بازیگر مشهور سینماست که در آثار کارگردانان معروف و بزرگی چون مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد، کیومرث پور احمد و... بازی کرده است.

محمدرضا فروتن در فضای مجازی خبر ساز شده است . شایعه عجیب در مورد محمدرضا فروتن در فضای مجازی دست به دست می شود . محمدرضا فروتن از بازیگران با سابقه سینما و تلوزیون است .  در این مطلب عکس هایی از محمدرضا فروتن و همسرش را مشاهده می فرمائید.
 
 
 
 

محمد رضا فروتن و همسرش

محمدرضا فروتن بازی در آثار کارگردانانی مشهور را در کارنامه کاری خود دارد و جوایز و افتخارات بازیگری وی نیز درخشان می باشد.

 
 

در این مطلب تصاویری از محمدرضا فروتن بازیگر سینما و تلویزیون را در کنار همسر ایشان مشاهده می فرمائید.

 

محمد رضا فروتن و همسرش

محمدرضا فروتن در کنار همسرش

همسر محمدرضا فروتن

لبخندهای محمدرضا فروتن و همسرش

فروتن و همسرش

همسر محمدرضا فروتن 

خانم محمدرضا فروتن

محدرضا فروتن و همسرش در یک قاب

 

 

تکمیلی / 
 

 تکذیب حاشیه‌سازی‌ها در مورد یک بازیگر سینما

 شب گذشته، یکی از خبرنگاران اصلاح‌طلب، با انتشار توییتی مدعی انجام عمل تغییر جنسیت توسط محمدرضا فروتن از بازیگران مطرح سینما شد که این خبر، بازتاب وسیعی در توییتر و اینستاگرام و همچنین برخی کانال‌های خبری داشت و به سرعت تبدیل به سرخط اصلی خبری در فضای رسانه‌های اجتماعی شد.

به‌دنبال انتشار این خبر، برخی کانال‌های تلگرامی حتی جزئیاتی از انجام این عمل پزشکی توسط فروتن را نیز منتشر کرده و ادعاهای دیگری نیز در این خصوص مطرح کردند.

از اواخر شب گذشته، صفحه اینستاگرامی متعلق به یک وکیل مقیم آمریکا که خود را وکیل محمدرضا فروتن معرفی کرد، ادعای منتشره درباره او را تکذیب کرد اما رسانه‌های همسو با منتشرکننده خبر اصلی، با استناد به عدم فالوکردن صفحه این وکیل توسط فروتن در اینستاگرام، ادعای او را در وکالت این بازیگر زیر سؤال بردند.

در نهایت صبح امروز، محمدرضا فروتن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود، خبر مربوط به عمل تغییر جنسیت را تکذیب کرده و از تعقیب قضایی منتشرکنندگان این شایعه خبر داد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه