عکس نامتعارف از ریحانه پارسا بعداز طلاق جنجالی شد + عکس

عکس نامتعارف از ریحانه پارسا بعداز طلاق جنجالی شد + عکس
کدخبر : 13078

عکسی که ریحانه پارسا به تازگی از خودش در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.

ریحانه پارسا بازیگر جنجالی سینما و تلوزیون است . ریحانه پارسا بعد از طلاق حواشی زیادی داشته است . عکس دیده نشده از ریحانه پارسا به این حواشی و جنجال ها اضافه کرد . عکس جنجالی ریحانه پارسا را در ادامه مشاهده می کنید : 

 


خبرجنجالی : زندگی لاکچری همسر اول داور عصرجدید جنجالی شد + عکس لورفته


 
عکس خاص ریحانه‌ پارسا پس از طلاق از مهدی کوشکی + عکس
 

به گزارش رکنا،  ریحانه پارسا  ۴ اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. در رشتهٔ نمایش از هنرستان دیپلم گرفت. در ۲۱ سالگی با  مهدی کوشکی  ازدواج کرد.

ریحانه پارسا (2)

 

ریحانه پارسا  در شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌هایی ایجاد کرده که باعث شده او را به خامی و تلاش برای دیده شدن متهم کنند. پس از پایان سریال پدر، بلافاصله تمامی عکس‌هایش از نقش‌آفرینی در این سریال را از صفحهٔ اینستاگرامش حذف کرد و عکس‌هایی «با ظاهری متفاوت» مشابه عکس‌های مدل‌ها منتشر کرد.

 

 


خبرجنجالی : تفریحات لاکچری داور عصرجدید جنجالی شد + عکس لورفته 

 


 

او نوشت: «من،  ریحانه پارسا  دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطهٔ سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره بی هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست، صرفاً توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده نداره!» او به علت انتقادهای فراوان، صفحهٔ اینستاگرامش را از حالت عمومی خارج کرد و امکان نظردهی را سلب کرد. روزنامهٔ کیهان رفتارهای او را «سوءاستفاده از صداوسیما»، «نامتعارف»، و «هنجارشکنی» خواند و او به گفتهٔ خود شش ماه ممنوع‌الکار شد پس از انتشار خبر ازدواجش با  مهدی کوشکی ، توئیتی منتشر کرد که از مردان می‌خواست حق طلاق را به زنانشان ندهند. پارسا در توئیتر نوشت: «حق طلاق میدید به زنهاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد ؟»

 

 

ریحانه پارسا (4)

 


خبرمهم " یارانه 60 هزار تومانی در حساب مردم + زمان پرداخت یارانه جدید


 

ژست‌ها و عشوه‌های  ریحانه پارسا  پس از اکران فیلم خوب، بد، جلف ۲ در جشنوارهٔ فیلم فجر ۱۳۹۸ نیز واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت. برخی او را به فرصت‌طلبی برای جلب توجه متهم کردند و برخی در دفاع از پارسا، انتقادها را ناشی از جنسیت‌زدگی دانستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه