عکس عاشقانه یکتا ناصر و همسرش در مهمانی خصوصی بازیگران + عکس

عکس عاشقانه یکتا ناصر و همسرش در مهمانی خصوصی بازیگران + عکس
کدخبر : 13535

به تازگی عکسی از منوچهر هادی در جشن تولد بازیگر سریال "دل" در فضای مجازی منتشر شده است.

 
  عکسی که   علی سخنگو  به همراه همسرش و  منوچهر هادی  و  یکتا ناصر  در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.  علی سخنگو  متولد 31 شهریور ماه سال 1362 است. او مدرک لیسانس کارگردانی دارد.  علی سخنگو  بازیگر تئاتر ، تلویزیون ، سینما است.

منوچهر هادی یکتا ناصر علی سخنگو

 

علی سخنگو ، بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و از کارهای او می‌توان به نمایش «بیگانه» ساخته مسعود دلخواه اشاره کرد. او با اصرار  منوچهر هادی ، کلاس ‌های بازیگری را گذراند و در سریال تلویزیونی «دلدادگان» به کارگردانی  منوچهر هادی  در سال 1397 در نقش پارسا بازی کرد. دیگر سریال هایی که  علی سخنگو  در آن‌ها حضور داشته «دل» و «پاهای بی قرار» هستند.

 

خبرداغ : شیطونی نامتعارف رامبد جوان و نگار جواهریان + فیلم خصوصی

 

او همچنین در فیلم‌های «کارگر ساده نیازمندیم» و «آینه بغل» نیز بازی کرده است. او علاوه بر بازیگری، به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت داشته است.  علی سخنگو  در سریال‎های «عاشقانه» ، «دل» و فیلم‎های «کارگر ساده نیازمندیم» ، «رحمان 1400» دستیار اول کارگردان بوده است.

 

علی سخنگو

 

علی سخنگو  و سارا نجفی در 30 مرداد 1397 با یکدیگر ازدواج کردند. آن‌ها از دوستان نزدیک یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی هستند. علی سخنگو و همسرش سارا نجفی در سال 88 در موسسه استاد حمید سمندریان با یکدیگر هم‌دوره بودند و از آن‌جا با یکدیگر آشنا شدند.

 

علی سخنگو

 

علی سخنگو  درباره شباهت‌اش به حمید گودرزی و اشتباه مردم توضیح داد: "سال 85 برای یه برندی عکاسی کردم و عکس هام منتشر شد. نغمه نظری سال 87 به من زنگ زد و گفت اقای هادی میخوان شما را ببینن و ما نسبت فامیلی خیلی دور باهم داشتیم اما من اصلا ایشان را نمی شناختم و تلفن را قطع کردم اما بعد دوباره پشیمان شدم و زنگ زدم و به دیدن  منوچهر هادی  رفتم و سر مسافری از هند با مردم عکس میگرفتم چون خیلی شبیه حمید گودرزی بودم. آن زمان و اگر عکس های ما را کنار هم قرار بدهید شاید اصلا تشخصی ندهید کدام من هستم و کدام حمید گودرزی."


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه