همسر سابق سحر قریشی علت اصلی طلاقشان را فاش کرد+عکس

همسر سابق سحر قریشی علت اصلی طلاقشان را فاش کرد+عکس
کدخبر : 13707

مهران اخوان ذاکری همسر سابق سحر قریشی ناگفته هایی جالب درباره زندگی با سحر و دلیل طلاق از او میگوید.

سحر قریشی  بازیگر جنجالی سینما و تلوزیون است . سحر قریشی در فیلم های زیادی بازی کرده است . سحر قریشی با سریال دلنوازان مطرح شد . اما سحر قریشی از جنجال های مجازی به دور نبوده است .

 

مهران اخوان ذاکری همسر سابق سحر قریشی ناگفته هایی جالب درباره زندگی با سحر و دلیل طلاق از او میگوید.

همیشه به نیکی از من یاد کرده و در چند مصاحبه اش در نشریات مختلف گفته” اگر همسرم اراده کند یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی کنم و هنرپیشگی را تا جایی ادامه می دهم که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود. همسرم همواره مشوق و پشتیبانم بوده است.

 

خبرداغ :  روناک یونسی از خواهر جوان و مانکنش رونمایی کرد + عکس جنجالی

 

اما اکنون دیگر من موافق بازیگری همسرم نیستم. پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند.

اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند به غیر از تهیه کننده فیلم “دلنوازان” که با من برخورد بدی هم داشت.

جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد. به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟

 

در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاههای مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند.

نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که “پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند.”

 

سحر قریشی

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه