سحر زکریا : 6 سال همسر مهران مدیری بودم !؟ + فیلم

سحر زکریا : 6 سال همسر مهران مدیری بودم !؟ + فیلم
کدخبر : 13994

سحر زکریا بازیگر ۴۷ ساله سینما و تلویزیون پس از حواشی اخیر مصاحبه اش پیرامون مهران مدیری در گفتگویی مجدد از مهران مدیری انتقاد کرد. زکریا گفت : 6 سال نقش همسر مهران مدیری را بازی کردم !

سحر زکریا بازیگر جنجالی سینما و تلوزیون است. سحر زکریا در فضای مجازی با مصاحبه های جنجالی در فضای مجازی جنجال به پا کرده  است . سحر زکریا با انجام مصاحبه ای جدید جنجالی شده است . 

 

سحر زکریا پیرو انتقادهای اخیرش در خصوص خانه نشین شدنش و بی کار بودنش ، اخیرا در یک مصاحبه دوستانه گفت: اگر می گویید من بی استعداد هستم، تا حالا چند نفر داشتیم که نقش مقابل آقای مهران مدیری را بازی کنند، یعنی من در حال حاضر که 46 ساله ام ، شده ام یک پیرزن فرتوت که کاری نمی تواند انجام دهد؟!

سحر زکریا

 

سحر زکریا  در ادامه گفت: می گویند؛ آقای کارگردان دوست دارد، همسرش در همه فیلم هایش بازی کند، پس من باید بگردم دنبال یک شوهر کارگردان؟!

 

یک سری هم نقش ها خانوادگی است و بچه ها هم مانند پدر بازیگر می شوند، تعدادی هم شوهر پولدار می کنند و دیگر بدون دستمزد سر کار می روند، تعدادی هم با آقایان دولتی ازدواج می کنند و دیگر احتیاجی به کار کردن ندارند، من و امسال من جزو کدام دسته ایم.

 

من می گویم، برای بچه هایی مثل من باجه ای را به نام شوهر یابی تعریف کنند

 

منبع : رکنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه