ساعت و زمان پخش سریال صفر بیست و یک ( 021 ) + ساعت تکرار

ساعت و زمان پخش سریال صفر بیست و یک ( 021 ) +  ساعت تکرار
کدخبر : 14403

سریال صفر بیست و یک به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه کنندگی مهدی فرجی به نیمه رسید و از 5 آبان هر شب ساعت 20:45 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

سریال صفر بیست و یک به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه کنندگی مهدی فرجی به نیمه رسید و از ۴ آبان هر شب ساعت 20:45 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

سریال جدید سیامک انصاری قرار است در چهار فصل 25 قسمتی ساخته شود. پیش از این، زمان دقیقی از سوی عوامل سریال برای پخش ارائه نشده بود و تنها خبری که از زمان پخش سریال سریال 021 منتشر شده بود مربوط به احتمال پخش در نیمه دوم سال 99 بود.

 

به تازگی جواد رضویان با انتشار ویدیویی در حساب شخصی اینستاگرام خود از زمان پخش سریال صفر بیست و یک خبر داد. رضویان در این ویدیو، به مردم اطمینان خاطر داد که تصویربرداری و ضبط سریال صفر بیست و یک با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد و در ادامه نیز از مردم خواست تا توجه بیشتری به رعایت این موارد داشته باشند. رضویان در ادامه این مژده را به طرفدارن خود داد که سریال 021 از تاریخ 5 آبان ماه، در شبکه سه سیما به نمایش درخواهد آمد.لازم به ذکر است که ساعت پخش سریال صفر بیست و یک هنوز مشخص نیست و به زودی از سوی شبکه سه سیما، متعاقبا اعلام خواهد شد.

تصویربرداری سریال «صفر بیست و یک» از ابتدای تابستان امسال آغاز شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان ادامه دارد و آزیتا ترکاشوند به عنوان تازه‌ترین بازیگر این سریال جلوی دوربین رفته است.

تاکنون تصویربرداری این سریال از 60 درصد عبور کرده است و برای پخش از شبکه سوم‌ سیما ساخته می‌شود.

 

عوامل مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک»  عبارتند از:  نویسندگان فیلمنامه: شبنم وثوقی و هدی ایزدی، کارگردانان: سیامک انصاری، سید جواد رضویان، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، مدیر تولید: علیرضا بیات، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، مدیر برنامه‌ریزی: امیر رونقی، طراح چهره پردازی: میشا جودت، تدوین: سیامک مهماندوست، آهنگساز: بهرام دهقانیار، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: زهرا صمدی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، منشی صحنه: مهدیه درگاهی نژاد، عکاس: امید مسعود فر، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، تبلیغات و فضای مجازی: شیدا محمدیان، تهیه کننده: مهدی فرجی.

 

بازیگران سریال 021

مهدی فخیم زاده، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، امیرحسین رستمی، افشین آقایی، پادینا کیانی، مهبد بیور و محمدماهان فلاحتی از جمله  بازیگران سریال 021  هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال صفر بیست و یک 

در این بخش بیوگرافی بازیگران سریال صفر بیست و یک ( 021 ) را مرور می کنیم. سریال صفر بیست و یک محصول سال 1399 است و به کارگردانی مشترک سید جواد رضویان و سیامک انصاری ساخته شده، این سریال در ژانر کمدی-اجتماعی تهیه شده و بزودی از شبکه سوم سیما به پخش خواهد رسید. در ادامه این مطلب به طور کامل با بازیگران سریال صفر بیست و یک آشنا خواهیم شد. با پارس ناز همراه باشید.

داستان سریال صفر بیست و یک

قرار است فصل اول این سریال در مورد زندگی و خانواده دو باجناق باشد که با هم در شهرداری کار می‌کنند و گاهی درگیر نیوجرسی می‌شوند. یعنی باید سراغ مکانی بروند تا بلوک‌های سیمانی را برای عدم ورود بگذارند. البته قرار نیست داستان فقط بر این محور بچرخد، بلکه بخشی از قصه مجموعه نیوجرسی به اتفاقات زندگی این دو باجناق می‌پردازد.

 

همان‌طور که گاهی در حرف‌های عامیانه این ضرب‌المثل استفاده می‌شود که ژیان ماشین نمی‌شه، باجناق هم فامیل نمی‌شه، از قرار این دو باجناق هم با هم خیلی کل‌کل دارند. در واقع رقابت بسیار شدید و تنگاتنگ آن دو باعث می‌شود تا موقعیت‌های طنز شکل بگیرد.

 

سریال صفر بیست و یک کی پخش می شود؟

این سریال که در چهار فصل ساخته می شود، به احتمال زیاد بعد از ایام سوگواری محرم (1399) به روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت. البته امکان دارد پخش این سریال جلو بیافتد.

 

اسامی بازیگران سریال صفر بیست و یک

 

در این سریال بازیگرانی از جمله: مهدی فخیم زاده، سیامک انصاری، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، جواد رضویان، مریم شیرازی، امیرحسین رستمی، افشین آقایی، پادینا کیانی، مهبد بیور و محمدماهان فلاحتی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

بیوگرافی سیامک انصاری بازیگر سریال صفر بیست و یک

 

سیامک انصاری متولد سال 1347 و مرداد ماهی می باشد. او زاده تهران است و در رشته نمایش تحصیل کرده، او با بازی در سریال پاورچین به شهرت رسید. او همسر سابق طناز هادیان می باشد، سیامک انصاری در حال حاضر مجرد است و هیچ فرزندی ندارد.

 

بیوگرافی سید جواد رضویان  بازیگر سریال صفر بیست و یک

 

سید جواد رضویان متولد سال 1353 و مرداد ماهی می باشد. او زاده قم است و در رشته نقاشی تحصیل کرده، آقای رضویان با بازی در سریال پاورچین به شهرت بالایی دست پیدا کرد. او ازدواج کرده و یک دختر به نام یامین دارد، آقای رضویان علاوه بر بازیگری در حرفه: کارگردانی و خوانندگی هم فعالیت دارد.

 

بیوگرافی آزیتا ترکاشوند بازیگر سریال صفر بیست و یک

 

آزیتا ترکاشوند متولد سال 1359 و خرداد ماهی می باشد، او زاده بروجرد است و در رشته ادبیات فارسی تحصیل کرده است. او با بازی در سریال هایی از جمله: ملکوت، گذر از رنج ها، گاندو و بوی باران به شهرت رسید. خانم ترکاشوند همچنین یک رزمی کار حرفه ای است و کمربند مشکی کاراته دارد. او هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

بیوگرافی سروش جمشیدی بازیگر سریال صفر بیست و یک

 

سروش جمشیدی متولد سال 1358 و اسفند ماهی می باشد. او زاده تهران است و در رشته برق تحصیل کرده، او با بازی در سریال پربیننده در حاشیه دیده شد، او سپس با بازی در برنامه دورهمی (کاراکتر قیمت) به اوج شهرت خود دست یافت. آقای جمشیدی ازدواج کرده و یک پسر دارد اما هیچ عکسی از همسر وی منتشر نشده است.

 

بیوگرافی مهدی فخیم زاده بازیگر سریال صفر بیست و یک

 

مهدی فخیم زاده متولد سال 1321 و تیرماهی می باشد. او زاده تهران است و در رشته ادبیات (زبان فرانسوی و فارسی) تحصیل کرده، او با ساخت فیلم های و سریال زیادی از جمله: مسافران مهتاب (بازی در نقش نمکی) به شهرت رسید. آقای فخیم زاده یکی از نامدارترین کارگردانان ایران می باشد. او سالهاست ازدواج کرده و یک دختر دارد.

 

بیوگرافی رویا میرعلمی بازیگر سریال صفر بیست و یک

 

رویا میرعلمی متولد سال 1357 و شهریورماهی می باشد. او زاده قزوین است و در رشته طراحی صحنه تحصیل کرده، خانم میرعلمی با بازی در سریال حیرانی و همچنین سریال شمعدونی به شهرت بالایی دست یافت. خانم میرعلمی همسر حسین کیانی ازدواج کرده و یک پسر به نام کارن دارد.

 

بیوگرافی امیرحسین رستمی بازیگر سریال صفر بیست و یک

 

امیرحسین رستمی متولد سال 1354 و بهمن ماهی می باشد. او زاده تهران است و در رشته بازیگری تحصیل کرده، او با بازی در سریال دختران حوا به شهرت بالایی دست یافت. او همسر پوراندخت الستی است و این زوج جوان صاحب یک پسر به نام ارشیا می باشند. 

 

بیوگرافی نگار عابدی بازیگر سریال صفر بیست و یک

 

نگار عابدی متولد سال 1349 و بهمن ماهی می باشد. او متولد اهواز است و در رشته تئاتر و همچنین زبان انگلیسی تحصیل کرده است. خانم عابدی با بازی در سریال دودکش و همچنین سریال شمعدونی به شهرت بالایی دست یافت. او همسر سابق هدایت هاشمی است و در حال حاضر مجرد می باشد.

 

دیگر بازیگران سریال 021

 

پادینا کیانی

 

مریم شیرازی 

 

افشین آقایی

اطلاعات بیشتر در مورد سریال صفر بیست و یک

 

نام سریال: صفر بیست و یک (021)

محصول: 1399 شبکه 3

ژانر: طنز اجتماعی خانوادگی

کارگردانان: سیامک انصاری، سید جواد رضویان

دستیار اول کارگردان: بهنام اعلمی

مدیر تولید: علیرضا بیات

تدوین: سیامک مهماندوست

بازیگردان: علی صلاحی

منشی صحنه: مهدیه درگاهی نژاد

عکاس: امید مسعود فر

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه