بیوگرافی بازیگران سریال 021 ( صفر بیست و یک ) + ساعت پخش

بیوگرافی بازیگران سریال 021 ( صفر بیست و یک ) + ساعت پخش
کدخبر : 14565

جواد رضویان و سیامک انصاری دو چهره محبوب و بی حاشیه حوزه طنز این بار خود سریال سریال صفر بیست و یک را کارگردانی کرده اند و از امروز از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

بعد از پایان سریال نجلا از شبکه سه سیما این شب ها مجموعه ای جدید به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری که گفته می شود طنز می باشد از این شبکه پخش خواهد شد. در ادامه بیشتر با بازیگران سریال صفر بیست و یک آشنا شده و عکس های از این سریال را در رصداقتصادی مشاهده کنید.

 


خبرداغ : عکس لورفته از محسن کیایی در ویلای لاکچری اش + عکس همسرش


 

بازیگران سریال صفر بیست و یک

شبکه سه سیما از امروز، دوشنبه پخش سریال جدید خود را با عنوان “صفر بیست و یک (۰۲۱)” در دستور کار می‌ گذارد.

 

این سریال بنابر اعلام قبلی روایتی طنز دارد که به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری ساخته شده است. با این حال قرار است این سریال در قالب چند ۱۰ قسمت به تولید برسد.

 

هم‌اکنون مراحل فنی این سریال که پیش‌ تر نام”نیوجرسی” داشته، درحال انجام است تا برای پخش در ۵۰ قسمت آماده شود و روی آنتن برود. ضمن اینکه تصویربرداری فصل بعدی آن که ادامه قصه کنونی خواهد بود در حدود ۴۰ قسمت کلید خورده است.

 


خبرداغ : دوستی پنهانی ریحانه پارسا با پویان مختاری لورفت + سند


 

سیامک انصاری و سروش جمشیدی

سیامک انصاری و سروش جمشیدی

 

شبکه سه سیما تهیه و تدارک این سریال را در ۹۰ قسمت در نظر گرفته‌ تا شاهد یکی دیگر از سریال‌ های طولانی تلویزیون باشیم. فیلمنامه کامل مجموعه “۰۲۱” به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی سال گذشته نوشته و پس از آن به طور کامل بازنویسی شده است. شبنم وثوقی و هدی ایزدی نویسندگان مجموعه بوده‌ اند.

 

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند و امیرحسین رستمی

 

داستان صفر بیست و یک

داستان سریال جواد رضویان و سیامک انصاری حول دو باجناق می‌گردد که روابط دوستانه‌ای با هم ندارند. این دو مرد که در شهرداری کار می‌کنند، برای زمین زدن همدیگر تلاش می‌کنند و در راستای همین تلاش‌ها اتفاقات بامزه و بانمکی را رقم می‌زنند. شعار اصلی این سریال حول محور ضرب‌المثل مشهور «ژیان ماشین نمی‌ شه، باجناق فامیل نمی‌ شه!» می‌گردد.

 

سیامک انصاری

سیامک انصاری و جواد رضویان

 

معرفی بازیگران سریال صفر بیست و یک

سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی، علیرضا استادی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، رابعه اسکویی، اتابک نادری، محمدرضا خسروی، علی غلامی، میلاد کیانی و بازیگر نقش کودک:مهبد بیور بازیگران سریال هستند.

 

سیاوش طهمورث

سیاوش طهمورث و امیرحسین رستمی

 

سیامک انصاری در صفر بیست و یک

همچنین بخوانید :  عکس های جالب الهام حمیدی و بهنوش بختیاری در پشت صحنه سریال بی قراری

سیامک انصاری، زاده ۱۳۴۷ و به گفته خودش اصالتی تهرانی دارد. او فارغ‌ التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از «دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی» می باشد. او تا به حال در سِمت‌ های بازیگری تئاتر، بازیگری سینما، بازیگری شبکه خانگی، کارگردانی تلویزیون، کارگردانی شبکه خانگی و دستیار کارگردانی در سینما پرداخته‌ است. وی در این سریال طنز هم بازی کرده و هم کارگردان بوده است.

 

بازیگران سریال صفر بیست و یک

سریال صفر بیست و یک

 

سید جواد رضویان در صفر بیست و یک

سیدجواد رضویان از پدری قمی و مادر یزدی در شهر قم به دنیا آمد . وی به طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. بازی او در سریال در حاشیه سری ۱و۲ به کارگردانی مهران مدیری باعث محبوبیت بیش از پیش جواد رضویان شد. وی با سیامک انصاری در این سریال در نقش دو باجناق بازی کرده و کارگردانی کار را نیز بر عهده داشته اند.

 

بازیگران سریال صفر بیست و یک

بازیگران سریال صفر بیست و یک

 

عوامل مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک

نویسندگان فیلمنامه: شبنم وثوقی و هدی ایزدی، کارگردانان: سید جواد رضویان، سیامک انصاری، مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، فیلمبردار: حمیدرضا رضایی، مدیر تولید: علیرضا بیات، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر رونقی، طراح چهره پردازی: میشا جودت، تدوین: سیامک مهماندوست، آهنگساز: بهرام دهقانیار، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، صداگذار: حسین ابوالصدق، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: زهرا صمدی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، منشی صحنه: مهدیه درگاهی نژاد، جلوه‌ های ویژه کامپیوتری و تصحیح رنگ: امیر، ولی خانی، عکاس: امید مسعود فر، تهیه کننده: مهدی فرجی

 

سیامک انصاری

سیامک انصاری

 

گفتنی است؛ مراحل تصویربرداری این سریال از تابستان امسال آغاز شد و گروه طی این مدت مراحل ضبط و فنی را همزمان پیگیری کردند تا به موقع در کنداکتور سیما قرار گیرد.

 

پادینا کیایی

جواد رضویان و پادینا کیانی

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی و آزیتا ترکاشوند

بازیگران سریال صفر بیست و یک

سریال صفر بیست و یک

 

ایران آرت , فرارو

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه