با انتشار بیانیه ای اعلام شد

حمایت انجمن صنفی مدیران رسانه از پاک آیین

حمایت انجمن صنفی مدیران رسانه از پاک آیین
کدخبر : 14922

انجمن صنفی مدیران رسانه با انتشار بیانیه ای از نامزدی پدرام پاک آیین، کاندیدای فراجناحی حقوقدان و مدیر کل پیشین مطبوعات داخلی در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات حمایت کرد .

در این بیانیه از مدیران مسئول رسانه های سراسر کشور دعوت شده تا در تاریخ ۲۰ آبان با رای قاطع خود به پاک آیین به عنوان مدیرمسئول نشریه بخش خصوصی، و اعتمادساز ترین فرد بین حاکمیت و بدنه رسانه ها، از حقوق رسانه های خود دفاع حداکثری و مطالبات صنفی را با این انتخاب برآورده کنتد‌. متن بیانیه انجمن صنفی مدیران رسانه به این شرح است:

 

به نام آن که جان را فکرت آموخت
چراغ دل به نور جان بر افروخت

 

همکاران گرامی، مدیران مسئول محترم
رسانه

همان طور که استحضار دارید رسانه های کشور دوران سختی را سپری می کنند و شیوع بیماری کرونا نیز این فشار و سختی را دوچندان نموده است.
عبور از بحران ها و رسیدن به ساحل آرامش نیازمند اتحاد و همدلی است و این در حالیست که رسانه های کشور 
در شرایط انتخاب قرار دارند.
انتخاب نماینده مدیران محترم رسانه در هیات نظارت از آن جهت حائز اهمیت است که در شرایط امروز حضور نماینده ای دلسوز به عنوان وکیل مدافع صنف در هیات مذکور می تواند ضمن ایفای نقشی در خور رسانه ها و دفاعی شایسته از موکلین خود، بخش عمده ای مشکلات و چالش های فرا رو را مرتفع نماید.
خدمتگزاران شما در انجمن صنفی مدیران رسانه با تاکید بر اهمیت این انتخابات همه شما عزیزان را دعوت به حضور می نماید تا با حضور حداکثری میزان اعتبار نماینده خود در هیات را متذکر شویم.
ضمن ادای احترام به همه کاندیداهای عزیز که عموما از دوستان و جملگی همکاران ما هستند بدینوسیله اعلام می دارد که این انتخاب بایستی منجر
به حفظ اعتبار و منزلت، هویت صنفی، کارکرد فرهنگی و اجتماعی و نجات از بحران اقتصادی حاضر ختم شود و نماینده ای قادر به انجام این امور مهم خواهد بود که: از بدنه مطبوعات باشد، فراجناحی و به دور از جهت گیری سیاسی در رفتار و عمل باشد، کارشناس و باسابقه در امر مدیریت رسانه باشد و بر حقوق و مسائل حقوقی مرتبط با حوزه رسانه مسلط باشد. 
انجمن صنفی مدیران رسانه پس از برگزاری جلسات متعدد، و مشورت با اعضا و پیشکسوتان مطبوعاتی و ارزیابی سوابق، عملکرد و برنامه های کاندیداهای محترم و حتی گفت و گوی حضوری با تنی چند از ایشان، در نهایت پس از تشریک مساعی آقای پدرام پاک آیین، حقوقدان و مدیرکل پیشین مطبوعات داخلی را با توجه به سوابق ارزنده ای از جمله بیش از دو دهه روزنامه نگاری مستمر، سه سال حضور در هیئت نظارت، تجربه مدیریت رسانه ای در قوای سه گانه، دانش حقوقی و سابقه روزنامه نگاری، از جمیع جهات نسبت به دیگر کاندیدهای محترم شایسته تر دانسته و رسما به عنوان نامزد خود برای تصدی نمایندگی در هیئت نظارت بر مطبوعات به جامعه رسانه ای معرفی می کند. 
انتظار داریم مدیران مسئول محترم رسانه های سراسر کشور در تاریخ ۲۰ آبان با رای قاطع خود به پاک آیین به عنوان مدیرمسئول نشریه بخش خصوصی، و اعتمادساز ترین فرد بین حاکمیت و بدنه رسانه ها، از حقوق رسانه های تابعه خود دفاع حداکثری و مطالبات صنفی را با این انتخاب برآورده 
نمایند.
یادآور می شود این انجمن نسبت به این انتخاب متعهد بوده و کما فی السابق همکاران گرامی را در پیگیری امور صنفی مرتبط با هیات نظارت یاری نموده و دفتر انجمن محل برگزاری جلسات و دیدارهای منظم با نماینده منتخب خواهد بود.

 

وصف حالی ننوشتی و شد ایامی چند
محرمی کو که فرستم به تو پیغامی چند

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید
هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

انجمن صنفی مدیران رسانه

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه