عکس بدحجاب بهنوش بختیاری در خارج از کشور + عکس لورفته

عکس بدحجاب بهنوش بختیاری در خارج از کشور + عکس لورفته
کدخبر : 15199

بهنوش بختیاری عکسی از خود با بلوز و شلوار در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

بهنوش بختیاری جنجال زیادی به پا کرده است . بهنوش بختیاری دعوای شدیدی با ریحانه پارسا داشته است . بهنوش بختیاری در سریال های کمدی به دنیای سینما معرفی شد . عکس دیده نشده از بهنوش بختیاری را در ادامه مشاهده می کنید . 

 

خبرداغ : پاپوش غیراخلاقی محسن افشانی و ریحانه پارسا برای محمدرضا گلزار + فیلم


 

بهنوش بختیاری  عکسی از خود با پوششثی خاص در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت: "کاش من دلم دانه های قلبم پیدا بود" 

 

بهنوش بختیاری

 


خبرداغ : نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | چهارشنبه 28 آبان | 99/8/28


 

این  بازیگر  در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، بهرام پدر  بهنوش بختیاری  اصالتا بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمی گردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری حدود 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

 

بهنوش بختیاری

 

بهنوش بختیاری  ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند. بهنوش بختیاری  تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

 

منبع : رکنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه