طلاق منوچهر هادی و یکتا ناصر فاش شد + سند

طلاق منوچهر هادی و یکتا ناصر فاش شد + سند
کدخبر : 15234

در پی پست جدیدی که یکتا ناصر نشر داد که آهنگ شادمهر را همخوانی میکرد و گفته بود بی دلیل و الکی فقط چون پاییزهست و آبان ماه با این موزیک همخوانی کرده است و خبرهایی از طلاق این دو هنرمند پخش شد که صحت ندارد.

یکتا ناصر بازیگر معروف سینمای ایران است. یکتا ناصر یک فرزند دارد . یکتا ناصر با کارگردان معروف منوچهر هادی ازدواج کرده است . یکتا ناصر به تازگی در سریال دیدنی ایفای نقش کرده است .  یکتا ناصر  در اینستاگرام فعال است.

 

 

 
زندگی نامه یکتا ناصر
 

یکتا ناصر

 
یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. یکتا ناصر در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته یکتا ناصر خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.
 
 

خبرداغ : شاهرخ استخری از همسرش طلاق گرفت + علت طلاق


 

منوچهر هادی در مصاحبه ای مهریه همسرش  یکتا ناصر  را اعلام کرد. منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون ایران و همسر  یکتا ناصر  ، درباره مهریه همسرش گفت :مهریه همسرم  یکتا ناصر  فقط 5 سکه بود. ما حین همکاری مداوم در سه فیلم مختلف با هم آشنا شدیم و همین آشنایی ازدواجمان را رقم زد. در این رابطه منوچهر هادی ابراز داشت:مهمترین اتفاق زندگی من در سال 94، آغاز زندگی با  یکتا ناصر  بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند این عمل انجام شد. 

 

عکس منتشر شده از خانم و آقای بازیگر در کنار هم پس از طلاق

 

 

منوچهر هادی

 

منوچهر هادی از دو بازیگر معروف که بعد از طلاق از هم عکس گرفته اند را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است

منوچهر هادی   کارگردان  ایرانی در سال ۵۱ متولد شده است  منوچهر هادی  با  یکتا ناصر  بازیگر  ایرانی ازدواج کرده است او کارگردان پاهای بی قرار است که از شبکه پنجم سیما پخش خواهد شد در این مجموعه ملیکاشریفی نیا نیز نقش ایفا کرده است این کارگردان ایرانی در صفحه اینستاگرام خود عکسی از خانواده  شریفی نیا  را که در مهمانی پاهای بی قرار بازیگر و حضور داشتند منتشر کرده است.

 

منوچهر هادی

منوچهرهادی، عکسی از مهمانی « پاهای بیقرار » در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: مهمانی پاهای بیقرار بهمراه ملیکا  بازیگر  کارمون و خانواده محترمشون و سوفیام.

 

منوچهر هادی

خانواده شریفی نیا

 

تصاویری از منوچهرهادی

منوچهر هادی

منوچهر هادی و همسرش

یکتا ناصر

یکتا ناصر

منوچهر هادی

 

منوچهر هادی همسر یکتا ناصر در یک مصاحبه حرف های جالبی درباره آشنایی با “یکتا ناصر” گفت و مهریه او را اعلام کرد.

 

منوچهر هادی مهریه جنجالی یکتا ناصر را فاش کرد + عکس های عاشقانه
 
 

یکتا ناصر بازیگر 38 ساله سینما و تلویزیون که چندی پیش خبر از بارداری خود داده بود سال گذشته با منوچهر هادی ازدواج کرد.

 
 

منوچهر هادی

 
 

 

یکتا ناصر در دوران بارداری

منوچهر هادی در مصاحبه ای مهریه همسرش را اعلام کرد. منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون ایران و همسر یکتا ناصر، بازیگر درباره مهریه همسرش گفت :مهریه همسرم یکتا ناصر فقط 5 سکه بود.

 

همسر یکتا ناصر

 

عکس ازدواج یکتا ناصر با منوچهر هادی

وی اضافه کرده است:ما حین همکاری مداوم در سه فیلم مختلف با هم آشنا شدیم و همین آشنایی ازدواجمان را رقم زد. در این رابطه منوچهر هادی ابراز داشت:مهمترین اتفاق زندگی من در سال 94، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چراکه امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

 

یکتا ناصر نیز در مورد ازدواجش با منوچهر هادی گفت:روزهای خوبی را پشت سر می گذارم و حسم نسبت به این ازدواج، مثبت است. پایان سال 94 و شروع سال 95 با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امید دارم همه چیز خوب پیش برود.

 

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی با انتشار عکس هایی زیبا و نمایی از مراسم ازدواجشان در اینستاگرامشان این خبر را رسمی کردند.
 
 

عکس های جدید و زیبای یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

تصاویر زیبایی در صفحه شخصی یکتا ناصر و منوچهر هادی از مراسم ازدواجشان منتشر شد که به همراه بیوگرافی کوتاهی از این دو هنرمند برایتان جمع آوری کرده ایم.

 

منوچهر هادی در سال 1351 در تهران به دنیا آمد.وی درسال 1363 درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

یکتا ناصر (متولد 12 آبان 1357 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده است. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه»

 

 عکس جدید یکتا ناصر

عکس جدید یکتا ناصر در مراسم ازدواجش با منوچهر هادی

 

یکتا ناصر و همسرش

عکس اینستاگرامی یکتا ناصر و همسرش بعداز ازدواج

 

یکتا ناصر و منوچهر هادی

تصویر زیبای ازدواج یکتا ناصر و منوچهر هادی همسر یکتا ناصر

یکتا ناصر و همسرش

عکس یکتا ناصر و همسرش در کنار هم در مراسم ازدواجشان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه