بیوگرافی رعنا ازادی ور و همسرش + عکس دونفره

بیوگرافی رعنا ازادی ور و همسرش + عکس دونفره
کدخبر : 15246

رعنا آزادی‌ور (متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

رعنا آزادی ور متولد 17 فروردین 1362 در تهران، بازیگر است وی در دو فیلم بسیار جنجالی و حاشیه دار مارمولک و خانه دختر بازی کرد، از سال 80 فعالیت خود را آغاز کرده است و با اصغر فرهادی هم تجربه بازی دارد.

 


خبرداغ : عکس لورفته از خوش گذرانی مهدی پاکدل و همسر دومش + عکس خصوصی


 
 
تصویر
 

ازدواج

رعنا آزادی 35 ساله با مهدی پاکدل ازدواج کرده است . 

 

حاشیه

با انتشار عکسی از مهدی پاک دل در کنار رعنا ازادی ور هنرپیشه کشورمان ماجراهایی از ازدواج دوباره آقای هنرمند را در فضای مجازی و رسانه ها به راه انداخت و سبب به وجود آمدن

 


بیشتر بخوانید : واکنش همسر سابق اقای بازیگر به ازدواج مجدد مهدی پاکدل اینستاگرام را منفجر کرد + تصاویر



حاشیه های تازه ای برای مهدی پاکدل شد. بعضی از کاربران فضای مجازی رعایت نشدن فاصله بین آقا و خانم بازیگر در این عکس را باعث گمانه زنی هایی از ازدواج دوباره مهدی پاک دل با رعنا ازادی ور می دانند ولی این مسئله تا به اکنون مورد تائید یا تکذیب هیچکدام از این چهره های معروف قرار نگرفته است.

 

تصویر
 

شروع فعالیت هنری

باریگری را از کلاس های آموزشگاهی شروع کرد از آموزشگاه به فیلم مارمولک کمال تبریزی در سال 82 معرفی شد و اولین تجربه بازی را بدست آورد، سپس با یک سال دوری در سال 84 با سه فیلم موقعیت خود را در سینما ثابت کرد.

 

پارک وی و اصغر فرهادی

آزادی ور با ایفای نقش اول در فیلم پارک وی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 85 همرا با نیما شاهرخشاهی تجربه مفتاوت همراه با شناخته شدن در بین هنرمندان را بدست آورد او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی کرد و با پر افتخار ترین کارگردان ایران اصغر فرهادی تجربه همکاری داشته است.

 

بازی در فیلم محمد (ص)

در فیلم محمد (ع) نقش ام جمیل را ایفا کرده ام که همسر ابولهب است این نقشی کاملا منفی و متفاوت در کارنامه من است تقریبا یکسال و نیم در آن پروژه بزرگ حضور داشتم.

 

تصویر
 

کم کاری

در مجموع بازیگر پرکاری محسوب نمی شوم و همواره گزیده کار بوده ام و در طی چهارده سال فعالیتم سالی بیش از یک فیلم نداشته ام.

 

نقش جنجالی در خانه دختر

آزادی ور که در فیلم خانه دختر سال 93 در قالب دختری ایفای نقش کرده که به دلیل سوء ظن خانواده نامزدش نسبت به دوشیزه بودن وی مسیر زندگیش عوض می شود این فیلم نزدیک سه سال توقف بود که در نهایت نیم دوم سال 96 رفع توقیف شد و هنوز اکران نشده است، فیلم مارمولک در سال 82 نیز دچار حاشیه های زیادی شده بود.

 

تصویر

 

لباس و خوش پوشی

رعنا آزادی ور اغلب خوش پوش است که البته گاه این خوش پوشی، جنجال هایی هم به راه انداخته است او همیشه سعی در نوعی متفاوت بودن در انتخاب های خود دارد طرح لباس های او معمولا بخشی متفاوت و غیر معمولی را در خود گنجانده است؛ فرمی عجیب یا دامنی غیر معمول که حتی این موضوع را می توان در رنگ ها هم مشاهده کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه