سارا و نیکا به خاطر عکس در استخر ممنوع الکار شدند + عکس

سارا و نیکا به خاطر عکس در استخر ممنوع الکار شدند + عکس
کدخبر : 15616

فصل هفتم سریال پایتخت قرار است ساخته شود و احتمال می رود در نوروز ۱۴۰۰ پخش آن شروع شود. پایتخت هفت البته حواشی دارد که با آن همراه باشید.

سارا و نیکا حواشی زیادی داشتند . سارا و نیکا در سریال پایتخت چهره شدند . حالا که صحبت از ساخت پایتخت 7 هست بنظر می رسد صداوسیما سارا و نیکا را به علت حواشی اخیرشان ممنوع التصویر کند . باید دید سرنوشت حضور سارا و نیکا در سری جدید پایتخت چه خواهد شد ؟ ​
 
 

خبرداغ و جنجالی : بهاره رهنما و همسر اول و دومش + فیلم لورفته
 

 

سرانجام توافقات نهایی جهت ساخت سریال پایتخت ۷ مابین مدیران سیما و تولیدکنندگان این سریال صورت گرفت و فصل جدید پایتخت وارد پیش تولید شد.

 

باید منتظر ماند و دید در این شرایط تولید پایتخت برای نوروز ۱۴۰۰ تا چه حد ممکن شدنی است و آیا پایتختی ها که این روزها پیش تولید فصل جدید خود را آغاز کرده اند، می توانند این سریال را به کنداکتور عید امسال برسانند یا خیر!!

 


خبرداغ : ماجرای ارتباط پویان مختاری و اناشید حسینی چیست ؟


 

سارا و نیکا بعد از جنجال عکس برهنه در استخر شانس حضور در پایتخت را دارند؟

حالا که صحبت ها و توافقات اولیه درخصوص ساخت فصل هفتم پایتخت انجام شده و گویا پیش تولید این مجموعه خاطرانگیز و پرطرفدار هم آغاز شده چند سوال ذهن مخاطبان را درگیر کرده است؟

اول اینکه سرانجام پایتخت شش چه شد؟ چرا قسمت های باقی مانده آن تولید و پخش نشد؟

دوم اینکه توضیح درباره سنکانس جنجالی پایتخت ۶ که کپی از فیلم قبل از انقلاب بود و واکنش هایی زیادی به همراه داشت و حتی رئیس سازمان صداوسیما هم قول پیگیری داد چه شد؟

 

 

سوم اینکه سارا و نیکا فرقانی بازیگران نوجوان این سریال که در سال ۹۹ این همه حواشی داشتند و از عکس برهنه و دوستی با چهره های اینستاگرامی در پایتخت ۷ حضور دارند یا خیر؟

 


خبرداغ \ دستمزد میلیاردی محسن تنابنده برای سری جدید پایتخت لورفت + عکس


 

 

چهارم اینکه تکلیف سعید آقاخانی و فصل سوم نون خ چه می شود و اگر قرار است پایتخت ۷ در نوروز ۱۴۰۰ پخش شود چه ضرورتی داشت در این ایام کرونایی تصویربرداری و ساخت آن انجام شود.

 

همچنین لازم است مسئولان صداوسیما در خصوص دستمزد بازیگران و بحث مالی پیرامون فصل هفتم این سریال شفاف سازی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه