احسان علیخانی افشا کرد / ماجرای واقعی احسان علیخانی و نیوشا ضیغمی چیست ؟

احسان علیخانی افشا کرد / ماجرای واقعی احسان علیخانی و نیوشا ضیغمی چیست ؟
کدخبر : 15698

احسان علیخانی در یک ویدیو از خاطره اخراج شدندش به خاطر یک خانم بازیگر گفت و حالا در شبکه های اجتماعی این شائبه ایجاد شده که آن خانم بازیگر نیوشا ضیغمی بود.

​احسان علیخانی با انتشار تصویر نیوشا ضیغمی به شایعات پایان داد . .... 
 
 

در روزهای اخیر یک شایعه عجیب درباره احسان علیخانی و نیوشا ضیغمی ایجاد شده بود که باعث دردسر برای خانم بازیگر شد. ماجرا از این قرار بود که احسان علیخانی در یک ویدیو که برای چندین سال قبل است می گوید زمانی که ۱۸ ساله بود و کسی او را نمی شناخت سر صحنه فیلمبرداری خطاب به یک استار گفت: خانم فلانی تشریف بیارید سر صحنه اون خانم پیش کارگردان می رود و می گوید ایشون حق ندارد اسم من را بلند داد بزنه و باید بیاد دم اتاق گریم و خواهش کند که بیام سرصحنه یا ایشون باید بمونه یا من! و کارگردان به من گفت به سلامت…

 


خبرداغ : قتل بهاره رهنما در اینستاگرام / واکنش همسر بهاره رهنما چه خواهد بود ؟


 

بعد از این صحبت های علیخانی شایعه شد که منظور احسان علیخانی از خان استار نیوشا ضیغمی بود و ایشان باعث اخراج علیخانی از سر صحنه فیلم شده است.

 

احسان علیخانی تکذیب می کنم؛ نیوشا ضیغمی هیچ ارتباطی با آن خاطره ندارد

احسان علیخانی، با تکذیب یک شایعه درباره نیوشا ضیغمی، متنی را در صفحه اینستاگرامش، استوری کرد.

 

در این متن آمده است: «در چند روز گذشته، این شایعه برای خانم نیوشا ضیغمی ایجاد حواشی کرده. باید بگویم این خبر کاملا کذب بوده و ایشون هیچ ارتباطی با این خاطره قدیمی ندارند. متاسفم برای کسانی که خبر کاملا کذب منتشر می‌کنند.»

 

در خبری که چند روز پیش به نقل از احسان علیخانی در فضای مجازی انتشار یافته بود، نیوشا ضیغمی، مسوول اخراج او در سن ۱۸ سالگی، از یک کار تصویری مشترک معرفی شده بود.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه