عکس لورفته و جنجالی از مهران مدیری در پاریس + فیلم و عکس

عکس لورفته و جنجالی از مهران مدیری در پاریس + فیلم و عکس
کدخبر : 1891

عکس های جنجالی مهران مدیری و یک خانم بی حجاب در خیابان های پاریس را در این صفحه ببینید .

در فضای مجازی در پی انتشار عکس های جنجالی از مهران مدیری و یک خانم در خارج از کشور گمانه زنی ها و موضع گیری های زیادی به وجود اورده که به نوعی مهران مدیری و برنامه دورهمی را به حاشیه برده و شایعات زیادی برای این هنرمند بوجود اورده است .

 

**برای مشاهده عکس های داغ و جنجالی از مهران مدیری کلیک کنید 


عکس های جنجالی مهران مدیری را در زیر می بینید : 

 

 

 

 

شوخی و نظر کاربران توئیتر در پی انتشار عکس های جنجالی مهران مدیری در پاریس 

 

 

 

‌از نظر مهران مدیری این دنیا دیگه جای زندگی نیست بجز پاریس

 

× آخرین پسر وزیر ×

 

‌تویی که اگه بذارنت جای مهران مدیری عین خودش میشی که نباید بکوبیش عزیزم.

 

× ژوپین ×

 

‌الان مهران مدیری میگه من خودم جمعه صبح فهمیدم رفتم پاریس..

 

》Gary》

 

‌یه جوری میگه مهران مدیری با پول دورهمی رفته پاریس انگا قبل این برنامه تو مترو دس فروشی میکرده

 

یا بار اولشه رفته سفر

 

× sahar ×

 

‌دوستان زود قضاوت نکنید شاید مهران مدیری رفته پاریس بچشو به دنیا بیاره

 

》بیراهه رو》

 

‌میدونی تنها فرق رامبد جوان و مهران مدیری چیه؟

 

رامبد تو حمل وسایل کمک میکنه ولی مهران نه

 

》بیراهه رو》

 

‌مهران مدیری رفته پاریس ملت دارن خودشونو جر میدن از نظر مردم ایران کسی که علیه دولت و شرایط اقتصادی حرف بزنه خودش باید ک

 

عکس واقعی مهران مدیری و دختر و پسرش 

 

عکس واقعی همسر و فرزندان مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان و بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که در حال حاضر با برنامه تلویزیونی دور همی بسیار خوش درخشیده است دو فرزند دارد . مهران مدیری صاحب پسری به نام فرهاد و دختری به نام شهرزاد است. . به گزارش ایران ناز مهران مدیری در میدان بروجردی، سرآسیاب دولاب در تهران ۱۸ فروردین ۱۳۴۸ بدنیا آمد . او آخرین فرزند خانواده است و سه برادر بزرگ تر دارد. مهران مدیری کارگردان، بازیگر، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه کننده است.

عکس واقعی همسر و فرزندان مهران مدیری

فرهاد مدیری پسر مهران مدیری متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۰ است. او در هنرستان موسیقی درس خوانده و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است نه در فرم لباس پوشیدن فرهاد اثری از بچه‌های هنری است و نه در مرتب کردن چهره‌اش؛ البته همه اینها را خودش انتخاب کرده و پدرش نقشی در انتخاب این فرم لباس پوشیدنش ندارد؛‌ حتی می‌تواند بخندد و تعریف کند که ریش فراوانی داشته و برای آمدن سر گفت و گو آنها را اصلاح کرده چون نمی‌خواسته عکسش با آن ریش‌های بلند چاپ شود!

همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته‌ اش هنری بوده و ادبیات . او خانه‌دار است و برای خودش می‌نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌های تلویزیونی‌اش استفاده کرده است.

**برای مشاهده عکس های داغ و جنجالی از مهران مدیری کلیک کنید 

 

عکس لو رفته و جنجالی مهران مدیری در حال بغل کردن دختر جوان + بیوگرافی و عکس

 

ماجرای تعطیلی شب نشینی مهران مدیری چیست ؟

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرآنلاین: عضو شورای پروانه نمایش خانگی از توقف تولید و پخش برنامه شب نشینی با شکایت صدا و سیما خبر داد.

 

50

سعید رجبی در صفحه شخصی خود نوشت: بعد از تجربه «هیولا» مدیری اجرای برنامه «شب نشینی» را در دست گرفت که با ایراد حقوقی صدا و سیما موقتا به حالت تعلیق درآمده است.

پیشتر اخباری از احتمال بروز محدودیت برای مدیری به خاطر برخی حواشی ایجاد شده منتشر شده بود.

47

هیولای مدیری رکورد زد 

در آستانه پخش آخرین قسمت "هیولا"، این سریال با مجموع ۳۰۶ میلیون دقیقه تماشا، بالاتر از "ممنوعه"، "نهنگ آبی" و فصل سوم "شهرزاد" در رتبه‌بندی تماشای آنلاین قرار گرفت.
 

بعد از "هیولا" با میانگین ۱۷ میلیون دقیقه تماشا در هر قسمت، "ممنوعه" با میانگین ۹.۵ میلیون دقیقه تماشا در هر قسمت، فصل سوم "شهرزاد" با میانگین ۷.۸ میلیون دقیقه تماشا در هر قسمت و "نهنگ آبی" با میانگین ۶.۸ میلیون دقیقه تماشا در هر قسمت در رتبه‌های دوم تا چهارم پربازدیدترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی قرار دارند.

به نظر می‌آید با افزایش اقبال مخاطبان به تماشای آنلاین محتواهای ویدیویی، این میزان تماشا هر روز تقویت شده و با ورود فیلم‌ها و سریال‌های جدید به شبکه نمایش خانگی شاهد رکوردشکنی‌های تازه در این فضا باشیم.

46

سریال "هیولا" با بازی مهران مدیری، فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، شیلا خداداد، گوهر خیراندیش و... همچون سایر آثار مدیری مخاطبان زیادی دارد و در عین حال برخی نیز به از آن انتقاد می‌کنند.

موضوع سریال هیولا دربارهٔ خانواده‌ای است که از زمان احمدشاه تا حالا می‌خواهند شریف باشند و شریف بمانند. درست مثل نام خانوادگی شان و اسم کوچه ای که در آن زندگی می‌کنند: "شرافت". اما انگار شریف ماندن این روزها خیلی سخت شده‌است...

 

همسر مهران مدیری کیست ؟ 

 

سایت های زیادی از فریبا متخحصص به عنوان همسر مهران مدیری یاد می کنند که اطلاعات اشتباه و شایعه است.

 

 

مهران مدیری، متولد 1346 در سرآسیاب دولاب است.

 

مدیری کوچک ترین فرزند خانواده است و سه برادر بزرگ تر دارد. از 16 سالگی با تئاتر آشنا شد. دو فرزند دارد به نام های فرهاد مدیری و شهرزاد مدیری.

مهران مدیری

مهران مدیری فعالیت خود را رسانه ها را از سال 68 آغاز کرد که وارد رادیو شد و گویندگی را آغاز کرد. او کار خود در رادیو را در «داستان شب» آغاز کرد و در سال 72 به داریوش کاردان پیوست تا اولین برنامه طنز خود را روی آنتن ببرد.

 

بعد از مجموعه طنز 72 که مهران مدیری را مشهور کرد، جایگاه او به عنوان یک کارگردان و بازیگکر تثبیت شد.

مهران مدیری و پسرش

مهران مدیری و پسرش

 
 
بیوگرافی مهران مدیری 

 مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران میدان سرآسیاب، خیابان بروجردی کارگردان، هنرپیشه، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است. وی در رشته تئاتر قبول شد اما به دلیل جنگ دانشگاه را رها کرد و اکنون مدرک تحصیلی دیپلم دارد و دانشجوی انصرافی دانشگاه است. مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مهران مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران معرفی نمود.

مهران مدیری

 

خانواده مهران مدیری :

مهران مدیری در یک خانواده ی اهل هنر و شهر اراک به دنیا آمد. وی سه برادر بزرگتر از خود دارد و آخرین فرزنده خانواده است. وی کودکی اش را در سر آسیاب دولاب منطقه ای در جنوب تهران گذراند.

همسر مهران مدیری :

مهران مدیری ازدواج کرده و متاهل است. در مورد همسر مهران مدیری شایعاتی بر سر زبان ها می چرخد اما تا به امروز  هیچ عکسی از همسر مهران مدیری در رسانه ها منتشر نشده است. وی دوست ندارد در مورد زندگی خصوصی خودش صحبت نماید.

فرزندان مهران مدیری :

مهران مدیری یک دختر به نام شهرزاد و یک پسر به نام فرهاد دارد . پسر آقای مدیری در عرصه موسیقی فعالیت می کند.

مهران مدیری و دخترش

 

سابقه فعالیت مهران مدیری :

مهران مدیری بازیگر تلویزیون و سینما فعالیت در عرصه بازیگری را از سن ۱۶ سالگی با تئاتر آغاز کرد. وی در ۲۲ سالگی به عنوان گوینده در رادیو فعالیت می کرد و به مدت ۶ سال گوینده داستان شب بود. نمایش های شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس از جمله نمایش هایی است که تا سال ۷۲ بر روی صحنه تئاتر اجرا کرد.

از سال ۱۳۷۱ و ۲۵ سالگی وارد تلویزیون شد و در سال ۷۲ اولین برنامه طنز خود را تولید کرد. با حضور در برنامه نوروز ۷۲ در میان مردم دیده شد.  سریال طنز پرواز ۵۷ اولین سریال تلویزیونی است که کارگردانی آن را بر عهده داشت و پس از آن در ساعت خوش، سال خوش، نوروز ۷۶، جنگ ۷۷، ببخشید شما، پلاک ۱۴، نود شب به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

مهران مدیری در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در سریال دردسر والدین ساخته مسعود نوابی بسیار درخشید . وی در این سریال همبازی بازیگرانی از جمله فاطمه گودرزی، علی صادقی و حمیده خیرآبادی بود. با ساخت پاورچین و بازی در این سریال طنز به اوج شهرت خود رسید و پس از آن سریال های نقطه چین، جایزه بزرگ، شب های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره، و … را ساخت.

فیلم سینمایی ” دیگه چه خبرا ” ساخته تهمینه میلانی اولین فیلمی است که مهران مدیری در آن ایفای نقش نمود. فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر اولین فیلم سینمایی ساخته مهران مدیری می باشد. وی در این فیلم علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی، نویسندگی و بازیگری آن را بر عهده داشت.

زندگینامه مهران مدیری

 

مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی :

پس از ساخت و پخش مرد هزار چهره قرار بود سریال قهوه تلخ از تلویزیون پخش شود اما به دلایل نا معلوم امکان پخش این سریال از شبکه های تلویزیونی ممکن نبود به این خاطر مهران مدیری تصمیم گرفت این سریال از شبکه نمایش خانگی توزیع شود. تا به امروز این سریال موفق ترین سریال نمایش خانگی بوده است. گنج مظفر، عطسه، ویلای من و شوخی کردم از جمله سریال هایی است که در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

 

جنجال تازه‌ مهران مدیری در برنامه دورهمی

 

مهران مدیری

معمولا توی دورهمی‌هایی از نوع دورهمی‌های مهران مدیری حرف‌هایی زده می‌شود که فارغ از شیوه بیان، طنزی ناپخته را در بطن خود دارد که تنها موجب تلخندی بی اثر می‌شود. حالا و در یکی از این شوخی‌های بی‌محابا، جناب طناز حرف‌هایی زده که حکایت فریاد در باد است. نسیمی که مهران مدیری در برنامه دورهمی‌اش به راه انداخت، الان توفانی شده که صدای خیلی‌ها را درآورده و موجی از اعتراض‌ها را باعث شده است.

 

 روزنامه آرمان امروز در ادامه نوشت: «

 

دورهمی یا برهم زنی

پنجشنبه گذشته که مهران مدیری در بزم دورهمی‌اش سخن از واسطه‌گرها را پیش کشید، کمتر کسی فکر می‌کرد که پایان‌بندی اظهارات این مجری - بازیگر به مسائل مربوط به گمرک، قاچاق کالا و محصولات کشاورزی و در نهایت اتهام زنی به ماموران گمرک ختم شود. او که سخن خود را این گونه آغاز کرده بود: «برنامه امشب ما راجع به واسطه‌گری است...» به اینجا رسید که: «گاهی وقتی واسطه و کالا در اثر برخورد با یکدیگر الکترون از دست می‌دهند، پدیده‌ای به نام قاچاق کالا به وجود می‌آید.» این که با چنین شیوه‌ای به طرح مسائل عمده اقتصادی پرداخته شود، حاصلی جز «رواداری مشکلات» در پی نخواهد داشت. از این جای سخن، مدیری آرام‌آرام نیش کلامش را زهردارتر کرد تا رسید به مجموعه گمرک و اینجا بود که گفت: «در باز می‌شود سلطان هلو هسته‌جدا می‌آید با ۱۰ تا بادیگارد. بعد یکی هم توی صف ایستاده می‌گوید آقا من یک کارتن زیپ برای مصرف شخصی‌ام وارد کرده‌ام خبر مرگم و شش ماه است ترخیص نمی‌شود. بهش می‌گویند برو آقا اینجا واینستا.» البته آیتم‌های نمایشی برنامه دورهمی اول پاییز، چاشنی نقدهای بی‌محابای مهران مدیری نیز بودند و تا آنجا پیش رفتند که در بخشی از یک نمایش، این دیالوگ رد و بدل می‌شود: «بابا الآن هر روز همه دارند، جنس وارد می‌کنند. هیچکس هم گمرکی نمی‌دهد. اصلا گمرک چیه؟ فکر کنم این اداره گمرک با دفتر هماهنگی‌های فناوری ادغام شده زیرمجموعه این صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی.» برنامه که تمام شد، موج انتقادات و اعتراضات هم به راه افتاد.

 

گلایه‌های اهالی گمرک

توفان اظهارات مهران مدیری درباره گمرک چنان بود که روابط عمومی گمرک روز گذشته با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف از بیان مطالب خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی در برنامه دورهمی عنوان کرد: «اهانت و نسبت ناروا دادن به دیگران از سوی هر فرد و به هر شکلی ناپسند و غیرقابل توجیه است؛ به‌ خصوص اگر این اقدام از طریق رسانه ملی حتی در قالب طنز و کنایه صورت گیرد. پنجشنبه شب پیش در برنامه دورهمی شاهد اظهارات غیر واقعی و غیر اخلاقی مجری این برنامه در مورد کارکنان شریف و خدوم گمرک بودیم که این موضوع ضمن رنجش خاطر و ناراحتی شدید آنها و خانواده‌هایشان قطعا موجب وهن و هتک حرمت یک سازمان حاکمیتی است که وظیفه مرزبانی اقتصادی کشور را به‌ عهده دارد.»

 

این روابط عمومی در ادامه یادآور شد: «در این زمینه بد نیست جهت اطلاع مجری و سایر دست‌اندرکاران برنامه دورهمی اشاره شود که یکی از اهداف سامانه جامع امور گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در گمرک که از حدود ۳ سال قبل راه‌اندازی شده، شفاف‌سازی فرآیندهای گمرکی و تجاری از جمله قطع ارتباط فیزیکی بین صاحبان کالا و کارکنان گمرک با هدف از بین بردن احتمال سوءاستفاده مالی، جعل اسناد و مدارک گمرکی و کمک به کشف کالاهای قاچاق به ویژه در طی تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش همگانی برای مقابله با این پدیده مخرب است.»

 

در همین حال برخی از کارکنان گمرک هم به طور جداگانه و در نامه‌ای سرگشاده به مهران مدیری گلایه خود را این گونه ابراز کرده‌اند: «در برنامه پنجشنبه شب شما هم با طرح ادعاهای واهی و چشم‌پوشی بر زحمات همکاران‌مان، بعد از چندین سال درخشش در صحنه هنری حالا باعث تاسف آنان قرار گرفتید.»

 

در ادامه این نامه آمده است: «اگر روزی به خود زحمت دهید و سری به نقاط مرزی بزنید برای خوش‌آمدگویی خواهید دید در آنجا بادی است در منطقه که در هوا می‌پیچد و لباس‌هایتان را از خاک خاکستری می‌نماید، دقیقا همانند مطالب برنامه پنجشنبه شب گذشته شما که متاسفانه ذهن برخی از هموطنانمان را خاکستری کرد.»

 

علاوه بر این واکنش‌ها و گلایه‌ها، رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران هم طی یادداشتی به اظهارات مهران مدیری در برنامه دورهمی اعتراض کرد و نوشت: «در برخی رسانه‌ها و برخی برنامه‌های تلویزیونی که همه چیز را آن جا می‌شود در هم و بر هم دید و شنید، مجری و مهمان درباره هر چه دوست دارند صحبت می‌کنند. خب این روزها که وضع اقتصاد کشور خوب نیست، همه اجازه دارند درباره آن صحبت کنند. برنامه‌ای، سیاست‌های اقتصاد کلان را به چالش می‌کشد و برنامه‌ای دیگر، سیاست‌های تجاری را.»

 

محسن جلال‌پور در ادامه عنوان کرد:«ممکن است بگویید کار رسانه همین است اما موضوعی که می‌خواهم مطرح کنم این است که از جایی به بعد بحث‌ها تخصصی می‌شود. بحث‌ها عمومی نیست و متخصصان آگاه باید درباره آن صحبت کنند نه افرادی که هیچ اطلاعی درباره آن ندارند. دنیای ما این روزها خیلی پیچیده‌تر از آن شده که یک نفر بتواند همه مناسباتش را به چالش بکشد.»

 

هر چند تاکنون پاسخی از سوی این مجری - بازیگر به این واکنش‌ها داده نشده است اما به نظر می‌رسد رسانه ملی باید درباره موضوعات حساس با دقت بیشتری عمل کند.»

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    1

    مترجم و ترانسفر است. شما هم به خارج از کشور بروید برایتان مترجم به فرودگاه تا هتل می فرستند چون نه زبان آن کشور را بلدید نه مسیر ها را

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه