بازیگری ترامپ سانسور شد + عکس

بازیگری ترامپ سانسور  شد + عکس
کدخبر : 1915

شبکه CBC کانادا حضور هفت ثانیه‌ای دونالد ترامپ در فیلم سینمایی «تنها در خانه ۲» را حذف کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، شبکه کانادایی CBC فیلم سینمایی کلاسیک «تنها در خانه ۲» را پخش کرد که سکانس حضور چند ثانیه دونالد ترامپ در آن حذف شده و واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.

این شبکه در مورد برش این صحنه که مخاطبان و خود ترامپ هم به آن اشاره کرده بودند، پاسخ داده است:

شبکه سی بی سی برای اولین بار حضور هفت ثانیه ای دونالد ترامپ در فیلم «تنها در خانه» را ۵ سال پیش برای کریسمس و قبل از آنکه او برای ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شود، حذف کرده بود و دلیل سیاسی برای این کار وجود ندارد.

مسئولان این شبکه گفتند: این اتفاق معمولاً برای فیلم‌هایی که از تلویزیون پخش می‌شوند، می‌افتد؛ «تنها در خانه ۲» به خاطر زمان تدوین شده بود و سکانسی که دونالد ترامپ در آن حضور داشت، یکی از چندین صحنه‌ای بود که به دلیل وابسته نبودن به داستان اصلی فیلم حذف شد.

این ویرایش‌ها برای اولین بار پس از دریافت حق پخش این فیلم و در سال ۲۰۱۴، قبل از آنکه ترامپ به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود انجام شده بود. در این سکانس کوتاه، ترامپ با شخصیت مکالی کالین در یک هتل صحبت می‌کند.

با وجود اینکه این فیلم سینمایی بدون حضور ترامپ در حال پخش است، اما این اتفاق به تازگی مورد توجه قرار گرفته است و ترامپ در توییتی با اشاره به اختلاف نظرش با جاستین تردور، نخست وزیر کانادا نوشت: حدس می‌زنم جاستین تی خیلی دوست ندارد که او را وادار کنم پول ناتو یا تجارت را بپردازد.

به غیر از سکانس حضور ترامپ در مجموع هشت دقیقه از نسخه اصلی این فیلم ویرایش و حذف شده است.

 

 

حضور افتخاری ترامپ در فیلم «تن‌ها در خانه» حذف شد

 

برای مشاهده خبر های  مرتبط با این موضوع اینجا کلیک کنید 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه