دختر مهران غفوریان در اینستاگرام + عکس

دختر مهران غفوریان در اینستاگرام + عکس
کدخبر : 19814

دختر زیبا در استوری مهران غفوریان کیست ؟

مهران غفوریان به تازگی سروصدای زیادی به پا کرده است . غفوریان با بازی خود در سریال قورباغه به شدت مورد توجه قرار گرفت . او در این سریال یک نقش جدی داشت که اولین نقشی بود که مردم از او در یک سریال جدی با کاهش وزن عجیب می دیدند . مهران غفوریان در سریال های طنز و جدی زیادی کار کرده بود که طرفداران زیادی دارد . او در فصل های مختلف خندوانه نیز با استندآپ کمدی بسیاری از مردم را خنداند . اما حالا چهره جالب مهران غفوریان سروصدای زیادی به پا کرده است و عکس های مختلفی از او در اینستاگرام وایرال می شود . 

 

مهران غفوریان علاوه بر کاهش وزن چند تغییر جالب در زندگی خودش داده است . او به طور رسمی در اینستاگرام شروع به فعالیت کرده است و همکارانش پیج اصلی او را به مردم معرفی کردند . مهران غفوریان پیش از این فعالیتی در اینستاگرام نداشت . او بعد از ایجاد صفحه برای خودش دنبال کنندگان زیادی پیدا کرد تا جایی که تعداد دنبال کنندگان او به عدد 300 هزار نیز رسید . 

 

 

اما نکات جالب دیگری در مورد این هنرمند در فضای مجازی منتشر شده است که باعث شوخی عده زیادی از کاربران با مهران غفوریان شده . استوری و عکس های مهران غفوریان در نوع خود جالب توجه بوده است . در روز گذشته مهران غفوریان عکس دختر برادرش را منتشر کرد که حاشیه کم نداشت . در ادامه استوری جالب مهران غفوریان را مشاهده می کنید . 

 

دختر مهران غفوریان در اینستاگرام

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه