تحصیلات مهدی طارمی + عکس

تحصیلات مهدی طارمی + عکس
کدخبر : 19853

مهدی طارمی متولد 27 تیر 1371 است. مهدی طارمی یک برادر و یک خواهر دارد. مهدی طارمی از سن ۶ سالگی به مدرسه فوتبال رفت و از ۱۰ سالگی با تیم جوانان برق فوتبال حرفه‌ای را آغاز کرد. مهدی طارمی دیپلم دارد.

به گزارش رصدورزشی، مهدی طارمی متولد 27 تیر 1371 است. مهدی طارمی یک برادر و یک خواهر دارد. مهدی طارمی از سن ۶ سالگی به مدرسه فوتبال رفت و از ۱۰ سالگی با تیم جوانان برق فوتبال حرفه‌ای را آغاز کرد. مهدی طارمی دیپلم دارد.

 

bi-pooli-4

 

مهدی طارمی در تیم ملی

مهدی طارمی برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ و در زمان کارلوس کی روش به تیم ملی ایران دعوت شد و نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان انجام داد. او در سومین بازی ملی خود پایش به گلزنی باز شد و در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ دو بار برابر گوام گلزنی کرد و در کنار سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن آن بازی انتخاب شد.

 

طارمی در چهارمین بازی ملی خود نیز با یک پاس گل برای آندرانیک تیموریان و همچنین زدن گل سوم برای ایران درخشید، مهدی طارمی یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بود. او در ۱۸ بازی ملی خود ۹ گل به ثمر رسانده که در دوره مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ گل‌هایش به چین و قطر برای ایران ۳ امتیازی بوده و از این نظر نقش حیاتی در موفقیت تیم کی‌روش داشته است. وی در جام جهانی ۲۰۱۸ در ترکیب اصلی تیم ملی ایران قرار داشت و در تمام مسابقات به میدان رفت، این بازیکن در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نیز در ترکیب اصلی تیم ملی قرار داشت و در مجموع این مسابقات با زدن ۳ گل عملکرد خوبی از خود نشان داد.

 

jpg

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه