عکس دیده نشده از برادر سارا و نیکا + عکس

عکس دیده نشده از برادر سارا و نیکا + عکس
کدخبر : 19874

سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت هستند.

به گزارش شمانیوز:  سارا و نیکا   فرقانی اصل دوقلوهای سریال پایتخت هستند.  سارا و نیکا  متولد 8 مرداد 1383 هستند.  سارا و نیکا  از کودکی در کشور سوئد زندگی می کنند. 

 

عکس برادر سارا و نیکا

 

سارا+و+نیکا (1)

 

 

پدر سارا و نیکا فرقانی یک فوتبالیست بود و در لیگ جوانان در تیم های فوتبال عقاب و راه آهن پانزده سال فوتبال بازی می کرد و به دلیل مصدومیت در فوتبال نتوانست فوتبال را ادامه بدهد و در سال ۱۳۹۲ تصمیم گرفتتند با خانواده برای ادامه تحصیل سارا و نیکا به کشور سوئد مهاجرت کنند و در این کشور زندگی کنند.

 

انتشار عکس سارا و نیکا فرقانی اصل در استخری در خارج از کشور با حواشی فراوانی همراه بوده است. به نظر می رسد یک ایرانی که تصادفا در آن استخر حضور داشته است بدون رعایت اخلاق عکس دو بازیگر جوان ایرانی را منتشر کرده است. پس از انتشار عکس نیمه برهنه سارا و نیکا در اتخر واکنش های فراوانی به این ویدئو صورت گرفت. برخی از آنها حمایت کردند و برخی دیگر معتقدند آنها باید به قوانین کشور خودشان هم احترام بگذارند. یکی از عجیب ترین واکنش ها واکنش تتلو به فیلم استخر سارا و نیکای پایتخت بود.

 
 
 
تتلو که پیشتر به دلیل حجاب این دو دختر ادعا کرده بود از آنها خوشش می اید از انتشار این عکس ها ناراحت شد و نوشت: «عکس لُختی سارا و نیکارو دیدم . اینا همون به دردِ نقی و آقای هویج میخورن. طبیعت خوب میدونه کی رو بذاره بغل کی. عمه مهینه من با هشتصد سال سن از اینا خوش هیکل تره.»
 
تتلو قبلا گفته بود روی سارا و نیکا هم «کراش» دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه