عکس رها در سریال احضار + تصاویر

عکس رها در سریال احضار + تصاویر
کدخبر : 19887

رها سریال احضار متولد اردیبهشت 1366 در تهران است.

به گزارش شمانیوز: غزال نظر بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون و تئاتر و وکیل پایه یک دادگستری است. رها سریال احضار متولد اردیبهشت 1366 در تهران است.

 

 

 

ازدواج رها سریال احضار

 

درباره وضعیت ازدواج و همسر و مجرد یا متاهل بودن غزال نظر خبری تا کنون منتشر نشده است و اطلاع دقیقی از زندگی شخصی وی موجود نیست.

 

 

ghazalnazar-joolipooliir

 

 

 

شروع فعالیت هنری رها سریال احضار

 

رها سریال احضار غزال نظر بازیگری‌ را از سن نوجوانی و از ۱۴ شروع کرده و در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نیز نقش آفرینی کرده است غزال نظر با توانایی و استعدادی که در بازیگری و عرصه هنر دارد، خیلی زود در بین بازیگران مطرح جای گرفت و اکنون یکی از هنرمندان باسابقه و نام‌ آشنای سینما تلویزیون و تئاتر می باشد.

از مهم‌ترین آثار غزال نظر می‌توان به بازی در فیلم تنگنا، فیلم تئاتر اعتراف و فیلم سینمایی مقیمان ناکجا اشاره کرد. غزال نظر علاوه بر بازیگری به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی نیز فعالیت دارد.

 
 

 

معرفی سریال احضار/بازی رها سریال احضار

 

رها سریال احضار «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود.

علیرضا افخمی پیش‌تر مجموعه‌های تلویزیونی «تب سرد»، «او یک فرشته بود»، «پنجمین خورشید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است.

کنداکتوری که با مشخص شدن سریال ماورایی "دعوت نحس" علیرضا افخمی که به "احضار" تغییر نام داده، مجموعه جدید علیرضا افخمی که سابقه خوبی در ایام ماه رمضان دارد.

"با انجام  80 درصد از تصویربردارى مجموعه تلویزیونى "احضار"، مراحل فنی هم‌زمان در حال انجام است تا مجموعه برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما آماده شود. با پایان یافتن تصویربرداری بخش‌های شمال سریال، گروه هم‌اکنون در تهران مشغول ادامه کارند.

 

 

biography-of-ghazal-nazar-10

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه