متین ستوده در لباس عروس + عکس همسرش

متین ستوده در لباس عروس + عکس همسرش
کدخبر : 20114

متین ستوده بازیگر سینما از ازدواجش با علی زندی در اینستاگرامش خبر داد.

به گزارش شمانیوز: متین ستوده بازیگر سینما از ازدواجش با علی زندی در اینستاگرامش خبر داد. متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران است متین ستوده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

 

7a00bb05-c86d-4a1a-9598-8355cf946196

 

 

 

  • نام :متین السادات
  • نام خانوادگی :ستوده
  • زمینه فعالیت:سینما، تلویزیون و تئاتر
  • تاریخ تولد:22 اردیبهشت 1364
  • محل زندگی:تهران
  • پیشه:بازیگر

 

 

زندگی شخصی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

 

 

تحصیلات متین ستوده

متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

 

 

WhatsApp Image 2020-03-23 at 23.38.11

 

 

ورود متین ستوده به عرصه بازیگری

متین السادات ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود؛ اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست.دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری اش از این حوزه و بازگشت مجدد او. 

 

 

خانواده متین ستوده

فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد، پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته ابتدایی است.

 

 

 

2

 

پدر متین ستوده

سیدحسین پدر متین که متولد 1327 در محله پشت بازار خرم آباد و کارمند صداوسیما است؛ مادر متین نیز معلم دبستان بود که پس از 35 سال خدمت بازنشست شد. خواهری بزرگتر از خودش داره به نام مریم و برادری بزرگتر به نام مانی.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه