رضا رشیدپور مهاجرت کرد ؟

رضا رشیدپور مهاجرت کرد ؟
کدخبر : 20373

رضا رشیدپور در یک لایو اینستاگرامی خبر مهاجرتش را که سر زبان‌ها افتاده بود، تکذیب کرد.

به گزارش رصداقتصادی  :  رضا رشیدپور امروز با انتشار تصویری از پنجره هواپیما در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «اما خودم را جا گذاشتم.»

 

واکنش رضا رشیدپور به انتشار شایعه مهاجرتش

 

 

همین یک کلمه باعث شد تا تفاسیر متفاوتی از این موضوع صورت بگیرد و بسیاری آن را مبنی بر مهاجرت وی از ایران بدانند. اما در نهایت این مجری تلویزیونی، در گفت وگویی که با مخاطبان خود در فضای مجازی داشت، اعلام کرد که از ایران خارج نشده و تنها یک سفر کاری داشته است.

 

وی در سخنانی گفت: من اهل مسافرت هستم، اهل مهاجرت هیچ وقت در زندگی ام نبودم. الان هم سفر کردم نه هجرت. سفرم هم داخل ایران است. من ایران عزیز و کشورم را بسیار دوست دارم و تمام آرزویم این است که بتوانم کنار و نفس به نفس مردمم زندگی کنم. تشویق ها، گلایه ها و حرف ها و حتی فحش هایشان را همین جا کف خیابان بشنوم. من را چه به مهاجرت!

 

رشیدپور ادامه داد:  این یک نکته عجیب است چرا تا عکس پنجره هواپیما می بینیم، فکر می کنیم کسی مهاجرت کرده است. این را باید مسئولان گرامی مورد توجه قرار بدهند که عکس پنجره هواپیما یا یک جمله احساسی چرا در ذهن مردم نشان می دهد یک نفر مهاجرت کرده است؟ نه. من ایران را خیلی دوست دارم. شاید بگوییم ایران خاک است و این خاک با خاک دیگر چه فرقی دارد؟

 

وی تاکید کرد: شاید بهتر باشد بگویم من هم وطنم را خیلی دوست دارم و افتخارم این است که کف خیابان ها، توی کوچه ها، نانوایی، مغازه شما را می بینم، با هم حرف می زنیم. با من درد دل می کنید، حرف ها و غصه هایتان را می گویید. این برای من افتخار بزرگی است. من هیچ وقت نه تمایلی به مهاجرت داشته ام و نه اینکه مهاجرت می کنم. اگر برای کسی با عکس هواپیما سوء تفاهم به وجود آمد، آن را اصلاح می کنم. این روزها به خاطر کارم و برنامه ای که در بستر اینترنت ارائه خواهم داد، سفر زیاد می کنم اما مهاجرت هرگز.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه