حال خوش مارال فرجاد در غروب رویایی

حال خوش مارال فرجاد در غروب رویایی
کدخبر : 20462

مارال فرجاد تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

به گزارش رصداقتصادی : مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون متولد مرداد ماه ۱۳۶۱، در تهران و دختر جلیل فرجاد اسـت. او تا کنون در کارهای زیادی حضور داشته اسـت. خانواده فرجاد یک خانواده هنرمند و سینمایی هستند. علاوه بر جلیل فرجاد کـه پدرخانواده اسـت ودر واقع حضور او در سینما باعث شد تا سایر اعضای خانواده اش هم وارد این حرفه شوند مارال و مونا دختران او هم در بازیگری فعال هستند.

 

مارال فرجاد تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

 
 
 

 مارال فرجاد

 

ازدواج و همسر مارال فرجاد

مارال فرجاد متاهل اسـت اما بـه گفته خودش چندان با کار در خانه و آشپزی کاری ندارد. او می گوید: غذای رستوران را دوست دارم اما در خانه، نه خیلی دوست دارم غذا درست کنم و نه خیلی اهل تنوع غذایی هستم. مـن اصلا در خانه غذا درست نمیکنم. بلد هستم اما بـه خودم می گویم وقتی یک بازیگر کارهای بـه آن سختی را انجام میدهد خب غذا پختن برایش کاری ندارد. اما تنبلی ام می آید.

البته اگر غذا درست کنم همه ی میگویند شاهکار اسـت. اینجوری نیستم کـه بگویم خیلی زن خانه داری هستم، خانه داری نمیکنم، اتفاقا خیلی هم شلخته ام. تنبلی ام بر میگردد بـه این کـه چون دائم سر کار هستم و خانه نیستم، بعد از یک مدت همه ی چیز یادم میرود. پس ترجیح میدهم غذا از بیرون بگیرم.

 

 مارال فرجاد و خواهر و پدرش

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه