کارت عروسی الهام حمیدی و همسرش + عکس

کارت عروسی الهام حمیدی و همسرش + عکس
کدخبر : 21368

عکسی از کارت عروسی الهام حمیدی بازیگر زن مشهور تلویزیون که سوژه کاربران شده است.

 به گزارش شمانیوز : الهام حمیدی بازیگر جوان و پرکار سینما و تلوزیون است . الهام حمیدی در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . الهام حمیدی ازدواج کرده و متاهل می باشد او دارای یک فرزند نیز هست .

 
 

الهام+حمیدی

 
 
مراسم ازدواج الهام حمیدی که در سال 98 برگزار شد بی شک یکی از گرانترین مراسمات در میان بازیگران است. از میکاپ او که یکی از مشهورترین میکاپ آرتیست های ایران انجام داد تا محل برگزاری و کارت عروسی و ....
 

برخی از کاربران می گویند این کارت عروسی یکی از گرانترین کارت های موجود در ایران است که طراحی خاصی دارد.

کارت عروسی لاکچری الهام حمیدی + عکس

 

گاهی یک مرد، آنقدر هست، آنقدر پُر میکند هر نبودنی را، آنقدر حواسش هست به تو و تمام دخترانه هایت، آنقدر اشباع میکند هر خلائی را که ناخواسته وجود دارد، آنقدر حمایتت میکند که دنیا بدونِ حضورش دنیایی نیست… که نمیتوانی حتی در فکر و خیال تصویر بکشی نبودنش را، عصبانی می شود، عصبانی ات میکند.

 

کارت عروسی لاکچری الهام حمیدی + عکس

 

اما دلت ضعف میرود برای همین ها هم! خوب است که تو هستی و من حس میکنم همه ی این حساس های خاص و ناب را… همسرم با تمام وجود مردانگیت را می ستایم، روزت مبارک.

 

بیوگرافی الهام حمیدی از دیروز تا امروز +تصاویر

 
بیوگرافی الهام حمیدی از دیروز تا امروز +تصاویر

 

بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون، پیرامون فعالیت های هنری و زندگی شخصی اش را از اینجا بخوانید؛

 الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او در رشته حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارای مدرک لیسانس است. حمیدی یک ترم به کلاس‌های بازیگری رفت و در همان کلاس‌ها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.

 
 

 

الهام حمیدی و ماجرای ازدواج او

سیزدهمین روز از بهمن ماه 97 بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه 98 مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه