بهنوش بختیاری

رونمایی بهنوش بختیاری از دختری که پسر شد | فیلم

رونمایی بهنوش بختیاری از دختری که پسر شد | فیلم
کدخبر : 22032

بهنوش بختیاری از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون ایران از دختری رونمایی کرد که با عمل توانسته بود تغییر جنسیت بدهد و پسر شود.

به گزارش رصد اقتصادی: بهنوش بختیاری یکی از بانوان موفق و سرشناس سینما و تلویزیون ایران است؛ بهنوش بختیاری علاوه بر بازیگری در زمینه کمک به ترنس ها هم فعالیت می کند. بهنوش بختیاری در بین اقشار مختلف مردم از طرفداران بسیاری برخودرار است و پیج اینستاگرام او دنبال کننده های زیادی دارد. بهنوش بختیاری علاوه بر بازی در نقش های جدی در فیلم های طنز نیز به خوبی ایفای نقش می کند. بهنوش بختیاری چند روز پیش یک پسر ایرانی را معرفی کرده است که تا چند وقت پیش دختر بوده و با عمل توانسته جنسیت خود را تغییر داده و پسر شود!
ظاهرا این پسر فعالیت های هنری هم دارد و در زمینه ساخت مستند و کارگردانی فعالیت می کند. یکی از جالب ترین رفتارهایی که بهنوش بختیاری دارد رفت و آمد با پسران و دخترانی است که تیپ جنسیتی آنها معمولی نیست و سعی می کند به آنها اعتماد به نفس برای حضور در جامعه و به جامعه فرهنگ برای برخورد مناسبت با آنها هدیه دهد.

بهنوش بختیاری و دنیای ترنس ها

فعال ترین بازیگر ایرانی برای کمک به جامعه ترنس ها بهنوش بختیاری است که تا به امروز فعالیت های زیادی در این زمینه انجام داده است. در آموزش و پرورش بسیاری از بچه‌ها را به دلیل ترنس بودن از مدرسه اخراج می‌کنند. تعداد زیادی را هم به انجمن معرفی می‌کنند. به دانش آموز می‌گویند فعلا از تحصیل محروم هستی. اما روند تشخیص و درمان حدود دو سال زمان می‌برد، آیا دانش آموز هم باید به همین اندازه از ادامه تحصیل محروم شود؟ پاسخ عمر رفته او را چه کسی می‌دهد؟ کدام قانون؟ البته ما از قوه قضاییه به خاطر ایجاد دادگاه ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده ترنس‌ها تشکر می‌کنیم. اما همین دادگاه نیز نواقصی دارد که بهتر است ترمیم شود، چون موانعی را  در سیر درمان بچه‌ها ایجاد می‌کند.

زندگینامه بهنوش بختیاری از زبان خودش:

من در 29 اردیبهشت 1354 در تهران به دنیا آمدم. کودکی‌ام مثل کودکی خیلی‌های دیگر با کلی امید و آرزو سپری شد. من هم مثل خیلی از هم نسلان و هم جنسانم به زندگی نگاه می‌کردم. با همان رویاهای دست یافتنی و دست نیافتنی. بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان وارد دانشگاه آزاد شدم آن هم در رشته مترجمی زبان فرانسه. این رشته را تا گرفتن مدرک کارشناسی در واحد تهران مرکز گذراندم و بعد با ورودم به دنیای سینما تمام چیزهای اطرافم تغییر کرد. بگذارید ماجرای سینما را کمی مبسوط‌تر بگویم. من قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شدم. در کنار آن در مدرسه «رسام هنر» یک دوره یک ساله تئاتر را هم زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراندم.
از خاطرات خوش آن سال‌ها می‌توانم به کار در پشت‌صحنه فیلم «مهمان مامان» استاد داریوش مهرجویی اشاره کنم که در سمت منشی صحنه در کنار سایر عوامل تولیدی این فیلم حضور داشتم اما در همان دوران هم سودای بازیگری و بازیگر شدن را در سر می‌پروراندم. سرانجام سال 1375 بود که این فرصت برایم به وجود آمد و در مجموعه «هوای تازه» ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کردم و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شدم. همان چیزی که گفتم سودایش را در سر داشتم و همین اتفاق باعث شد تا امروز بازی کنم و در کنار شما باشم و خیلی از شما من را به عنوان یک بازیگر بشناسید تا یکی از عوامل پشت صحنه فیلم. خواندن البته از نوع مجازش یکی دیگر از دغدغه‌های همیشگی‌ام بود.
در تمام این سال‌ها و در کنار بازیگری کلاس‌های آوازم را رها نکردم و ادامه‌اش دادم. فکر می‌کنم این تمام ماجرای حضور من تا امروز در کنار شماست. چیزی که توضیح بیشترش خارج از حوصله این صفحات است. فقط در پایان دلم نمی‌آید به نام یکی دونفر که در پیشرفت کاری‌ام خیلی به آنها مدیون هستم اشاره نکنم. کسانی که امروز در میان ما نیستند و شاید این اشاره به آنها ادای دینی باشد به محبت‌هایی که در حق من داشته‌اند. اول از همه زنده‌یاد حمیده خیر آبادی که مثل فرزندی به او علاقه داشته و دارم و بعد هم زنده‌یادان اردشیر افشین‌راد و مهدی ابالسلط. روحشان شاد.

ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد؛ محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه